Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 11221 til 11240 af 35989
-
Regnskabs analyse
ForumindlægHey....Ville hører om der nogen som kan hjælpe mig...Jeg skal op til eksammen på mandag og kan stadig ikke helt forstå regnskabs analyse delen, plus nøgletal.Hvis der nogen som måsker har nogle fed noter, ville det være rigtig lækkert:-) Hilsen Rosa... -
Bestå fysik B?
ForumindlægJeg skal til eksamen imorgen, og jeg er så bange for at jeg ikke består. Tænke derfor på om nogle kunne give mig en nogenlunde ide om hvor meger der skal til for at få 02? :( Hvor dårlig har jeg lov til at være? -
HASTERR
ForumindlægHejsa :) Jeg skal til mundtlig matematik eksame snart, og skal kunne bevise, at en vinkel og dens topvinkel er lige store .. Derudover skal jeg også bevise, at vinkelsummen i en trekant er 180 grader. Men jeg aner ikke hvordan, hjælpp :( -
Adgangkvotienter 2013 forventninger?
ForumindlægHej. Min store drøm er at læse på CBS på HA(mat.) efter sommer og indtil videre har jeg en eksamen tilbage nemlig historie. Eftersom historie er et af mine yndlingsfag og det fag jeg er bedst til efter min egen mening har jeg regnet lidt på, hvordan mit gennemsnit kommer til at se ud hvis jeg... -
Geografieksamen!!
ForumindlægHey! Er der nogen her, der nogensinde har prøvet at være oppe i geografi eller skal op her til sommer? Jeg skal den 10. juni. Hvordan foregår det? Er der nogen, der har nogle tips eller noget til sådan en eksamen? -
Hjælp
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal snart op til engelsk prøve. Mit ordforåd i engelsk har altid været godt men når jeg skal til eksamen og sidder deroppe så forsvinder det. Hvad kan jeg gøre? -
osmose opgave!
ForumindlægHej! Jeg har en bio eksamensopgave, som jeg ikke helt kan svare, opgaven findes på denne hjemmeside: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/vejlopg-nyordning/bi/STX06BIAVejl2opg1.pdfJeg skal have hjælp til opgave 2 og 4. Det haster meget! Tak.. -
TIPS TIL SAMF C MUNDTLIG?!
Forumindlæghej alle, er der nogen der har nogle tips til samfundsfag c mundtlig eksamen? og ved i, om jeg skal bygge min "fremlæggelse" om omkring min problemstilling og de underspørgsmål? -
Frivilligarbejde i velfærdstaten.
ForumindlægJeg er igang med min eksame, jeg har virkelig brug for hjælp til at besvare disse spørgsmål. Hvordan kan frivilligarbejde løse velfærdstatsens udfordringer? Hvad er ulempen ved frivilligarbejde? -
Er der fejl i sætningen?
ForumindlægHej alle Skal der t på "rød" i sætningen? 1) "Afdelingen fik ved etableringen rødt tegl, hvide altaner og gavltrapper af træ. " Skal der være bindestreg i ordet husarrangement? 2) Renoveringen blev afsluttet med et åbent hus-arrangement 28. november 2012. Skal ordet "... -
Ekspontielle funktioner ???
ForumindlægHej alle Kan nogen please hjælpe mig med nogle af disse opgaver som er til i morgen hvor jeg skal fremlægge. År: 1948 1973 1983 1993 Antal personer, der har fået konstateret hudkræft : 823 ... -
Samlet beståelse af fag
ForumindlægHej alle, jeg håber I kan hjælpe mig lidt med et spørgsmål. Jeg skal til matematik A(stx) eksamen til december og skal op både mundtligt og skriftligt, vi får ikke årskarakterer, så det hele afhænger af den skr. og mundtlige eksamen. Hvis jeg eksempelvis får 4 i skr. og 00 i mundtlig har jeg så b... -
Analyse 0
ForumindlægStuderer matematik og har pt. et fag kaldet analyse 0 med mundtlig eksamen. Ville høre om andre har haft erfaringer med faget og kunne fortælle lidt om hvordan det gik og om den tilhørende eksamen, som jeg er lidt usikker på hvordan jeg skal forberede mig til. -
angående AT-prøve
ForumindlægHej. Hvad skal man sige til AT-eksamen og hvad er det mest vigtige i sådan en eksamen? mvh. Katja -
Antal Eksamener og spørgsmål om AT
ForumindlægOkay, jeg har 2 spørgsmål. 1) Jeg ved man skal op i 10 eksamener i alt, men er der et bestem antal fag man skal op i på hvert niveau, f.eks. at man SKAL til mundtlig eksamen i 2 A niveau fag? 2) Er der nogen der ved hvilket niveau en AT eksamen gælder for? Mine lærere ved det nemlig ikke, og de... -
årskarakter
ForumindlægHvis man vælger at udeblive fra samtlige mundtlige eksamener uden en ordentlig grund som sygdom mv., så har man jo ikke afsluttet de enkelte fag, men betyder det så, at ens årskarakter bortfalder, eller kan man beholde dem og tage eksamen næste år. Eller hvis man blot udebliver fra den sidste eks... -
Apostrof-ejefald
ForumindlægHej, jeg sidder og laver eksamensopgave, og skal kommentere på noget grammatik, heruden brugen af 's. Nu er jeg så kommet i tvivl; jeg har en grammatikbog, hvori der står, at apostrof-ejefald bruges ved personer, tidsbestemmelser og målbestemmelser. Men... der er ingen eksempler. Pers... -
Ansøgning ergoterapeut. Spørgsmål!
ForumindlægHej jeg vil gerne uddanne mig som ergoterapeut og regner snart med at lave en ansøgning, dog har jeg et par spørgsmål om min uddannelse jeg fuldførte i sommers. Jeg blev færdig med en Fuld HF i sommers, dog ikke en almindelig en på 2 år, men på 3 år dvs, enkeltfag, men samlet en fuld HF.. S... -
Hjælp,hjælp, hjæææælp!!!
ForumindlægHey folkens! Jeg håber i alle for læst op til jeres eksamner, og at de indtil videre er gået godt!! Jeg skal op til biologi på mellem -niveau og er en smule nervøs, idet jeg ikke rigtig ved hvorn man skal tage så stor en mundfuld! Har hørt eksamen skulle være rimlig svært, og at score et 9 - ta... -
Engelsk B maj 2015
ForumindlægHej, er der nogen der har engelsk eksamen fra maj 2015?
