Søgning på: dansk reportage. Resultater: 11341 til 11360 af 41162
-
Hvordan finder man adverbier i en tekst?
ForumindlægJeg skal analysere en tekst for at finde adverbierne, og jeg kan virkelig ikke finde ud af det.. Er der nogle der kan hjælpe? -
Johannes V. Jensen
ForumindlægHej alle sammen Er der en der ved hvad forfatteren Johannes V. Jensen skriver om? Her tænker jeg på emner og sådan noget? -
hvad står bogstavet p for i kemi?
ForumindlægJeg har læst en oogave hvor der står noget med P = g/ ml, betyder det massefylde eller hvad? -
Forvirret?
ForumindlægJeg går nu på mit første år på HF, som jeg har fuldt rigtig godt med i starten, Har været glad for min skole og klasse. Jeg har i alt 13 fag,, Men jeg har været en del væk fra nogle timer pga mit kørekort som jeg desværre tog midt i min skolegang. Jeg havde dog planlagt at jeg skulle tage HF + ef... -
Held & lykke til alle der venter på BREVET i morgen
ForumindlægHeld & lykke med brevene i morgen, må en ny generation af studieportalsbrugere komme godt afsted :-) -
Rettelse..
ForumindlægHoratio Nelson is one of the characters many regards as a true hero. But heroes are different from our age. I HVERT FALD if the media reflects the reality. Today is it the sports stars and the celebrities from the television, who is being worship as heroes and not that much people, who is fightin... -
Politiske problemer
ForumindlægJeg skal lave et notat til socialdemokratiets miljøordfører om de politiske problemer der er forbundet med at begrænse det globale CO2 udslip. Jeg skal her inddrage nogle bilag, det ene bilag handler om USA's enomre høje CO2 udslip. Jeg har dog svært ved at se hvad de politiske problemer kan ... -
Litterær artikel
ForumindlægHej Må man - eller rettere sagt - skal man skrive et referat/resume, når man skal skrive en litterær artikel af en novelle? Er lidt forvirret -
Stil - inden imorgen
ForumindlægHej, er der nogle som jeg godt må sende min to siders stil til, det er til imorgen, så håber folk har tid for at tjekke igennem.. hvis i har tid eller gerne vil kan i bare skrive jeres mail så sender jeg strakspå forhånd tak -
statistik, HJÆP!!!
Forumindlæghej. jeg er igang med at skrive en samf. rapport om statistik, og har lavet en spørgeskema undersøgelse af unges identitet i både danmark og frankrig. lige nu har jeg problemer med at bearbejde den statistik. jeg har sat det op mod hinanden og lavet tabeller, og redegjort for nogle af forskellene... -
Hjælp til hypoteser
ForumindlægJeg har fået til opgave at skrive 3 hypoteser hvor der skal indgå en forklaring af udviklingen i vælgertilslutningen til partierne. (Tabeloversigt) Nedenstående emner kan evt. indgå i hypoteserne: -Udvikling i forholdet mellem parti og vælger -Sondringen mellem fordelingspolitik og værdipolitik ... -
Er dette en god oversættelse (II)?
ForumindlægI forlængelse af tråden "Af dette en god oversættelse?" (Fransk) vil jeg nu forsøge at have et lignende indlæg, bare på tysk. Her skal det siges, at jeg ikke kan et ord tysk.Tysk:SalonEiner Anregung des jungen Ludwigs XIV folgend hatte die Académie royale de peinture et de sculpture 166... -
Engelsk oversættelse
ForumindlægHej derude. Er der nogen af jer af der har oversættelsen af denne tekst liggende? :-) Håber virkelig -
Engelsk B, oversættelse
ForumindlægHej! ville være dejligt hvis nogen gad at rette min oversættelse. De steder hvor der står ">....Mange tak!Like or not, English is the lingua franca of Europe. According to the European Commission, some 84 per cent of young people in the EU are currently learning English as a second langua... -
HJÆLP smerte og ..
Forumindlæg..glæde Hvordan opnår man glæde??? danke :):):) -
et lille spørgsmål
ForumindlægHej alle :-) Står her og skal oversætte en tekst, hvor sætningen: "Gud være lovet" på tysk. Er lige gået i stå med, hvordan man oversætter "lovet" Så håber en kan hjælpe :-) -
Mi presentación
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til en spansk aflevering:) Jeg har vedhæftet min fil vil i ike være søde at rette den???? -
Hvad er rigtigst at sige (én kort sætning)?
ForumindlægHvad er det rigtige/mest rigtige at sige:This has, of course, never found placeellerThis, of course, has never found place?Eller er begge muligheder måske lige gode? -
...
ForumindlægHej...jeg skal til at have lavet aktaktmodellen, baseret på Kejserens nye klæder...Jeg kan ikk ehelt få det til at hænge sammen, jeg kunne godt tænke mig at hvad i syntes om det jeg har lavet altså om det passer, så må i også meget gerne komme med uddybende bud på hvorfor i tror det er forkert o... -
Forslag??
ForumindlægHejsa.Ville høre om i kan komme på 3 forslag til fremtidsscenarier for EU-forfatningen???Nogle forslag?? =)Hilsen Marie K.
