Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 11601 til 11620 af 63055
-
Reducer udtryk
ForumindlægHej er helt lost i hvordan man reducere det her, nogen der vil hjælpe? Jeg vil gerne vide hvordan man gør. (2x - 4y)*3 + 4y -
Hjælp Til Produkt
ForumindlægHej venner! Vi er i gang med en projekt opgave og vores emne er bæredygtighed med fokus på genbrug. Har i nogen ideer til hvad man kan genbruge, f.eks. gamle bøger og hvad man så kan bruge dem til? VI er kørt lidt fast så det ville være skønt med nogen gode ideer! :) -
Optagelseprøve
ForumindlægJeg skal til optagelsesprøve engang i april og vil gerne vide hvordan det foregår, hvad man skal op i, er mundtligt ? hvornår får man svar?. Det er bare så at jeg har en chance for at forberede mig til den, er sikker på mine lære har taget fejl ! :) På forhånd tak ! //Erol -
Hjælp
ForumindlægHej er der en der kan hjælpe mig med dette spørgsmål. Turen gennem byen er 2 km. Lufthavnsvejen er 5 km. En lufthavnstur går fra sygehus til lufthavn og tilbage igen • hvor lang er turen ? -
Kemi geni?
ForumindlægHar du styr på kemien, og har 4 minutter til at hjælpe en bror i nød? - så kan du læse min kemi (syrer, baser og salte) rapport! Håber der er en frivillig :D -
Lektiehjælper og hjælpelærer
ForumindlægPRIVATUNDERVISNING Jeg ønsker at hjælpe folkeskoleelever. Mit navn er Laura Torkamani og jeg går i 1.g i gymnasiet. Jeg har matematik på A-niveau som jeg får topkarakterer i. Derudover tilbyder jeg også primært undervisning i dansk, tysk, engelsk og samfundsfag (som jeg også får topkarakterer i).... -
Afgangsprøve - 9.Klasse Dansk
ForumindlægHej alle sammen! Håber i vil hjælpe mig. Jeg skal op i mundtlig dansk, og jeg har trukket "Novellefilm". Jeg ville lige høre om der er nogen der har været oppe i det, og har lige et par spørgsmål dertil: 1. Må man godt have notater med (udover sin synopse) 2. Når man skal analysere, ... -
Eksamen imorgen :S
ForumindlægHey er der en der kan fortælle mig hvad 9;9; Det Moderne gennembrud 9;9; er :) ? -
Essay, digital mobning!!
ForumindlægHej, jeg har skrevet et essay om digital mobning, men jeg ved simpelthen ikke hvad min overskrift skal være. Nogle der kan hjælpe??? :(( Mit syn på digital mobning er, at jeg selvfølgelig ikke bryder mig om det. -
FSA - mundtlig engelsk
ForumindlægHej.. Jeg skal op i mundtlig engelsk om 10 dage, og jeg vil gerne have 12, da jeg ved at jeg fortjener det og er i stand til at få det. Men jeg er meget i tvivl, hvad der giver 12 i mundtlig engelsk?? Hvad skal jeg lægge vægt på? Håber I vil hjælpe mig.. Er virkelig nervøs :( Anne -
Elsket af vinden. hjælp
ForumindlægHej alle sammen. Fødrt vil jeg lige høre om nogen af jer har læst novellen "Elsket af vinden"? og her er et spg jeg er lidt i tvivl om? - og vil gerne høre jeres meninger. Hvad er ledetrådet i novellen? -
Simuleringer?
ForumindlægSandsynligheden for at et ærtefrø vil spire er ca. 70%. Asbjørn sår 12 ærtefrø. Merle laver en graf med resultatet af 100 simuleringer. Merle siger, at hendes simuleringer tyder på at sandsynligheden for, at alle 12 ærtefrø spirer er ca 5%. Undersøg med beregning eller flere simuleringer, om sand... -
Mol og molær
ForumindlægHej er der en der lige kort kan forklare hvad mol betyder, og evt, give mit et eksempel f.eks. methan, eller saltsyre -
EKSAME RÅD!
ForumindlægHej allesammen, jeg skal op i religion på tirsdag? Er der nogle der har gode råd, for at få gode karakter - da jeg ikke har en stor anelse om det :)? -
Nogen der kan hjælpe det haster :(
ForumindlægHej... Jeg har været op i alle eksamennerne nu og mangler kun engelsk på fredag, og jeg ville spørger om i kan hjælpe mig. Altså kan i fortælle at hvordan det forgår jeg ved det at man skal først fremlægge sin tekst også skal man trækker det der spørgsmål hvad stå på spørgsmålet?Får man en svært ... -
Hvor mange afleveringer laver man folkeskolen?
ForumindlægHey derude, jeg kom til at tænke på hvor mange afleveringer man egentlig skal lave i folkeskolen? Hvor mange er det i forhold til gymnasiet f.eks? -
Forstår ikke Danmark mit fædreland
ForumindlægHej Jeg er igang med at analyserer "danmark mit fædreland", som jeg skal op til eksamen i i næste uge.(det haster) Problemet er bare at jeg ikke forstår teksten så godt, da ordene er lidt gammeldags. Det ville være en stor hjælp hvis nogen kunne give mig et resume af de 4 strofer. Hå... -
Et citat søges...
ForumindlægHej Kan I hjælpe mig med at finde et citat, man kan starte et speciale med? Det har jeg tænkt mig at have med i begyndelsen af opgaven.. Det skal bare handle om det at fordybe sig i noget, at lære noget, at præsentere forskellige synspunkter.. at at at.. Eller evt. andre bud? Glæder mig t... -
Skal bruge hurtig hjælp!
ForumindlægJeg skal ha hjælp til at lave en 9.klasses novelle! Man skal skrive en novelle i en helt normal opgang, i et helt normalt kvarter, hvor der sker en konflikt, som gør at en eller flere flytter ud der fra. (Denne konflikt skal være noget der junne ske for en hver) Den måde i kunne hjælpe kunn... -
Hvilken grundelementer skal man lære som en begynder til fransk?
ForumindlægJeg har flyttede til en skole og nu har jeg ikke tysk men fransk. Kan I give mig råd om, hvilken grundelementer jeg skal lære som en begynder til fransk?
