Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 10221 til 10240 af 47924
-
Hjælp ! MUNDTLIG Fysik/Kemi prøve for 8. Klasse...
ForumindlægHej ... Jeg er en pige som går i 8. Klasse. Næste mandag har jeg MUNDTLIG Fysik/Kemi prøve, og jeg er total nervøs. Vi har 4 emner, og derfra skal jeg trække et emne op. Emnerne er : Brand Bindinger Sæbe Alkaner Jeg vil meget gerne hører om hvordan jeg kan forberede mig til prøven. Og hvordan... -
Hvordan fungerer spørgsmålene/opgaverne man bliver stillet til FSA fysik?
ForumindlægJeg skal op til FSA fysik nu her på mandag og er lidt i tvivl om, hvordan jeg skal øve mig, da jeg ikke ved om man får stillet en opgave om et grundemne, som man så skal fortælle en masse om. Eller om man får et mindre spørgsmål inden for et af de større enmer, som man så skal arbejde videre fra?... -
Eksamen skriftlig dansk HJÆLP!!!
Forumindlæghej jeg har lige været til eksamen idag i skriftlig dansk og da jeg ikke nåede at rette mine stavefejl samt kommasætning vil jeg spørge hvor meget betyder det for karakteren. jeg har desværre spotte omkring 40 fejl:( udover det ville jeg spørge om en af jer gad at læse den for at bedømme de... -
biologi C eksamens spørgsmål
Forumindlæghej jeg sidder og læser til min mundtlige biologi eksamen, og er så heldig at have fået udleveret spørgsmålene (det gør man åbentbart nu) og ja et spørgsmål er : en analyse af blodets fordeling i forskellige situationer? jeg er klar over at der højest sandsynligt ligger nogle bilag til selv... -
Hvordan vil AT eksamen forgå?
ForumindlægHej, jeg er ved at skrive min synopsis til AT eksamen, 2g. Men hvordan vil eksamen forgå? Er det så'n at jeg skal forklare min synopsis osv. Eller skal jeg gøre alt det jeg har skrevet i min synopsis? I 1g, skulle vi forklare vores synopsis, og gør hvad vi ville havde gjort. Men har fået a... -
Emne til engelsk eksamen, HJÆLP!
ForumindlægJeg skal til engelsk eksamen her til sommer og havde egentlig styr på mit emne, da jeg blev i tvivl. Mit oprindelig emne var "The pressure on athletes". Vil gerne have en så god eksamen som muligt, og derfor er jeg åben for nye og bedre forslag til emne. Jeg er meget interreseret i sp... -
jura eksamen 1. år
Forumindlæghey Hvor kan man se hvornår man skal til eksamen? Er der nogen datoer allerede eller hvornår kommer de op? Er de svære og hvor stor en forskel er der fra dem og gymnasiale eksaminer? Har hørt ordet: dispositioner - hvad er det? Det har åbenbart noget med eksamener at gøre.. -
Matematik A Skriftlig Eksamen
ForumindlægKære SP, Jeg har i dag fået afsluttet min anden sidste eksamen, nemig matematik. Karakteren jeg får for det jeg har aflevere er afgørende hvorvidt jeg kan komme ind på mit ønskede studie. Jeg vile derfor høre om nogle matematik eksperter der havde tid til at se og vurderer hvad den ligger på i ... -
MAT B eksamen på tirs
ForumindlægHey, tænkte på , hvordan man bærer sig ad med at faa et seks tal til den mundtlige eksamen, hva skal man sige mm. -
Forskellige gloser til mundtlig eksamen
ForumindlægHej Jeg øver mig på gloser til eksamen pt, og er i tvivl om hvordan miljø karakteristik, sproglige og stilistiske virkemidler oversættes. Andre gode gloser vil også være en hjælp! -
Eksamen på tirsdag - hvordan forbereder I jer?
ForumindlægHejsa, Jeg tænkte på, om nogle har et godt råd eller to til at forberede sig til skriftlig spansk eksamen. Hvad gør I? -
eksamen om varrians og varitaionsmål
ForumindlægHeej er der nogen der kan forklare mig med ord om varians og andre variationsmål? skal nemlig bruge det til eksamen i matematik ? taak -
Hjælp til Samfundsfag A eksamen
ForumindlægHej. Jeg har lige trukket til samf A eksamen, og har nu 24 timer til at udarbejde en synopsis. Vi sidder i forberedelsesgruppen, men er kommet i tvivl om hvad der skal indgå i fremlæggelsen - dvs. der skal selvfølgelig være en synopsis, men skal man perspektivere til tidligere emner, og hvis ja,... -
Socialrådgiveruddannelsen 2 og 3 semester eksamen
ForumindlægEr der en venlig sjæl som har socialrådgiveruddannelse 2 og 3 semester eksamen opgaver ? Betaler gerne for hjælpen er helt på bar bund. -
AT Have - Hjælp til emne valg i Fysik B og samfundsfag C
ForumindlægHej jeg vil gerne have lidt inspiration til AT 2019 om "havet". Jeg har valgt fagene fysik B og samfundsgag C. Min første ide var at snakke om atomkræft, men er langsomt ved at indse, at den ide ikke holder i forbindelse med havet... Er der nogen der har nogle ider til andre emner un... -
EKSAMEN! Kig her, så er I søde :-)
ForumindlægHej :-) Er der nogle der ved, i hvor høj grad der til religions eksamen (c-niveau STX) indgår samtale mellem elev og lære/censor, eller hvorvidt man selv står for at "fremlægge"? Forberedelses tiden er jo kun 24 min. så det er jo begrænset hvor meget man kan nå at forberede sig og analy... -
Afsætning A Eksamen!
ForumindlægHej allesammen, jeg skal som mange andre op til afsætning A eksamen på HHX og det skal jeg på mandag.. Men jeg er dog lidt i tvilv om hvad man skal helt præcis.. Jeg har skrevet en eksamen opgave som jeg skal fremlægge en del af derinde eller skal jeg lave noget nyt?? Er lidt forvirret.. Håber vi... -
fransk eksamen - oversættelse
Forumindlæghej, jeg sidder til fransk eksamen, hvor jeg har 24 timer til at redegør for en 3 siders lang tekst på fransk. jeg skal lige have den oversat først, og det tager meget lang tid for mig! og jeg vil gerne komme i gang med selve oplægget til eksamen, så jeg vil blive ekstrem glad hvis der er en... -
Engelsk eksamen B
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i engelsk på tirsdag, og der er noget jeg er i tvivl om. Når man har haft sin forberedelse og skal ind og fremlægge, er det så godt lige at starte med at fremlægge dispostionen. På forhånd tak :) vh. Hans C -
Mundtlig eksamen - gode råd?
ForumindlægHej.Jeg er en af de heldige der skal op i tysk her inden sommerferien.. Jeg er ikke den skarpeste til tysk.Jeg vil derfor høre om der er nogen der har nogle gode råd til forberedelsen eller selve eksamen....(læse metoder, nyttige sætninger, gode vendninger eller evt. links med lignende)Det vil væ...
