Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 11301 til 11320 af 25374
-
Prærieindianernes religion
ForumindlægJeg skal op i religion, men har været en del fraværende i en periode her i 3.g.. Det har resulteret i, at jeg næsten ingen notater har fra da vi gennengik Prærieindianerne. Er der nogen der ligger inde med nogen gode notater, vil jeg meget gerne se dem! På forhånd tak og held og lykke til alle.. -
Nedarvning
ForumindlægHej Jeg har virkelig brug for hjælp til en opgave, opgaven handler om nedarvning af sygdomme. I opgaven skal man benytte krydningsskemaer, og det er der jeg går lidt kold. Hvordan løser jeg disse opgaver. Jeg har prøvet selv, men da opgaven skal afleveres mandag, har jeg ikke længere så meget ti... -
Støtte/modstand til Vietnamkrigen
ForumindlægHej.. Er der nogle der ligger inde med nogle links med amerikanske meningsmålinger fra Vietnamkrigen, om hvor mange procent der var henholdsvis for og imod den amerikanske deltagelse i krigen? På forhånd tak! -
the death of tommy grimes
ForumindlægJeg har læst denne tekst: the death of Tomme Grimes - R.J. Meaddough.. Pointen er at vi selv skal skrive slutningen. Men jeg har ikke forstået slutningen af teksten. nogle der kan hjælpe? Jeg har prøvet at læse den igennem flere gange.. Men jeg er stadig ikke sikker på hvad der sker, når Tommy s... -
HF-studerende
ForumindlægHej, jeg har et dumt spørsmål her, og håber nogle kan svare på det: Har HF-studerende også en vogntur-kørsel? På forhånd tak! -
Kong Kroisos
ForumindlægJeg er i gang med at repetere Kong Kroisos er i den forbindelse stødt på flg. ting, som jeg undrer mig over: 1) Hvorfor begår Andrastos selvmod på Atys' grav, når Kroisos har tilgivet ham? 2) Hvordan udtales "Atys"? Med tryk på første eller sidste stavelse? Tak på forhånd :) -
Burka i DK?
ForumindlægEr det lovligt at gå med burka i Danmark? Eller er der bestemte steder, man ikke må gå med den? -
Mundtlig eksamen
Forumindlæggoddag kære bruger.. Står her og skal til dansk eksamen om nogle dage, og er ikke så skarp til det fag. så tænkte om nogle af jer havde nogle tips? Hvad skal jeg fokusere på? Hvad er godt at kunne perspektivere til inden for de forskellgige perioder, altså er det historiske der sker i denne peri... -
ln
Forumindlæg3,5ln(x) = 5 – 2ln(x) => e3,5ln(x)= e5-2ln(x) ..... hvordan er det jeg går videre her, har svært ved at finde frem til det... hvis nogen kune hjælpe ville jeg være virkelige glad for det.. -
synposion
ForumindlægHeiii Jeg skal op i old på tirsdag. Er der nogen der har fået 11-13 i symposion? Og hvad har i så fortalt for at få sådan en høj karakter i platon? -
haster oversættelse
Forumindlæghej alle sammen er der nogen som hurtig kan oversætte dette til tysk : de fandt en bombe som sprang med det samme og senere fandt man ud af at det var el-kaida som en hævn aktion mod den franske premiere minister. jeg er ikke så god til tysk det er derfor jeg beder jer om det. det er til min stil... -
FSA dansk mundtlig
ForumindlægHej... Jeg skal op i FSA i dansk mundtligt på fredag... Ville bare høre om nogle kunne give mig nogle gode råd.. Jeg skal op i synops. Jeg trak emnet "Kønsroller" og valgte teksten "Vaske og tørre" af venterpaafar.dk (du har så evigt ret, sang nr 4).. Min disposition ser såda... -
psykologi, narcissisme
ForumindlægHej, hvordan kan den narcissistiske socialkarakter beskrives? -
karaktere / snit
ForumindlægHee, Jég vil bare lige vidde hvor høj ens ´snit skal vær, før man kan komme ind på gynasiet, uden at tage tiende. ? -
Nutidsværdien for fremtidige indbetalinger
ForumindlægJeg sidder med en opgave som vedrører investering. De oplysninger jeg har fået i opgaven er: Variable enhedsomkostninger er konstante: 275 kr. Investering : 2.500.000 kr Omkostninger til reparation og vedligeholdelse: 50.000 kr årligt Omkostninger til færdigudvikling af produktet: 1.500.000 kr Le... -
Bedømme
ForumindlægHvad gøre man hvis man er bedømt forkert.. En fra min klasse var oppe i IØ og fik 7. Hun siger følgende. "Jeg kunne ikke svarer på spørgsmålene og kiggede ud af vinduet" hun havde hellere ikke løsningsforslag... Jeg fik 02. Jeg var lidt usikker på 2 af spørgsmålene og havde 3 løsning... -
grundkernen i rel?
Forumindlæghvad har vi kristne som svare til de 5 søjler i islam syntes ikke vi har en "grundkerne" som sådan.. højest de ti bud måske? buddhisme har vel de 4 ædle sandheder og den 8-ledede vej? -
Lille analyse af "en stol for lidt" af Helle Helle
ForumindlægHej alle derude :) Jeg skal til i morgen skrive en lille analyse af: "En stol for lidt" . Det er ikke noget stort og den skal ikke fylde mere end en halv-anden side med halvanden linieafstand. Hvis der er nogen personer derude som har læst denne tekst, må i meget gerne give mig nogle få... -
god køreskole?
ForumindlægHi alle! Er der nogen der kender en god men også billig køreskole på Frederiksberg (C) el. i deromkring? -
David Lynch
ForumindlægEr der nogen, der har se filmene Lost Highway eller Mulholland Drive? De er meget sværre at forstå.
