Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 11461 til 11480 af 35989
-
Studierapport tilAT
ForumindlægHvad skal man være særlig opmærksom på vedr. studirapporterne? Altså udover at perspektivere til et tidligere AT, er der ellers andet man skal bruge studierapprten til? -
Er det tilladt til engelsk skriftligt?
ForumindlægHey, er det tilladt til delprøve 2 at anvende notater fra studienet som fx en anden delprøve 2 og vejledning til at hvordan en god besvarelse er? -
Terror!
ForumindlægPlease, en eller anden geni til historie, vær sød og hjælp mig med en historie aflevering om Terror! -
Adgangskrav til lang videregående
ForumindlægHej. Under adgangskrav er der rigtig ofte nævnt en række fag, som man skal have haft, hvorefter der står: "Alle fag skal være bestået". Jeg har i flere år troede at det betød, at man skulle have bestået alle fag på sin gymnasiele uddannelse, men nu hører jeg, at "alle" kun dæ... -
Regler
Forumindlæghalløj Hvis man bliver udmeldt af sin uddannelse, hvor det er universitet der har udmeldt en , hvad for nogler regler gælder der så? kan man læse til samme uddannelse igen eller noget der ligner den? -
Dumpet SOP mundtlig
ForumindlægHej, jeg har dumpet SOP mundtligt i dag, og ville bare spørge hvis det vil ændre på noget for min HTX uddannelse. -
Biologi A Studentereksamen
ForumindlægHvordan forbereder man sig til eksamen i skriftlig biologi(gym.A niveau)??? -
komme videre
ForumindlægHej Jeg går på HG og jeg skal op i eø eksamen. Med en optagelsesprøve, lykkes det mig at komme ind på HF. Hvis jeg ikke kommer til EØ eksamen, sker der/forhindre det at jeg kommer på HF ?? Eller har HG noget med HF at gøre.. Fx: hvis jeg får 00 til eø eksamen, kan jeg så ikke komme på HF, da je... -
Hvad betyder AO?
ForumindlægJeg har tænkt mig at læse Farmaci næste år, men ved ikke hvis jeg kommer til at få de karakter der kræves til at læse det på KU så jeg tænker på måske at læse på SDU. Der står AO, og jeg ved godt at det betyder alle er optaget, men så når jeg kigger på adgangskrav så står der følgende: Karakterg... -
Matematik A, Fysik A og Kemi B, hvordan!?
ForumindlægHej Det er snart seks år siden jeg gik på hf og havde kun motivationen for at bestå da jeg havde planer om at søge ind i politiet efter jeg også havde fået erfaringer andre steder fra. Nu er situationen så, seks år senere, at jeg er blevet konstateret farveblind og blev kasseret pga dette til pol... -
Skriftlig dansk
ForumindlægNogen der har en ide om hvilke emner som muligvis kunne komme til den skriftlige eksamen 2.g. Et emne kunne vel godt være noget om religions forskelle tænker(Muhammed sagen). -
Ukendte ord..
ForumindlægHej, har du nogle ord som der ikke er så mange der ved hvad betyder eller i det hele taget nogle seje ord såsom: Onomatipoietikon=lydord... Som kan bruges til den danske mundtlige eksame.. -
HVORDAN GIK DET SÅ?
ForumindlægNu er eksamenerne begyndt!!! Mange skal op i AT først, for de mdt. eksamenerne begyndet først engang i juni. Men hvordan gik jeres eksamen? Skuffet? Bare glad for at det er overstået? Overlykkelig? -
Kan jeg stadig blive student?
ForumindlægJeg skal op til den sidste eksamen i 3g d. 26. Jeg har dog ikke været op til NV prøven i 1 g. Kan jeg stadig blive student. -
Karaktervægtning
ForumindlægHej. Hvis man afslutter et fag på C-niveau, så vægter det 1, ikke? Vil det så sige, at hvis man har været til eksamen i det fag, at årskarakter tæller for 0,5 og eksamenskarakteren tæller for 0,5? -
SU hvis man bliver væk fra sygeeksamen?
ForumindlægJeg har fået SU i december og januar, indtil jeg kan gå til syge-eksamen i januar. Det viser sig så desværre, at den syge-eksamen, som skolen kan tilbyde, ikke kan tages online, og da jeg tager uddannelsen online og bor i den anden ende af landet, er det ikke så smart. Så spørgsmålet er: Hvis j... -
Valg af videregående uddannelse
ForumindlægHej Studieportalen! Jeg har gået på stx og fik i går mit eksamensbevis, hvilket viste at jeg havde et snit på 5,8 (efter gange med 1,08). Mit spørgsmål er så, hvad kan jeg bruge mit snit til ?? Jeg vil gerne læse til farmaceut, tandlæge eller forsikringsmatematiker, eller noget der er lige så... -
Statistik - gennemsnit
ForumindlægJeg har fået følgende opgave: Antal personer: Antal hustande: 1 person 949.340 2 personer 751.007 3 personer 193.311 4 personer 227.182 5 personer 69.951 6 perso... -
Stokastisk variabel
ForumindlægHey derude Kan ikke finde ud af denne opgave i stokastisk variabel og håber i kan hjælpe... -
Afstand af vektor
ForumindlægHej :) Nogen der kan hjælpe med opgave b? Jeg prøvede selv at opstille to vektorer, som jeg ville finde afstanden af, men det giver ikke helt mening. Jeg har får vektor B til at være (0,-4,0) og F (0,-2,12.20), så regnede jeg vektor BF ud, og derefter afstanden, som jeg fik til noget med 13,......
