Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 11681 til 11700 af 48931
-
Hvad er mit Kvote 2 snit?
ForumindlægHvad er mit Kvote 2 snit? Jeg har søgt ind på Æstetik & Kultur via Kvote 2 i Århus. Deres kriterier vægter udelukkende på gennemsnittet af de studierelevante fag. Kvote 2 kvotient (2010) = 7,9 De studierelevante fag er: Dansk A Engelsk B Historie B Fremmedsprog B Jeg har fået følgende k... -
Demografi
ForumindlægKAn ikke slå ordet op i min ordbog.. Er det bare det samme på engelsk som det er på dansk.. -
Help me.
ForumindlægHej, er der nogen af jer folkens der har opgavesættet på engelsk fra STX sidste år? Det kunne være så fedt hvis i havde :-) -
Lille oversættelse
ForumindlægHej! Der er en del steder, jeg er i tvivl her.. Håber der er nogen der vil kigge den igennem!Studerende taler "cirkusengelsk" på universitetet"Kun 20 procent af de studerende på den internationale humanistiske basisuddannelse ved Roskilde Universitetscenter (RUC) behersker engelsk ... -
Oversættelse af nytårstale
ForumindlægHej. Er der ikke en venlig sjæl derude der bare er en ørn til engelsk? Jeg har denne nytårstale, som skal oversættes til engelsk og jeg vil gerne have det gjort perfekt. Kom frem alle søde mennesker og hjælp lille mig! Gerne meget hurtigt, da den skal være sendt senest lørdag! -
Sidste plzz:-)
ForumindlægHejsa.Hold op hvor jeg er træt, og de er i andre sikkert også.Hopper snart i seng, lige så snart, jeg har fået rettet min sidste TEKST idag, så jeg kan sove i fred og ro:-)1) Nowadays, boys and girls don't really have separate sport. Both sex adore(dyrker) the same sports.I don't that any... -
Grammatik noter.
ForumindlægHey allesammen. Jeg skal til årsprøve i skriftlig engelsk på onsdag, dvs. jeg har det på A-niveau. Har været inde og læse på en masse sider på nettet om grammatikreglerne, læst gamle afleveringer igennem, læst i "fejlstøvsugeren" osv. Men synes det er meget rodet det hele og jeg mangle... -
Oversættelse (rette)
ForumindlægJeg har oversættet de her sætninger fra engelsk til dansk.. håber i gider rette dem.. Man siger, at slagteren ofte er dyrere end supermarkedet, men undersøgelser (surveys) viser faktisk, at det sjældent er tilfældet. People say, that the butcher is often more expensive than the supermarket, but... -
---LIDT HJÆLP---
ForumindlægER der nogen som lige kunne tjekke om det jeg har oversat passer. på forhåd tak.Trophic efficiency is the precentage of production transferred from one trophic level to the next. Tropic efficiencies must always be less than production efficiencies because they take into account not only the energ... -
referat
Forumindlæghvordan skriver man et godt referat på engelsk? :) -
selvstuderende
Forumindlægjeg har fået vide at jeg skal op til engelsk mundtligt (c nivaeu).. på den seddel som jeg har fået står der at der er 50 min forberedelse. Er der en der kan give mig nogle råd til selve eksamen jeg er skide nervøs. Det er 5 år siden jeg sidst har haft engelsk..... -
Film
ForumindlægHej Jeg har skrevet en stil om en film ved navn " Machuca". Stilen er meget kort(kun 300 ord). Det kunne være super rart hvis nogle lige ville se den igennem, da jeg altid overser nogle små grammatikfejl. Skriv her hvis i kan kigge på den, så sender jeg stilen. Tusind tak på forhånd :) -
Slaveri
ForumindlægHej. Jeg skal skrive en engelsk opgave om slaveri. Jeg ved ikke så meget om det. Jeg skal skrive om min holdning til slaveri og hvordan man kan stoppe slaveri. Måske i kunne hjælpe mig? :-) -
VIGTIGT- hurtigt!!!!
ForumindlægHej! Jeg sidder med en engelsk oversættelse, hvor jeg kom i tvivl om, hvordan man oversætter: "Hold derfor fast i venner og veninder" Nogen der vil hjælpe? På forhånd tusind tak!!! -
Skr. eksamen, hvornår får man karakteren at vide?
ForumindlægI næste uge skal 3g'erne op i bl.a. dansk og engelsk, hvornår får vi efterfølgende karakteren at vide? Held og lykke med eksamenerne :) -
Romeo & Juliet.. Eksamen! :(
ForumindlægHej alle Jeg frygter at trække Romeo & Juliet. Ikke kun pga. det gamle engelsk det er skrevet i, men også hvordan man analyserer Romeo & Juliet. Hvordan analyserer man Romeo & Juliet? -
hvor??
ForumindlægHej jeg kunne godt på et tidspunkt tænke mig at øve på den mundlige eksame i engelsk. Så tænkte på, om der var nogen som kender et sted hvor man kan finde lytte tekster og læsetekster på internettet, på 10 klasse level? -
Hjælp om eksamen 2008
ForumindlægHej Er der nogen der kan fortælle hvilke slags opgaver der var i 1.del i engelsk eksamen i 2008? Jeg ville blive rigtig glad hvis der er nogen der kan fortælle mig det.. -
eksponenttialfunktionen
ForumindlægHej. har fået stillet opgaven til mundtlig eksamen. givet eksponenttialfunktion f(x)=a^x vis vha 3 trinsreglen at differentialkvotienten kan skrives som f`(x)=a^x*f`(0) jeg kan sipelthen ikke se hvordan jeg skal gribe det an a^x differentieret bliver jo a^x*ln(a) -
Om videregående uddannelse
ForumindlægJeg tænkte på hvor god skal man være til engelsk, hvis man læser jura eller økonomi på universitetet eller Ha (jur) på CBS. Skal man sådan være rimlig god eller? Ved der er fag hvor bøgerne og fag'et er på engelsk.
