Engelsk

Utilfreds med skriftlig engelsk eksamenskarakter

21. juni 2018 af Engelskhjælp1 (Slettet) - Niveau: A-niveau
Hej alle

Jeg fik 10 for min besvarelse til min engelsk afgangseksamen, jeg føler dog selv at besvarelsen klart var til et 12 tal. Denne karakter kan potentielt betyde at mit snit ikke er tilstrækkeligt til mit ønskede studie, derfor var det mit håb at nogen herinde ville læse opgaven igennem og vurdere om jeg klagegrundlag.

På forhånd tak!

Brugbart svar (0)

Svar #1
21. juni 2018 af OliverHviid

STX, HTX eller HHX...? Jeg kan godt se at din profil siger HHX, men man ved jo aldrig.


Svar #2
21. juni 2018 af Engelskhjælp1 (Slettet)


Der er tale om HHX :)

Brugbart svar (0)

Svar #3
21. juni 2018 af OliverHviid

Hm, okay ja, så ved jeg ikke helt om jeg kan hjælpe da jeg ikke kender skrivegenrerne på hhx.


Svar #4
21. juni 2018 af Engelskhjælp1 (Slettet)

Opgavesættet består af en grammatisk del og en del hvor man skal analysere en novelle eller skrive en tale.

Brugbart svar (0)

Svar #5
21. juni 2018 af OliverHviid

Så ser det ud til at de ser meget ens ud. Mener du analysere en tale...?


Svar #6
22. juni 2018 af Engelskhjælp1 (Slettet)

Jeg mener at skrive en tale. Med udgangspunkt i en given problemstilling, skal man udarbejde en tale der diskuterer førnævnte. I dette tilfælde var det i forhold til den amerikanske drøm

Brugbart svar (0)

Svar #7
22. juni 2018 af OliverHviid

Okay. Jeg kan vel godt kigge på stilen hvis du vil. Dog må jeg indrømme at jeg kun kan kommentere sproget og grammatikken og måske ikke så meget indholdet da jeg netop ikke kender til de præcise opgavebeskrivelser/tekster.


Brugbart svar (0)

Svar #8
22. juni 2018 af magar

du skal være velkommen til at sende den mine vej. jeg hjælper gerne der hvor jeg kan.

Kh.


Svar #9
22. juni 2018 af Engelskhjælp1 (Slettet)

#7

Okay. Jeg kan vel godt kigge på stilen hvis du vil. Dog må jeg indrømme at jeg kun kan kommentere sproget og grammatikken og måske ikke så meget indholdet da jeg netop ikke kender til de præcise opgavebeskrivelser/tekster.

Det ville jeg sætte stor pris på, gider du at dele din mail med mig således at jeg kan sende dokumentet?


Svar #10
22. juni 2018 af Engelskhjælp1 (Slettet)

#8

du skal være velkommen til at sende den mine vej. jeg hjælper gerne der hvor jeg kan.

Kh.

Det lyder super godt, kunne det tænkes at du vil dele din mail med mig?


Brugbart svar (0)

Svar #11
22. juni 2018 af OliverHviid

Ja, du kan sende den til [email protected] ,så kan jeg tjekke den senere i dag eller i morgen. 


Brugbart svar (0)

Svar #12
22. juni 2018 af Aide (Slettet)

#11

Hvis du vil, må du også meget gerne læse min igennem. Jeg har lavet et opslag med den. Det er engelsk A på STX.


Skriv et svar til: Utilfreds med skriftlig engelsk eksamenskarakter

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.