Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 11161 til 11180 af 48931
-
minimalisme
Forumindlægnogle som kan fortælle mig om minimalismen.? -
Prøve
ForumindlægHey Er der nogle her inde som måske også skal til optagelsesprøve, og nogle som ved noget angående prøven. Hvad det går ud på -
analyse af poetic justice
ForumindlægEr der nogen der har analyseret denne novelle? For forstår ikke helt hvad titlen betyder for novellen Og "the language and point of view" Håber folk, der har skrevet/læst denne stil. Kan hjælpe mig :) Ellers må i gerne sende stilen til mig som inspiration -
Imperialisme
ForumindlægHej derude.. Jeg er igang med en historie-opgave, hvor jeg skriver om det britiske imperie, altså i tiden 1870-1914 I den forbindelse skal jeg til sidst i opgaven komme med en vurdering af "hvilken betydning imperietiden har for forholdet mellem tidligere kolonimagter og kolonier i dag"... -
Mit største problem i skolen
ForumindlægHej jeg går i 8 klasse, jeg har fået mit karakterblad i gennemsnit ligger jeg ca. på 2,7 det er jeg virkeliig utilfreds med en af grundene er også fordi jeg næsten aldrig laver mine lektier eller aktiv i timerne og jeg vil så gerne forbedre mine karakter for jeg er hellere ik så god fagligt og ... -
Rette et par sætninger
ForumindlægHej Nogle der vil hjælpe mig med at oversætte disse sætninger fra dansk til engelsk: 1. Sportskoncernen var næsten nødt til at øve selvkritik, da en stor del af salget sker i Kina og i det øvrige Asien. 1. The Sports concern had almost (??) to practise self-criticism, because a big part of the... -
snøft snøft....
ForumindlægHey allesammen. Så gik det lige galt igen for mig mht. det skriftlige engelsk. (Eller mit engelk generelt!) Det er på et tilstrækkeligt LAVT NIVEAU, og jeg ønsker VIRKELIG at gøre noget ved det. Jeg prøver, men resultatet blev et 7-tal (nye-skala) for min lærer mener, jeg stresser mig selv osv, m... -
Grammatik 3.G skr.eksamen
ForumindlægHej alle. Nu har jeg terpet engelsk grammatik i utroligt lang tid. Og problemet er fortsat at kunne forklare grammatikken. Hvis der er nogle som ligger inde med nogle gode noter til en grammatikprøve, som I vil af med, så ville jeg blive meget glad. Vh. Birgitte -
Forslår til 3gs opgave.
ForumindlægJeg har valgt at skrive 3års opgave i engelsk, men er lidt på bar bund mht. hvad jeg vil skrive, så hvis der er en som har nogle good idéer, så er de meget velkomne. I må også gerne henvise til andre hjemmesider, hvor sådanne spørgsmål evt. bliver diskuteret hyppigt. -
Facit til grammatikøvelser?
ForumindlægHej alle sammen! Jeg er HF engelsk selvstuderende og ville bare spørge om, der er nogle, der sidder inde med facit til de grammatikøvelser i bogen "GET IT RIGHT", som er skrevet af Poul Tornøe. Det vil være en stor hjælp for mig, så kan jeg nemlig se, om jeg har forstået tingene korre... -
Hjælp til speakers corner
ForumindlægJeg skal lave en lille kort fremlæggelse om noget der hedder speakers corner, det er en form for fristil på engelsk, men jeg er på bar bund, jeg har ingen idé om hvad jeg skal skrive om? Håber i vil komme med nogle forslag til hvad jeg evt. kunne skrive om? -
Brev til en morder
ForumindlægHej, jeg har noget for i Engelsk hvor jeg skal skrive et brev til en morder og jeg skal lave nogle spørgsmål også (5-10) men kan ikke finde på nogle..... Sååå, nogle der måske kan/vil hjælpe? Tak på forhånd (y) -
Jaloux
Forumindlæghejsamin klasse skrev sso før jul, og nu begynder vi så småt at få dem tilbage.Min problem er at jeg er ved at blive vanvittig... Min bedste veninde har fået 11 i sin opgave om holberg, og jeg har ikke fået min endnu... Jeg er ikke jaloux men alligevel lidt, men mest fordi jeg er så bange for at... -
Hjælp!!!
ForumindlægHej:) Jeg har skrevet en stil, hvor jeg er usikker på nogle sætninger, så vil håbe, at der er nogen, som lige vil kigge på dem. Jeg har sat streg under de ord, jeg er usikker på i hver sætning. Det er følgende sætninger/ord: 1. Die erste Frage, die er stellte, war... 2. noch der Grund dafü... -
studietur til Alanya
Forumindlæghej allesammen jeg håber virkelig at der er nogen der kan hjælpe mig... min HF klasse (og mig selvfølgelig) skal på studietur til oktober. vores problem er dog at vi kun kan tage fagene dansk og engelsk med... vi vil meget gerne til alanya og skal derfor overbevise vores lærere om at der er noget... -
Bange for Censor?
ForumindlægHej Jeg skal til den engelske mundtlige eksamen om ogle uger. Jeg føler mig godt velforberedt og har styr på det (nogenlunde). Mit problem er dog; jeg har det lidt svært ved at tale til fremmede og så på engelsk, men det lykkedes de fleste gange. Dog kommer jeg til at stamme rigtig meget og beg... -
Kontorelev?
Forumindlægjeg er 3 års hh'er og aflsutter forhåbentligt til sommer og er så småt begyndt at planlægge min fremtid så jeg ville vide hvad en egentlig kontorelev laver i en virksomhed ? er det ikke et taberjob at have, siden HG'ere også er kvalificerede til det?jeg er skrap til engelsk og afsætning o... -
et 6 tal (02)
Forumindlæghvad skal jeg gør for at få et 6 tal til mundtlig engelsk på c niveau...( selvstuderende) -
Nogen der kender en side hvor man kan..
Forumindlæg...downloade HF-Stile? -
SRP - bio - samf
ForumindlægHej alle, Jeg skal skrive min SRP-opgave i biologi og samf og vil vildt gerne skrive om biologisk krigsførelse. I biologidelen har jeg en idé om hvad jeg kan komme ind på (miltbrand, pest, ebola osv) men den samfundsfaglige del kan jeg ikke komme på nogen teorier. Kan kun komme i tanke om at jeg ...
