Søgning på: dan turell gennem byen en sidste gang. Resultater: 11841 til 11860 af 127115
-
Vektorbegreber
ForumindlægJeg har løst opgave 6.1.21 grafisk i geogebra, Men hvordan løser man den matematisk? Kan nogen hjælpe? På forhånd tak. -
Selvmord
ForumindlægHej alle sammen! Jeg skal skrive et essay om "Selvmord" til imorgen, og ville derfor også høre jeres meninger vedrørende emnet. Spørgesmålet er meget enkelt: "Hvad synes du om selvmord, og hvorfor?" Tusind tak på forhånd :D -
Stamfunktion, Bestem F(x)
ForumindlægHej har brug for lidt hjælp Er igang med opgave 12, som handler om stamfunktioner Er ret sikker på at jeg skal bruge integral regning, men grafen går jo gennem et bestemt punkt Har stirret mig helt blind på denne opgave Har brug for lidt guldkorn jeg har vedhæftet opgaven , -
Hvor er dem der er rigtig gode til tysk?
ForumindlægHej! Nu har jeg prøvet at rette min oversættelse efter de hints jeg har fået af vide som jeg skulle... Er der nogen der har tid og lyst til at tage et ekstra kig på det? PLEASE?Beboerne i en ejendom, der er gammel og forsømt, reagerer alle forskelligt, da familien Wendland, får besøg. Gæsten er W... -
årsprøve i sam. imorgen....
Forumindlæger der andre der skal op i morgen til samfundsfag skriftlig årsprøve...så vil jeg bare sige:HELD OG lykke:) -
Opgave "Konflikter"
ForumindlægHej, jeg har lige fået en opgave i samfundsfag, som hedder "Konflikter" Hvor jeg skal svare på fællesdel A og delopgave C. Ville derfor høre om nogle evt. havde denne opgave liggende, så jeg kunne få lidt inspiration og hjælp til den??? Mvh.Christian -
Opløsning Haster
ForumindlægJeg knokler med denne opgave. Er der en venlig sjæl som vil hjælpe med denne opgave. Det vil være en meget stor hjælp. -
kommunikationsstrategi
ForumindlægHeej nogen der kan fortælle mig hvad en kommunikationsstrategi er og hvordan man finder ud af hvad en virksomhedskommunikationsstrategi er ??? Tak på forhånd -
Jeg behøver lidt inspiration
ForumindlægNogen som har læst teksten "dead as they come", har svært ved at forstå den, så kunne godt bruge lidt inspiration? -
Et eller to ord?
ForumindlægStaves det videreundersøgelse eller videre undersøgelser? -
enzymaktivitet
ForumindlægHej. Hvilken effekt har nedenstående punkter på katalases aktivitet: 1. enzym- og substratkoncentrationen 2. Syre og base 3. Temperatur 4. En inhibitor (blynitrat) -
Typer reaktioner
Forumindlæghttp://puu.sh/ieFCV/f97d081bd9.png Tænker måske nucleofil substitution, nucleofil addition og omlejring af bindinger. Kan det passe? :) -
Moms og Told
ForumindlægHey folk (:sidder lig med en mat opgave, har kun lig det problem at jeg ikk lig ved om told er efter moms eller før moms? så nogen der kan hjælpe med det?told = 12% -
Hjælp til SSO der skal afleveres 20/12
ForumindlægTransmutationssætningen er givet ved: Det bestemte integral fra a til 0 af y = 1/2 * det bestemte integral fra a til 0 af z + 1/2 a*b Hvor z er utrykt ved: z = y-x*(dy/dx) mit udtryk siger: x*(dy/dx)= (n/m)*y Nu skal z udregnes hvordan ?????? Derefter skal man vise at ved hjælp af transmu... -
SU hjælp
ForumindlægHej alle. Hvilken dag på måneden får man SU? -
Kemisk ligevægt
ForumindlægHej Jeg sidder med en opgave jeg har ret svært ved. Jeg har fået opgivet et reaktionsskema: Cd2+ + Fe ⇔ Cd + Fe2+ Jeg får at vide at ligevægtskonstanten er 20 og at en jernplade anbringes i en 0,15 M cadmiumsulfat opløsning. Ud fra disse oplysninger skal jeg beregne cadmiumkoncentrationen n... -
Sukkerstofskiftet og hjernen - Eksamen
ForumindlægHej, Jeg skal til mundtlig eksamen i morgen i biologi A, Jeg har fået følgende artikel, (Se vedhæftet fil) , og fået følgende billag: http://www.biokemibogen.dk/pdf/5-146.pdf http://www.biokemibogen.dk/pdf/0-218.pdf http://www.biokemibogen.dk/pdf/0-219.pdf Min opgave lyd... -
mRNA
ForumindlægJeg sidder og er i fuld gang med min 24 timers forberedelse til min mundtlige biologi eksamen imorgen, og har trukket bioteknologi.. Jeg er ved at forklare om DNA molekylets opbygning, vha af en figur. Der er dog yderligere en figur som viser hvordan mRNA bygges op vha. skabelonstrengen og derm... -
Excel funktion? kategoriser bestemte tal
Forumindlæg#next_pages_container { width: 5px; hight: 5px; position: absolute; top: -100px; left: -100px; z-index: 2147483647 !important; } Hej alle Jeg er i gang med en opgave med noget økonomi hvor jeg skal opsætte et regneark i excel som automatik skal udregne nettoløn osv. ved blot at indsætte in... -
hjælp til forståelse af en opgave
Forumindlæghej med jer.. jeg er i tvivl om jeg har forstået denne opgave korrekt.. Jeg er i gang med at skrive en opgave om udviklingen af den Irske økonomi , og har som det første redegjort for hvorfor Irland befinder sig i en økonomisk krise.. Dernæst skal jeg Undersøge vha. målsætninger for en ”go...
