Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 11741 til 11760 af 35989
-
brugforhjælp
Forumindlæghej. jeg har set den skriftlige eksamen i mat b-niveau år 2007 :-/ jeg må være forberedt på det værste. jeg har brug for svar på opgaverne, fordi jeg synes det er den mærkeligste og sværeste opgave jeg nogensinde har set i matematik. er der nogen der kan hjælpe mig??? jeg skal selv afslutte ... -
nogen der vil rette?:)
ForumindlægPlanter og fosfor her er opgaveformuleringen:) http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/2007-6-1.pdf Aa. Grundstoffet fosfor er nødvendigt for alle levende organismer. Og et vigtig næringsstof for planter. Planter optager meget fosfor i form af uorganisk fosfat via. rødderne. Fos... -
matemamtik
Forumindlægplease hjælp mig med så mange som muligt, har lagt fil ind sidder til eksamen lige nu pls -
Hjælp!
ForumindlægJeg kunne rigtig godt tænke mig at vide hvordan en naturgeografi mundtlig eksamen kommer til at foregå? Jeg har fået af vide at vi har 24 timers forberedelse og jeg skal trække et emne her på mandag.. På forhånd tak.. -
ikke bestået? - bestået?
ForumindlægHey Venner! Jeg ville høre hvad der skete hvis man ikke bestod? Alts¨hvis jeg nu er dumpet til eksamerne, for jeg så ikke huen?? Eller hvaD?? Jeg er ret i tvivl. please hjælp. Hvis man ikke er bestået og dumpet kommer man så ikke til translokationen?? etc.. -
hjælp til skriftlig dansk
Forumindlægjeg skal op til dansk eksamen på tirsdag og jeg har haft dansk som selvstuderende og er hel lost! jeg aner altså slet ikke hvad jeg skal læse og hvordan jeg skal forberede mig? PLZZ hjælp mig, for jeg skal BESTÅ! -
løs ligningssystemet
Forumindlæghallo folkens jeg skal løse ligningssystemet x+y=2 3x+y=14 -
Hvad er den aktuelle økonomiske status er for dansk økonomi, og hvilke forventninger har regeringen til udviklingen?
ForumindlægJeg har kigget på flere hjemmesider, men jeg har ikke kunnet finde et nogenlunde entydigt svar. Nogen der kan hjælpe? -
Standby-plads
ForumindlægHej Hvis man søger ind via kvote 1 på en uddannelse og samtidig søger om standby-plads, hvordan vil søgningen af standby-plads påvirke det, hvis man nu er kvalificeret til at komme ind på uddannelsen direkte? Nu vil jeg gerne søge ind på en uddannelse, men jeg er bange for at mit snit bliver for ... -
Hvilken graf og forskrift passer sammen?
ForumindlægHej Jeg bøvler lidt med denne opgave, jeg har googlet lidt, men det står simpelthen skrevet på en alt for kompliceret måde til mit niveau. Er der nogen der kan forklare mig hvordan jeg løser denne opgave? På forhånd tak Hilsen Alberte -
Mdt. biologi noter
ForumindlægEr der forskel på disse 2 spørgsmål?Hvis ja, hva er forskellen.Gennemgå centralnervesystemet.Gennemgå centralnervesystemets opbygning.Skal til mdt. Biologi eksamen. Er der nogen som sidder inde med noter til disse emner, det er "kun" en mdt. prøve eksamen, derfor kender jeg spørgsmålene... -
Ikke tilstedeværende lærer i mat C
ForumindlægHejsa. Jeg er igang med at tage online mat C ved siden af arbejde. Men jeg står i den situation at min lærer stortset ikke besvarer spørgsmål eller emails. Og desuden heller ikke godkender mine opgaver til tidsfristerne. Hvilket betyder at jeg ikke kan udfylde de næste opgaver som indeholder opga... -
Vigtigt!
ForumindlægKan man få lov til at lave sn 3.g opgave om..selv om man ikke er blevet syg undervejs? -
Eksamensråd!
ForumindlægKære studieportal, tænkte vi måske kunne starte en lille tråd til ære for alle vores eksamenstips og råd? Skriftligt såvel som mundtligt! -
HJÆLP! Fysik Mundtlig
ForumindlægHej alle! Jeg skal snart op til fysik mudtlig, men ved ikke, hvad der vil foregå :S Nogen der kan hjælpe? -
Omgænger
Forumindlægheyhvis jeg har 9 i religion i år, og får denne overført, og jeg sidste år fik 9 i års og 5 i prøvekarakter.hvordan er det så, jeg udregner det endelige?Får jeg 9 års 5 eks, eller 9 9 stående?vh Mark---Omgængere kan altid vælge at bruge et karakter- sæt (års- og prøvekarakter) fra første forløb e... -
Flytte mit studie og (kun) nogle af mine eksaminer?
ForumindlægHejsa Jeg går i 3.g lige nu. Jeg har dumpet min SRP. Jeg ville høre om der er mulighed for at tage den om til næste år, eller skal man så gå hele 3,g om? Herudover vil jeg også rigtig gerne flytte (min familie er flyttet fra den by jeg bor i), jeg vil derfor gerne flytte hjem til dem (lige nu b... -
Hvordan foregår skr.årsprøve?
ForumindlægHejsa Nogen der ved præcis hvordan en skriftlig årsprøve i stx-kemi foregår? Altså mht længde og opgaver... Er det ene af små opgaver, eller en det en lang sammenhængende opgave omkring fks. kemien i hverdagen? Håber der er nogen der kan hjælpe, står og skal til årsprøve snart, og vores lærer... -
figur
Forumindlæghej. jeg skal forklare en figur men har ikke helt forstået disse begreber: -kontinuert -diskontinuert -sporadlsk håber i kan hjælpe -
Klage
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig, hvad “proceduremæssige mangler” betyder i denne sammenhæng? Institutionen kan kun træffe afgørelse om tilbud om ombedømmelse eller tilbud om omprøve, når der foreligger særlige omstændigheder, der giver anledning til berettiget tvivl om bedømmelsen,...
