Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 11981 til 12000 af 42938
  • Journalistikkens selvmord - dansk skriftlig eksamen 2011

    Forumindlæg
  • Fysik A Eksamen fra august 2016 og december 2016

    Forumindlæg
    Hej SP Er der nogle af jer der ligger inde med fysik A eksamenssættet fra august 2016 og december 2016 Kunne godt tænke mig at lave de to sæt og derved se niveauet :-)
  • Opgave 11 fra STX eksamen B-niveau 2007

    Forumindlæg
    En virksomhed fremstiller en vare. I en model er omkostningerne 0(x) ved fremstilling af x varer (målt i tusinder) pr. uge givet ved 0(x)=0,04x^3-0,5x^2+2,35x+75, 1_<x_<15 Ved produktion af x varer (målt i tusinder) pr. uge kan alle de producerede varer sælges for beløbet p(x), hvor p(x)=8...
  • Dansk FS10 eksame - Mor(d) i mødregruppen

    Forumindlæg
    har du der nogen der har analyse og synopsis af mor(d) i mødregruppen :D
  • HJÆLP HAR 3 TIMER TIL EKSAMEN! RETTELSE AF TYSK STIL!

    Forumindlæg
    Her er min tekst - Mit Messer und Gabel!
  • delemne og kreativt projekt til eksamen (2. verdenskrig)

    Forumindlæg
    jeg skal finde et delemne, kreativt projekt og en proplemformulering til min 9.klasse eksame hvor jeg har trukket " 2. verdenskrig" kan i hjælpe?
  • Gode råd til biologi C eksamen (HF)?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal til biologi eksamen om en uge, og jeg er ret overvældet lige nu. Vores lærer har sendt 18 spørgsmål til os, hvoraf man jo så trækker et af dem til eksamen. Jeg havde derfor tænkt, at jeg ville svare på alle spørgsmålene inden eksamen, så jeg kunne bruge forberedelsestiden fornuftig...
  • Antal Eksamener og spørgsmål om AT

    Forumindlæg
    Okay, jeg har 2 spørgsmål. 1) Jeg ved man skal op i 10 eksamener i alt, men er der et bestem antal fag man skal op i på hvert niveau, f.eks. at man SKAL til mundtlig eksamen i 2 A niveau fag? 2) Er der nogen der ved hvilket niveau en AT eksamen gælder for? Mine lærere ved det nemlig ikke, og de...
  • Fysik eksamen - Jeg har lige et par spg..

    Forumindlæg
    Kan dette forsøg bruges til neutralisation, salte eller begge? - Find et reagensglas og hæld en smule saltsyre (HCl) i. - Find noget magnesium (et metal), bræk det i stykker og smid det ned i syreren. - Det bruser – og op kommer luftarten H2 - brint. ? Bevis dette ved at holde en tændstik...
  • Fysik A skriftlig eksamen maj 2015

    Forumindlæg
    Hej, Var der nogle der var oppe til fysik A eksamen i dag? (26.maj 2015)
  • Matematik eksamen 2008 (STX-A skriftlig)

    Forumindlæg
    Hej allesammen Nogen der har facit liste til eksamen august 2008 på A-niveau??
  • Matematik A - Eksamen 27. Maj 2014

    Forumindlæg
    Mon der er nogle, der er interesserede i at sammenligne resultater fra dagens eksamen? :)
  • Psykologi eksamen - Case - C niveau

    Forumindlæg
    Hej derude.. Da jeg skal til psykologi eksamen torsdag, kunne jeg godt bruge lidt hjælp.. Jeg er virkelig dårlig til at analysere psykologi cases, da vi næsten ikke har haft nogle her i år.. Derfor har jeg prøvet at finde eksempler på google, men synes ikke rigtig der var nogle.. Er der nogen af...
  • HJÆÆÆLP TIL BILLEDEANALYSE DANS EKSAMEN I MORGEN!!!!

    Forumindlæg
    Jeg skal til dansk eksamen i morgen i billede analyse, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad horisontlinje + forsvindingspunktet er i Erik Henningsens ''sat ud'' billede og L.A Ring ''aften''. Jeg har virkelig brug for hjælp, så hvis bare en eller anden vid...
  • Hvordan kan man få 12 tal i dansk eksamen grammatik

    Forumindlæg
    Hej, Folkens hvordan kan jeg få 12 tal til dansk eksamen. Jeg skal op i 10.klassens afgangsprøve. Men skulle lige spørger om hvordan kan man få god karakter den første del af prøven. Med venlig hilsen
  • angående Engelsk eksamen (HHX 2. år)

    Forumindlæg
    hey...jeg har lige været til eksamen i engelsk. Det skal lige nævnes at jeg går hhx 2.år!jeg synes at emnet i år var forholdsvis nem at gå til...hvad synes i andre? jeg vil bare lige dele nogle med meninger med jer.. c";)
  • Hvordan kan jeg blive god til apla inden eksamen?

    Forumindlæg
    Kan virkelig ikke finde ud af apla, (Syntaktisk analyse, Morfologi, Latin), vi skal op til eksamen her snart, og vi har næsten ikke flere moduler, hvor er de bedste hjemme sider hvor jeg kan lære det etc, er virkelig desperat efter ikke at dumpe, tak! :)
  • Hvad vælger i af fag og underemne til AT eksamen? :o)

    Forumindlæg
    Hey people! Jeg er lost, kan ikke finde ud af hvilket fag og hvilket underemne jeg skal skrive om i AT synopsen til eksamen... Hovedemnet er som bekendt "Fremtid - visioner og forudsigelser"! Hvad vælger i af fag og underemne? :o) //Rikke
  • Hvordan forbereder jeg mig til mine skriftlige eksamer

    Forumindlæg
    Jeg er ikke særlig god til ordklasser og komma i dansk og jeg er bare dårlig til matematik Vi skal også op i GEografi og Biologi som jeg er dårlig til også kan i hjælpe mig?
  • Fedtstoffer i biologi C-niveau, eksamen

    Forumindlæg
    Jeg har et spørgsmål om fedtstoffer og hvad de går i kroppen, den første sætning lyder "fedtstof er livsvigtigt for cellerne som byggesten og velegnet som energireserve i fedtcellerne" men, hvad menes det med sætningen "Det giver kroppen noget at stå imod med ved sygdom, gravidit...