Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 11361 til 11380 af 57177
-
Statens Uddannelsessttøtte?
ForumindlægKære medstuderende Jeg er en 17 årig dreng, som vil starte på en ungdomsuddannelse (STX) efter sommer og jeg har hørt at man skal søge om SU tre måneder før man starter på sit ungdomsuddannelse. Og det er sådan at jeg ikke er rigtigt klog på hvornår jeg skal søge om det. Jeg fylder 18 år til Sep... -
Vejledning til ungdomsuddannelse
ForumindlægJeg er 20 år og har kun en 10. klasse. Jeg vil rigtig gerne igang med en studentereksamen, men har kun dårlige erfaringer med vuc.. Men hvad skal jeg så vælge? Overvejer mest stx da jeg tror det er den jeg vil kunne bruge til mest, fordi jeg overvejer noget lægeligt uddannelse, men er jo ikke sik... -
Kontor, politi uddannelse?
ForumindlægJeg har altid ønsket mig en kontoruddannelse, der inkl. god løn og så har jeg altid ønsket at det var noget med politi, men jeg er i tvivl om hvilket gymnasium der er bedst for det HHX eller STX - Jeg kan ikke finde nogen steder hvor jeg kan læse om det, og jeg ved heller ikke hvilke uddannelsesk... -
Hej
ForumindlægJeg har længe drømt om at arbejde som arkitekt i fremtiden - faktisk, siden jeg var helt lille. Jeg er en person, der er meget kreativ, og samtidig er jeg også god til at tegne. Jeg er 16 år gammel og er lige startet på STX. Er der mulighed for, at jeg kan blive arkitekt, hvis jeg tager denne vej... -
kan 3.g tages andres steder end på gymnasiet?
ForumindlægMen søn overvejer at droppe af gymnasiet pga. filmarbejde. Han vil gerne have muligheden for at afslutte gymnasiet, men på egen hånd. Vil HF enkeltfag være en mulighed (på 1 år)? Eller kan han tage 2-årig stx, men nøjes med 2. år? Han er dygtig fagligt og vil gerne gøre det hurtigst muligt. ... -
Værk om identitetsdannelse
ForumindlægHeej :) Jeg skal snart skrive SRP i dansk og samf. om identitetsdannelse i det sen-moderne samfund. Men jeg mangler et værk i dansk!!! Et værk jeg skal analysere. Jeg har virkelig brug for hjælp. Er der nogen der kender et værk der omhandler d... -
Kort oversættelse
ForumindlægSkulle her oversætte en tekst fra dansk til engelsk. (Bemærk: der er 2 ord, jeg ikke har kunne slå op.). Det er mest ordvendingerne, jeg har problemer med (: DANSK: Få styr på dit liv, mand! Den klassiske machomand er yt. En mands vigtigste værdier er hæderlighed og at have styr på sit liv, viser... -
Metrum
ForumindlægHey FolkensUndrer mig bare om hvordan man finder metrum i dette:I alle de riger og lande,Hvorhen jeg i verden foer,Jeg fægted med åben pandeFor hvad jeg for alvor tror.En ørn var mit hjelmemærke;På brynjen stod korsets tegn.På skjold bar jeg løverne stærkeI hjerternes milde hegn.Når mænd jeg kast... -
HJÆLP!
ForumindlægLivet i 80’erne er ikke let. Det moderne menneske bliver let styret af den moderne teknik, der af de fleste politikere ses som løsningen på alle vores problemer. Samfundet har aldrig været så rigt, hævder de. Mange ser tilbage til 60’ernes samfund med nostalgi. Og man hører fra flere ... -
Gyldige beviser
ForumindlægHej, I denne opgave handler det om at bevise beviser for udsagnet: Opgaven er vedhæftet. Jeg har prøvet mig frem og er kun kommet frem til at C er rigtig i opgaven. Eftersom C beviser det kontrapositive ¬q -> ¬p, hvilket svarer til p -> q Håber i lige kan tage en kig på opgave... -
Udsendt Af Udenrigsministeriet(Diplomat)
ForumindlægHej, Jeg går egentligt og tænker en del over, hvad jeg skal beskæftige mig med de næste par år, både i form af uddannelse og senere hen job. Mit drømmejob ville jeg umiddelbart mene ville være diplomat, grundet den store fokus på internationale forhold og samarbejde - derudover tiltaler u... -
hjælp ville være fantastisk ! :)
ForumindlægHey alle derude ;) Er der en venlig sjæl, som har lyst til at læse min STX skriftlig spansk A, opgave igennem? Jeg er dybt elendig til spansk og 02 ville være et fint resultat :D .. så derfor ville jeg høre om der er en af jer som er i stand til at give en eventuel vurdering. På forhånd tak. -
Rettelse
ForumindlægJeg sendte tidligere den samme opgave, men da jeg har skrevet videre på stilen, ville jeg gerne sende den ind. håber i kan hjælpe mig. på forhånd tak. Does laws conquer all? I think that love is wonderful feeling. Love begins between two people who show their love to each other mutually. Love ... -
4 lynhurtige sætninger!
ForumindlægHåber der er en der lige vil hjælpe mig med disse 4 sætninger, jeg er meget i tvivl om. Det skal gerne være inden i morgen! På forhånd tusind tak for hjælpen! 1. Som du kan forstå, er der sket meget for mig siden vi sidst så hinanden As you can understand much have happened to me since last time... -
Do-omskrivning
ForumindlægGør følgende sætninger nægtende ved at indsætte et not og lave do-omskrivning, hvor det er nødvendigt: 1. He can do most things himself Mit bud He cannot do most things himself 2. They will understand if you tell them ... -
Berlin
ForumindlægHeej Jeg har læst denne tekst Berlin von die Prinzen, og skal skrive stikord til den. Kan i skrive lidt noter til det ?? Så jeg kan flette det sammen med mine stikord? Es stinkt und es ist laut und wieder hektisch Und so komisch elektrisch Das ist es,was ich an der Stadt nicht mag Ich hö... -
Oversættelse
ForumindlægHejsaHar virkelig brug for "oversættelsen" af Mundo del fin del mundo. Situation er den at jeg går i 2g og vores lærer har givet os en af de svære stile som man skriver på højniveau og desuden så kommer den til at taælle virkelig meget, når vi skal have standpunktkarakterer næste gang. ... -
Løven
ForumindlægHejsa..Jeg vil gerne vide hvad de forskellige stjerners navne er i Løven.. Eller bare de klareste stjerner.. På forhånd takHilsen Michael -
tysk stil
ForumindlægDiese Geschickte, „Am Eisweiher“, handelt von einem Icherzähler, der arbeitet in Neuchatel, aber fühlt sich nach Hause im Thurgau. Eines Tages als der Erzähler zu Hause in Neuchatel ist, schlägt Stefanie die Freundin von Urs vor, dass die ganze Gesellschaft nach dem Eisweiher fahren soll.Auf dem ... -
Shakespeare
Forumindlæghej, jeg skal analysere en tekst fra shakespeare til fredag, men kan ikke finde hamlet nogen steder.. er der nogle der evt. kan hjælpe mig med at få fat i den?:)
