Søgning på: historie noter stx. Resultater: 10901 til 10920 af 33650
-
Eksamenssæt 2017
ForumindlægHej SP, ER der nogen her der ligger inde med eksamensættet for Fysik A 2017? Vil gerne bruge det til forberedelse til eksamen i morgen :) -
Sygeeksamen
ForumindlægHej alle Hvis man fx var forhindret i at komme til en eksamen, og man derfor skal op til en sygeeksamen, kan man så stadig søge ind på en uddannelse, selvom ens eksamensbevis ikke er lukket endnu, da man har været syg til en af eksaminerne og derfor skal op til en sygeeksamen, som først er i... -
differentialligninger
ForumindlægJeg benytter min lommeregner, TI-89, til at løse den her opgave. Se vedhæftede fil a) Den er jeg rimelig sikker på er rigtig. Jeg får den til at give r (t) = 0,017(0,97531)t b) Her er jeg i tvivl. Mit facit bliver lidt mærkeligt. Jeg får N(t) = 2,22637E297 * (4,78357E-296)(0,97531) Det sidste led... -
eksponentiel funktion
ForumindlægHej er der en som kan hjælpe mig med opgave c? Hvis i skal bruge mit resultat i opgave a så sig til, men c'eren forstår jeg simpelthen ik hvordan man regner ud -
Tillykke til årets studenter!
ForumindlægEt stort tillykke til alle dem der springer ud som studenter i den kommende uge! Held og lykke med den sidste eksamen! Vi har alle fortjent vores hue! Dennis -
National defence.
ForumindlægHey! Jeg skal op til mundtlig engelsk her onsdag, og sidder og forbereder mig. Jeg er lige rendt ind i emnet Gun Pilotics in the US. og skal forklare hvad National defence er. Er der en kærlig sjæl der vil hjælpe? -
Bestå faget mat på b
ForumindlægHej, jeg står i denne situation at jeg har afsluttet mat b med karakterne: 00 skriftlig og 02 mundtlig samt eksamens-årsprøve karakter -3. Hvad skal der til før jeg består faget? -
Droppe ud af 3.g?
ForumindlægHej Jeg går på 3.g HTX lige nu, og har ikke et særligt højt snit. Det ligger på 4 lige nu, men hvis jeg tæller standpunkts karakter sammen med eksammen (Det ved jeg ikke om man kan), så ligger det på 4.5 til 4.7 (Og det er bare et estimeret tal over hvad jeg tror jeg kommer til at få til eksamme... -
integralregning
ForumindlægVil gerne hjælp til denne: Bestem integralet ∫03 (3x2-x+1)dx= 24 Vil gerne detaljeret...På forhån tak. -
hvordan ser jeg skema?
ForumindlægHej alle sammen.. jeg vil have matematik på B niveau næste år, og har spurgt min vejleder om hvis det er mulig at studere både A og B niveau samme tidspunkt, så sagde hun at det er muligt. Min spørgsmål er hvordan kan jeg finde de skema for enkelt til næste år? og hvordan finder jeg så nogen s... -
Analysemodel til logo?
ForumindlægHej Skal analysere to logoer. Hvilke modeller kan jeg bruge til dette? Det skal være inden for Kommunikation/IT eller Design. På forhånd tak. -
Fransk i HTX
ForumindlægJeg vil gerne spørge jer noget vdr. frans i HTX, da jeg skal efter sommerferie skal starte på gymnasium. Er der mange elever som vælger frans i HTX? Hvis man gerne ønsker at have fransk, skal man så har det i 3 år eller bestemmer man selv, hvor langt tid man vil have det? Er det vigtigt at have f... -
spansk oversættelse
ForumindlægHej :) er der nogen der vil se om jeg har nogle fejl i min spansk oversættelse? Eufemia bor ikke hjemme hos sin far, Hilario, fordi han bor i La Playa Ventanilla, som ligger 13 kilometer fra tonameca. Der er ikke transportforbindelser mellem la Playa Ventanilla og tonameca, og derfor er det nødv... -
Studentereksamen
ForumindlægHej, jeg bliver student i år og har et vigtigt spørgsmål til jer. Jeg har desværre fået 00 i min dansk terminsprøve, og det gør mig virkelig nervøs. Jeg er ret sikker på, at jeg kommer op i dansk skriftlig til eksamen, og jeg er bange for at dumpe. Mit spørgsmål er: Tæller de afsluttende fag og... -
Løn
ForumindlægHej :) Er der nogen der ved hvor meget man kan tjene ved siden af SU? Jeg får den for udeboende, hvis det er relevant. -
Dansk stil
ForumindlægHej Jeg har en dansk stil (et essay) som jeg har fået tilbage i dag, med en karakter, som jeg ikke rigtig kan få til at passe! Ville høre om nogen af jer havde lyst til lige at læse den igennem, og komme med et bud på en karakter. På forhånd tak for hjælpen :-) -
Mediefag-eksamen
ForumindlægHvad er de vigtigeste fokuspunkter, som jeg skal fokusere mest på, når jeg skal til mediefag-eksamen? Evt. nogle gode fagberegber som man kan score point for? -
gør rede for ydelsen
ForumindlægEt lån forrentes med 10% p.a. med en årlig ydelse på 2.296,07 kr i 6 år. Gør rede for hvordan ydelsen kan bestemmes? En som kan komme med en forklaring på hvilken formel jeg skal bruge her? mange tak:) -
hjælp til en ven
ForumindlægHej Min ven står i den situation at have har under 2 i gennemsnit, faktisk 1.8 lige nu og vores SRP er den sidste eksamen som vægter på 2, kan hans SRP få ham til 2 eller over og hvad skal han have i karakter for at det træder sig ind? -
Optagelses krav for HF?
ForumindlægHejsa! Jeg går i 10. klasse nu og overvejer stærkt at tage på HF næste år. I 9. klasse var jeg erklæret egnet, men valgte at tage i 10. da jeg ikke var sikker på, hvad jeg skulle.. Jeg vil gerne vide om man kan søge ind på HF, hvis man er fyldt 18 år, selvom man fx ikke bliver egnet i 10. klas...
