Søgning på: historie noter stx. Resultater: 10981 til 11000 af 33650
-
Dansk eksamen er hvad?
ForumindlægHej jer derude. Er der nogen der ved noget omkring hvordan dansk eksamen kommer til at foregå? evt. nogle links? jeg kan slet ikke google mig frem til det... Håber i kan hjælpe. Venligst -
Hvornår bliver matematik spændende?
ForumindlægTænkte på at tage det på lidt højere niveau i gymnasiet, men hvad omhandler det præcist? Er det mere interessant end folkeskolens minus, gange og dividere? Tak! -
alene + grupper
ForumindlægKan du lide at arbejde alene eller i grupper? (angående skole) -
Er igang med at skrive opgave, nogle opgaver jeg kan bruge som inspiration?
ForumindlægHey jeg er i gang med at skrive SSO(HF opgaven) med Engelsk B. Så jeg ville høre om der er nogle derude med en opgave eller kender et sted hvor jeg kan finde nogen, for at have lidt inspiration til hvordan jeg kan tage det hele an? Kunne være super fedt hvis det var en SSO, men det er fint hvis d... -
Egnet
ForumindlægHej hvis man ikke bliver egnet til gym, og man får høje karakterer. Hvad skal man så gøre? Har hørt at man kan tage en optagelsesprøve, er det rigtigt? hvis ja, er det så 100% sikkert at man får den optagelsesprøve? På forhånd tak!:) -
Utilfreds med skriftlig engelsk eksamenskarakter
ForumindlægHej alle Jeg fik 10 for min besvarelse til min engelsk afgangseksamen, jeg føler dog selv at besvarelsen klart var til et 12 tal. Denne karakter kan potentielt betyde at mit snit ikke er tilstrækkeligt til mit ønskede studie, derfor var det mit håb at nogen herinde ville læse opgaven igennem og ... -
Underlig opgave
ForumindlægJeg sidder og øver mig på gamle eksamenssæt for matematik B-niveau, da jeg skal op til skriftlig eksamen i morgen. Jeg støder på vedhæftede opgave, og jeg forstår ganske enkelt ikke, hvad spørgsmålet er, da jeg jo synes at opgaven besvarer sig selv. Mit bedste bud ville være 12 og 33, men det er ... -
metoder og retninger
ForumindlægHej :) er der nogen der ved hvilke metoder og retninger man skal kunne indenfor psykologi til eksamen på c niveau? -
Uddannelsen - hhx
ForumindlægEn uddannelse er en vigtig del i ens liv. Efter 9.klasse skal man beslutte hvad man vil. 10.klasse, hhx, htx eller måske hg o.s.v. - Jeg selv har valgt 10.klasse skolen MEN jeg overvejer ligenu kraftigt om jeg skal tage en hhx uddannelse.. Men helt ærligt såé kan jeg intet finde om, hvad man ka... -
IB class
Forumindlæghej allesammen. jeg ville lige høre om der er nogle der går i IB class?? og om i er glade for der?? Da det er noget jeg godt kunne tænke mig vil jeg lige høre om man rejser ud på de 2år man går der? tak på forhånd. Emma Andersen -
HJælp til spørgsmål
ForumindlægHvordan løses vedhæftet -
Lav en formel
ForumindlægHvis der er 85 mg koffein i 125 ml, hvordan laver man en formel ud af det? Altså hvor man f.eks bare indsætter et hvis antal ml og man så via formlen kan regne ud hvor meget koffein det svarer til. Tak på forhånd -
Skal have hjælp til opgaver!! matematik a niveau.
ForumindlægHej, håber meget jeg kan få hjælp til disse vedlagte opgaver, de fraværet er lidt for højt, og ikke skal være højere :P Vil gerne have hjælp til så mange af dem som muligt :)! -
SRP Emne
ForumindlægHej Jeg skal begynde og tænker over SRP-fag + emne Jeg skal skrive i enten Samfundsfag eller Engelsk og vil klart helst samfundsfag Jeg vil helst skrive Samfundsfag, Psykologi og har fået fortalt, at det er en god ide at fokuserer på politik i samfundsfagsdelen og ikke sociologi, fordi psykol... -
Kemi B Eksamen på HF
ForumindlægJeg husker min laerer for at have sagt at der er to typer, en A og B som skolen så selv skal vaelge blandt. Er der nogen der kan huske hvad de går ud på..?? -
HTX Hjælp!
ForumindlægHejse SP! Jeg skal starte på HTX næste år, på baggrund af at jeg vil have en matematisk retning, mere end en sproglig. Først valgte jeg Vibenhus, men efter at høre der er umodne og højrystede mennesker som laver ballade, indså jeg at jeg ikke kunne starte på det gymnasium. Jeg bruger i cent... -
opg. med væksthøjden
Forumindlægen som vi hjælpe med denne opgave?? :) -
Orbit c
ForumindlægOpgave 112. I en termokande er der 1,25 kg vand med temperaturen 18,0 C. I kanden hælder vi 0,75 kg vand med temperaturen 72,0 C og blander det kolde og det varme vand. Beregn fællestemperaturen, idet vi antager at termokanden er en varme isoleret beholder -
Førte kvadraters metode
ForumindlægHej Noglder kan fortælle hvad N skal stå for i de følgende formler/beregninger? Jeg har både kigget i datasættet og prøvet og finde frem til hvor det tal der går under N kommer fra samt a. Skal nemlig bruge det til en SRO -
PC???
ForumindlægHej folkens, jeg sidder her og skal til at købe en ny bærbar, da min tidligere bærbar svigtede. Jeg står mellem valget af MacBook Pro 13.3", Asus Zenbook eller en helt trejde som i mener er bedre. Computeren skal bruges til studiet dvs. at tastaturet samt styrken er relevant. Håber der sid...
