Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 10501 til 10520 af 63055
-
Ingen venner
ForumindlægHej jeg skriver fordi jeg oplever at det er svært for mig at skabe venskaber med andre. Jeg er en dreng på 22. Jeg skal snart til at starte på en videregående uddannelse i Århus her til september, og er derfor nervøs omkring hvordan jeg bedst kan få nogle venskaber til at opstå. Jeg flyttede en... -
terminsprøve
Forumindlæghejsavi har t.prøve i fysik i morgen, men jeg aner ikke hvorledes jeg skal øve mig...nogen ideer? -
Hjælp ønskes
ForumindlægJeg skal lave et par beregninger i fysik Men er gået i stå. Jeg har brug for hjælp til beregning af eventuelle formler og hvordan det skal stilles op. Se venligst vedhæftede fil. -
Engelske sætninger rettelse
ForumindlægHej Jeg har oversat 16 sætninger fra dansk til englelsk, så ville jeg spørge om du/i vil rette dem.. det kunne bare være super. 1. Mange englændere går til "deres pub" hver dag. : Many englishmen gone to "theirs pub" every day. 2. De drikker et glas øl, snakker lidt ... -
Htx eksamen
ForumindlægHej går på Htx 3 årgang nu, og skal til eksamen her til maj. Er begyndt lidt at tænke over hvilke fag jeg skal op i. Ved at jeg skal op i 11 eksamner i alt på 3 år. Har hørt at man skal havde et vist antal skrftlige og mundltlige eksamner. Er der nogen der ved noget om det? -
"En af hovedpersonerne var"
ForumindlægJeg har siddet med ordbogen i utrolig lang tid, og fået sved på panden over ikke at have fundet ud af hvordan dette oversættes. Er der en der lige kan skyde det ud? På forhånd tak: En af hovedpersonerne var -
Datalogi eksamen
ForumindlægHej...jeg skal til eksamen i datalogi i næste uge, og tænkte på om der var nogen der muligvis havde nogle gode noter som de ville dele med os andre..:) -
Der Ausflug
ForumindlægHej er der nogle der har nogle gode noter omkring teksten "Der Ausflug"? Det må blandt andet gerne handle omrking om det er en krimi eller ej? -
Une femme pour mon fils
ForumindlægHej,, er der nogen som har læst "une femme pour mon fils"? og som evt. har noter til den?PFT. -
Dramatisk ironi vs Tragisk ironi. Hvad er forskellen?
ForumindlægSidder med Ødipus og har pludeslig fundet nogle noter som laver forskel mellem dramatisk ironi og tragisk ironi. Hvad er forskellen? -
Forberedelse
ForumindlægHejsa! Jeg skal op til engelsk studentereksamen, og jeg tænkte på hvor meget folk har forberedt? (hvor mange noter der er taget med ind til eksamen, og hvad der var lagt vægt på osv) -
TAK
ForumindlægHenten nogle dansk noter igår og TAK..!får normalt 6 i dansk fik 10..! :Omange tak studieportalen.dk -
Ich lauf niemandem mehr nach
ForumindlægHej :)Jeg skal skrive en opgave omkring teksten: "Ich lauf niemandem mehr nach"Er der nogle som har nogle gode noter til teksten? -
Lommeregner: Ti84 Plus
ForumindlægHej. Jeg vil høre om der er nogen der har noter til lommeregneren Ti84 Plus? Håber der er nogen der vil/kan hjælpe mig :) -
Danmark fra 1840-1914
Forumindlæghej... jeg skal til historie årsprøve i morgen, og kunne virkelig godt bruge nogle noter til Danmarks historie fra 1840-1914-... nogen der kan hjælpe?? -
Dansk SSO opgave
ForumindlægNår man laver noter til SSO må man da godt angiver flere kilder der siger det samme? er det godt eller skidt? Jeg tænker på om det bliver betegnet som underbyggende at der er flere kilder der siger det samme, eller om det bare er overflødigt,eller rod? Og så vil jeg høre om man må lave sin persp... -
Eksamensspørgsmål
ForumindlægHar fået følgende eksamensspørgsmål som jeg skal fremlægge for klassen. Hvad ville I gå igennem i denne, og har I evt. nogle links med videoer eller teori som jeg kan læse? Spørgsmålet lyder som følge: Geometriske figurer i plan og rum Fremstilling af linjer, cirkler, kugler og planer i plan o... -
at gå ned i gym...
Forumindlæger der os andre end mig der er gået ned i gym???fx fik jeg 10 i dansk i folkeren men nu får jeg 7!!til gen gæld er der en fra min klasse der har fået 10 i bio og han plejede at få 8...mit snit er oxo med 1,2 karakter. -
hjælp oversætte
Forumindlægjeg skal oversætte de her spørgsmål men ved ikke hel hvordan men laver udvidet tid ? 1. Hun sad og læste lektier, da det bankede på døren. 2. Joan kunne høre naboens hund, der gøede hele natten . 3. Da drengen kom ned til stranden, så han, at forældrene var ude at svømme. 4. Om fredagen bes... -
Hej er der nogle der kan hjælpe mig med følgende Fejlsætninger
Forumindlægplzz skriv nogle forklaringer på. Fejlsætninger: 1. I has just won 1 million dollars 2. Before she could turn on the light was there a knock on the door 3. There is many people in the resturant. 4. Have you ever thinked about becoming a lawyer? 5. The man who is walking down the street brought m...
