Søgning på: matematik fp9 maj 2016. Resultater: 10761 til 10780 af 34041
  • Svar fra skriftlig prøve, hvornår?

    Forumindlæg
    Hejsa Var til skriftlig matematik b (hf) her d. 31. maj. Er der nogen der ved hvor lang tid ca. der går før man får svar?
  • FSA prøver

    Forumindlæg
    Nogen der ved hvor man kan downloade gamle FSA matematik problemsæt, altså selve opgaverne og ikke svar? Jeg leder bl.a. efter FSA maj 2010.
  • GIF adgangseksamen

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogen here, som blev optaget på GIF (gymnasiale indslusningsforløb for flygtninger og indvandrere)? Jeg skal til prøven i matematik og fysik i maj, og det ville være en kæmpestor hjælp, hvis der var nogen, som kunne fortælle mig om adgangseksamen.
  • Supplering mat A og indflydelse på gennemsnit?

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg har to spørgsmål: Jeg har på min linje matematik på B, men vil gerne supplere til A efter gymnasiet, hvilket i mit tilfælde så ville blive mit 6. A-fag, da jeg af taktiske grunde hæver engelsk til A i stedet for matematik i 3.g (engelsk bliver dermed mit 5 A-fag i 3.g). Som ST...
  • Samme højde i trekant og pyramide?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har et spørgsmål gældende en opgave fra eksamenssættet fra maj 2015. Er højden i pyramiden denne samme højde som trekanterne, der danner siderne i pyramiden?
  • løsning til opgavesættet

    Forumindlæg
    nogen der har eller ved om løsningerne findes til netop dette sæt http://uvm.dk/Uddannelser/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF13/Proever%20og%20eksamen/Opgavesaet/130524_1stx131-MATn_A.ashx har kigget på studienet men der var intet
  • Økonomi og kriser

    Forumindlæg
    Hvad er den aktuelle økonomiske status er for dansk økonomi (februar 2016)?
  • Engelsk

    Forumindlæg
    Nogle der har opgavenhæftet fra engelsk b 2. december 2016?
  • Bioteknologi

    Forumindlæg
    Er der en der har Bioteknologi opgavesættet fra d. 6 december 2016
  • Eksamens sæt

    Forumindlæg
    Hej Er der tilfældig hvis nogle der har eksamenssættene liggende fra 2016 og 2017 Tak på forhånd :)
  • Supplering gennemsnit??

    Forumindlæg
    Sagen er den, at jeg skal til at supplere kemi, fysik og matematik, da jeg gerne vil søge ind på medicin. Min nuværende gymnasieeksamen har et gennemsnit på 11,2, og jeg kan ikke finde ud af, hvordan karaktererne i suppleringsfagene kommer til at påvirke dette, i og med at jeg skal bruge dem til...
  • Medicin 2017

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg søger ind på medicin i år. Jeg er dog forvirret omkring de ansøgertal, der er givet. I følge statistikkerne ser antallet af ansøgere ud således for 2016 og 2017: 2016: 2.563 personer 2017: 2.805 personer Mit spørgsmål er nu- angiver 2016 også kun kvote 2? 2017 kan jo ikke gøre an...
  • Eksamen og syge eksamen

    Forumindlæg
    Jeg skal til udlandet og arbejde i maj og juni og får derfor svært ved, at gå til eksamen i de hf enkeltfag jeg er ved at tage. Er der nogle der ved, hvornår man ca. går op til syge eksamen? Og er der nogle der ved, hvornår der "plejer" (datoer) at være eksamen (ikke syge eksamen) i...
  • Hvornår giver lærerene de sidste karakter

    Forumindlæg
    Hej Hvornår skal lærerene indgive de sidste årskarakter i 2. G? Er der nogle, der har wn ca. dato? Jeg har hørt at vi kan se karakterene d. 22 maj, men vil gerne vide hvornår de senest indgives. Det er STX (Gymnasium)
  • Kvote 2 medicin Århus/Ålborg

    Forumindlæg
    Hej, jeg vil gerne søge ind på kvote 2 i Århus og Ålborg (medicin), hvor de kigger på fem fag, men ved I om de blot kigger på eksamenskarakterne eller kigger de også på årskarakterne.
  • Hvor lang tid bruger I på at læse op?

    Forumindlæg
    Ja, hvor lang tid bruger I på at læse op? Det varierer nok fra fag til fag og niveau, men hvad er den generelle regel? :)
  • vinklen af trekantens medianer

    Forumindlæg
    Hjææææælp! skal skal sende en matematik aflevere senere i dag. Min opgave går ud på, at jeg skal bestemme vinklen af trekantens tre medianer.Hvor trekanten ABC har vinkelspidserne A(6,2), B(-3,5), C(-1,-2). hvad gør jeeeeg???
  • Diktat rigtig form

    Forumindlæg
    Hey, skal imorgen op til diktat, men har problemer med rigtig form hvordan man ser på det ? En som vil gi en side hvor man kan øve sig ? PS: I termins 1. december i 9 klasse. er det ikke den som har være i maj måned 2014 ?
  • Antal point i skriftlig Math-B?

    Forumindlæg
    Nogen der evt. kender et til listen over hvilkem karakter, der gives efter hvis antal points i skriftlig matematik-B niveua?
  • Mat A niveau - bestå

    Forumindlæg
    Godaften alle, Til matematik eksamen på A niveau, hvor mange opgaver skal man have svaret rigtigt, for at man kan bestå - cirka? Til den del med hjælpemidler.