Søgning på: matematik a uden hjælpemidler. Resultater: 11481 til 11500 af 174809
  • Pensum A-niveau

    Forumindlæg
    Hvordan finder man ud af hvor stort pensum må være i samfundsfag på A-niveau? Findes der ikke en øvre grænse for hvor stort pensum må være?
  • Inverse A^-1

    Forumindlæg
    Ja..har virkelig kæmpet med denne opgave, men forstår bare ikke hvad jeg skal gøre... kan du hjælpe(Selvfølgelig kan du det...):a)Find den inverse ved at fortsætte hvor Maple slap:(1 1 10 1 0 0)(0 1 5 -4 1 0)(0 0 1 -8 1 1)b)Rekonstruér matricen A:På forhånd takDen tvivlsomme Gorilla
  • Spansk A eller B niveau?

    Forumindlæg
    Jeg overvejer at læse studiet der hedder "spansk sprog og internationale studier" på Aalborg universitet fra 2008. Kravene bliver jo lavet om der, og et af de nye krav hedder spansk på A niveau. Mit spørgsmål er så, om nogen ved om spansk B, altså højniveau på gymnasiet, gælder, eller o...
  • Bevis af a^x

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal lave en bevis af a^x. Og jeg har set en video hvo beviset bliver vist men jeg fortår ikke hvordan man i den sidste sætning af beviset når mna skal sætte konstanten op foran og skrive e^x skriver e^ln(a)*x. Altså hvorfor står der ikke ln(a)*e^x? Så har man jo to ln(a)? det giver ikke...
  • y = b * a^x Hjælp

    Forumindlæg
    Kolde drikkevarer i en ruf Udklippet --> ...sætter man 33 cl øl, som er 25 grader varmt, i et 5 grader koldt køleskab, vil temperaturforskellen på øllet og køleskabet halveres for hvert 75 minut. Når en varm øl sættes ind i et køleskab, nærmer øllets temperatur sig med tiden til køleskabet...
  • Bestemme a (eksponentiel funktion)

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle, der kan hjælpe med opgave a i det følgende vedhæftede? Hvilken formle skal man bruge? Og jeg ønsker at det ikke er flere, der siger noget vidt forskelligt, da det altså ikke hjælper på nogen måde.
  • Indsæt en disk i drev A:

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle der kan fortælle mig hvorfor min computer siger følgende: Indsæt en disk i drev A: når jeg trykke på en diskette ikon for at se hvad min diskette indeholder, jeg skal nemlig have fundet en rigtig rigtig vigtog fil til min pensum....MALFOY
  • bestem a og b af en model??

    Forumindlæg
    hey. jeg siger bare??? what hvordan bestemmer man a og b udfra en tabelmodel og laver en forskrift osv????¨ eks. Hvert år opgøres de danske bankers samlede nettogebyrindtægt for 1. halvår, her kaldet DHN. Tabellen viser DHN for hvert af årene i perioden 2002-2006. Tabellen: Årstal 2002 200...
  • Karakterer i teknik A på HTX

    Forumindlæg
    Hej Får man både en mundtlig og en skriftlig årskarakter i teknik A på HTX? Skal man kun til en mundtlig eksamen? Hvad vægter de forskellige karakterer? Mvh. Emil
  • Matematik opgave. need help!

    Forumindlæg
    Hej, en matematik opgave jeg har svært ved:udregn tallet 9 3/2 + 8 2/3. Er der en der kan udregne den vil jeg blive glad!
  • Matematik B HH

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved hvor jeg kan finde Matematik B-niveau eksamensæt 2003 fra HH uddanelsen?
  • Samfundsfag/matematik SRP?

    Forumindlæg
    Hej med jer Jeg skal snart til at skrive SRP, og har endnu ikke lagt mig fast på et emne. Jeg skal dog have matematik som et af mine fag, og vil meget gerne have samfundsfag som mit andet fag. Jeg har tænkt på at skrive om noget med medierne og deres magt og inflydelse på politik, men kan ikk...
  • Lektiehjælp i matematik og engelsk

    Forumindlæg
    Heeey people! Nogen, der kender nogen, som ville hjælpe med at undervise i engelsk og i matematik privat? Selvfølgelig med penge.. :) tak på forhånd!
  • Matematik økonomi skifte studie?

    Forumindlæg
    Er det nemt at skifte fra matematik økonomi til økonomi studiet, hvis man finder matematikdelen lidt for tung på mat-oecon?
  • Nogle bøger om matematik?

    Forumindlæg
    Hej, er der nogle af jer der kender til matematik bøger? som foreksempel, går inde på alle de ting man har lært gennem folkeskolen? De må gerne være engelske. Tak på forhånd.
  • Matematik B Mundtligt

    Forumindlæg
    Nogen som kan hjælpe lidt matematik - mangler en hjælp til forståelse af enhedscirklen.. :S Gerne i notat form..
  • Matematik eksamenssæt skriftlig B

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle der har facit til eksamenssættet fra d. 24. maj 2019 matematik B? Eller d. 21 maj?
  • Matematik-FSA 2006

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Nogen der ved hvor man kan downloade FSA maj-juni 2006 Matematik? På forhånd tak Artemis..
  • Matematik Eksamenssæt 2006

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen herinde der kan skaffe mig facitlisten til Matematik eksamenssæt B-niveau fra 19. maj 2006? Takker på forhånd
  • Matematik B 2016 december

    Forumindlæg
    Nogle der ligger inde med matematik b 2016 december eksamenssættet, enten løsningerne eller opgaven. Mange tak på forhånd.