Søgning på: historie noter stx. Resultater: 10881 til 10900 af 33650
-
Udeblive fra OSO fremlæggelse?
ForumindlægHvad sker der hvis man ikke har mulighed for at komme til OSO fremlæggelse pga. sygdom? Kan jeg risikere at få -3? trækker det ned i min karakter? eller er det muligt at tage fremlæggelsen på et andet tidspunkt? Tak på forhånd. -
HF Efterslægten
ForumindlægHej, jeg skal måske starte på HF Efterslægten,men vil høre om der er nogen som har erfaring med skolen? -
Fyisk A Skriftlig eksamen i HTX
ForumindlægHej med jer.. Jeg skal op i skriftlig fysik A på mandag, og jeg føler mig lidt fucked.. Jeg har fulgt med i timerne, som stort set alle har været brugt til teori og forsøg ( i hvert fald de timer hvor læreren var tilstede). Men når det så kommer til at regne opgaver og problemstillinger, har jeg ... -
Uddannelsesparat
ForumindlægHej Jeg er en dreng som gerne ville blev bedre til skolen. Mit skolegennemsnit ligger på 3,7 og jeg har 4 måneder til at blev bedre. Hvad skal jeg gøre for at blev uddannelsesparat, da jeg ikke er uddannelsesparat ? -
Passer denne linje til en revisor uddanelse?
ForumindlægSamfundsvidenskabelige studieretninger: Matematik A - Samfundsfag B Passer den overstående linje egentlig, hvis jeg gerne vil være revisor. Tak på forhånd -
matematik fsa 2012
Forumindlæghjællp til eksamen i morgen d. 2 maj matematik hmmmmmmm hvad ska jeg øve mig i ? -
Hvad kan man forvente af dansk eksamen?
ForumindlægJa, nu er jeg desværre den heldige vinder af mundtlig dansk eksamen :( Derfor vil jeg høre om der er noget der har været oppe i det (helst 3.g-niveau) og som evt. lige kan forklare hvordan det foregik... Hvad kom I op i, hvad lægges der vægt på inde til eksamen? Tak! -
Statistik
ForumindlægHej. jeg sider her med mine skriftlig eksamens opgaver, og vil lige udregne om jeg har fået denne opgave rigtigt, så det kunne være sødt af jer hvis i lige ville udregne den. Nedenstående tabel viser antal familier i Danmark med mere end én bil, dels angivet i tusinde, dels angivet som in... -
9 kl. Eksamens prøver
ForumindlægHej alle sammen Jeg kunne godt tænke mig at vide, om der er nogle opagver på nettet, som svarer lidt til 9 kl. Eksamens prøver. Søger prøver i alle fag :) Håber i kender nogle hjemmesider med prøverne -
Er det en del af matematik B - niveau?
ForumindlægHej! Jeg undrer mig bare over om integralregning og differential regning er en del af matematik B, eller kommer det først på A? Er der nogen kan fortælle mig hvilke emner man skal komme ind på i matematik B niveau? :) -
sygeplejeske
ForumindlægHej alle....... Jeg vil gern høre om nogen ved hvad det kraver at komme ind på sygeplejeskeskole i 2008?? -
Eksamener på ny reform
ForumindlægHej Jeg har hørt noget om, at UVM har tænkt sig at lave fordelingen af skr. og mdt. eksamener om. Som det er nu skal man, hvis man har 4 A-niveau, op skr. dansk, eng og sine to A-fag. Men UVM vil lave det om, så man kun skal op i 3 skr. eksamener. Det foregår med lodtrækning. Er der nogen der k... -
HF efter 1.g?
ForumindlægHej! Jeg gik ud af norsk folkeskole, der svarer til dansk 9. klasse, foråret 07. Derefter har jeg gået i gymnasiet, grundforløbet med naturvidenskabelig studieretning, men skiftede efter jul til klassisk med græsk/latin A. Grunden til at jeg skiftede fra nat. til klassisk var, at jeg simpelthen... -
God nok til htx?
ForumindlægHej jeg kan godt lide fagene på htx (fysik,mat og bio) men jeg ved ikke hvor god jeg egentlig er jeg får 7 i dem alle sammen men jeg synes ikk rigtig at min lærer kan se hvor jeg ligger, hun har spildt meget af vores tid så Jeg kan ikke selv finde ud af hvor go... -
hvad skal man til eksamen i samfundsfag C
ForumindlægJeg har en del fravær pga min graviditet. Og specielt her til sidst. Men jeg vil nu til eksamen alligevel. Men jeg er kommet meget i tvivl om hvad man skal. Kan det passe man kun har 25 min forberedelse? Hvad skal man så med den tekst man får? får man nogle spørgsmål? Eller skal man bare fortæle ... -
Egenkapitalens forretning
ForumindlægHvad fortæller egenkapitalens forrentning? -
Karaktergennemsnit
ForumindlægHej, Er der en ny udgave af gennemsnitberegneren ? Kender i nogen hjemmesider hvor man kan beregne karaktergennemsnittet efter ny karakterskala ? -
Mundtlig eksamen V/EØ
ForumindlægJeg skal op til mdt. eksamen i år i erhvervsøkonomi, og er lidt nervøs, da jeg ikke rigtigt ved, hvordan eksamen kommer til at forløbe? - forberedelsestid mm.? Hvad kan man gøre for at forberede sig - udover at læse pensum samt at få styr på nøgletal? Del jeres råd og erfaringer. Med venlig ... -
Skriftlig engelsk eksamen på b-niveau 2009
ForumindlægHej :) Jeg ville bare lige høre om, der var nogle der vidste hvad opgavesættet fra skriftlig engelsk b-niveau hed sidste år? altså hvad hed novellen og hvad var temaet til paper? -
Evangelical churches
ForumindlægHej alle derude.. Jeg er så småt startet på et engelsk essay hvor hovedoverskriften er : evangelical churches in the usa Men jeg har svært ved at overskue den, så ville hører om der er nogen af jer der har opgaven eller læst artiklen earthly empires som har en god inspiration?
