Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 12061 til 12080 af 63055
-
Hjælp til gym
ForumindlægHej alle bruger. Jeg har besluttet mig, at jeg skal på gym, og tiden begynder at nærme sig. Men kan ikke rigtig beslutte mig hvilket et gym jeg skal vælge. Har i nogle anbefalninger? På forhånd tak :) -
Klage over min skolen
ForumindlægHej Jeg er 16 år gammel og går i 9 klasse, jeg er går igang med mine eksamener på mandag den 6 maj. jeg ksriver fordi jeg ikke føler jeg har fået den rigtige karakterer i Historie! ps skal op i Historie den 11 juni....vi fik vores standpunkt afvide idag, og der ser jeg at jeg har fået 7 igen. f... -
Hjælp til differentialregning
ForumindlægEn funktion f er: f(x) = 2x^2 + 5x - 7. Bestem ligning for tangenten til grafen for f i punktet P(1, f(1)) hvilket jeg har fået til f(x0) = 0 f9;(x) = 4x+5 f9;(x0) = 9 Så tangentligningen bliver: t: y = 9x - 9 En linje l er: y = -3x + c hvor c er en konstant. Bestem konstanten c, så linje... -
Kierkegaard - grundtanke??
ForumindlægJeg har lige læst ca. 9 lange sider om Søren Kierkegaards filosfi og grundtankerne bag, men forstår bare ikke følgende: - Hvad er hans filosofi et opgør med? - Hvad mener han med følgende: +at ingen institution kan udlægge teksten for det enkelte menneske? + at nåden ikke er noget, man kan gøre ... -
Gymnasie, eller erhvervsuddannelse, og hvilken?
ForumindlægHej Jeg står nu og overvejer kraftigt at starte på hotel- og restaurant skolen her efter 9. Jeg vil på en måde gerne starte der, og alligevel overvejer jeg samtidig gym. Min frygt er lidt at jeg ikke møder nogle mennesker som er på min alder osv, hvis jeg starter på Hotel- og restaurant skolen. S... -
Klage over lærer?
ForumindlægHej. Jeg går i 3.g og min klasse har i år fået en ny dansklærer, som ikke alle er lige tilfredse med. Mange af os er faldet betydeligt i karakter og især i de nyligt returnerede terminsstile, føler mange sig uretfærdigt behandlet. Jeg har overvejet at få en second opinion på min stil, men hvor ... -
Rettelse af tysk stil (PLEASE HJÆLP)
ForumindlægHejsa :-) Tysk er overhovedet ikke min stærke side, og jeg knokler rigtig meget med det. Så det ville være en stor hjælp hvis der var en der ville læse min tekst igennem, og rette fejl. Det ville være så stor en hjælp for mig, så jeg kan lære af mine fejl, og forhåbenlig ikke lave dem igen ... -
SENSATION
ForumindlægOK, here9;s the deal:Jeg skal bruge en historieopgave nu her til den store opgave. Emne er fuldstændig lige meget - det kan være negeropstand eller hvad ved jeg. Gerne karakteren 10 og opefter. På forhånd tak...Please hurry, need it fast -
Hjælp til fordybelsesområde
ForumindlægHej:) I dansk har jeg trukket mit fordybelsesområde som er: Kærlighed. Er der nogle som har ideer til, hvad jeg kunne vælge??;) -
Studentergave?
ForumindlægHey! Ville høre om nogle herinde har et godt forslag til, hvad man kan give til en gut i studentergave? - Seriøse bud. - Jeg er helt blank. -
Fransk karakter!?
ForumindlægHej. Ville lige spørge om, hvad i fik i jeres fransk eksamen. Er nysgerig. =D -
Studietur, men hvad med alderen?
ForumindlægJeg står i denne situation at jeg skal til Rom på studietur, men er begyndt at spekulere over hvordan mulighederne er dernede for en 17årig som mig? Kan man let komme ind på diverse steder, og hvad siger loven? -
studenter roser
Forumindlæghey allesammenvar lige lidt i tvivl om hvilken dag det plejer at være som man giver de studerende en rose/roser..er det den dag den bliver student, ellers først til translokation? -
Hjælp til opgave, som skal afleveres i morgen...
ForumindlægHej StudiePortal. Jeg skal have hjælp til en opgave, vedrørende trekanter. Jeg skal finde højden af en trekant. Jeg har fuldstændig glemt hvordan man gør, så det er heldigt at jeg kan anvende denne hjemmeside. AC = 7 cm BC = 3,5 cm AB = 4,9 cm Vinkel A = 32 grader Vinkel B = 72 g... -
kort:
ForumindlægFra et spil kort lægges de 12 billedkort på et bord med bagsiden opad. To kort vendes tilfældigt. Du vinder ved at trække 2 ens . dvs. 2 bønder, damer ell. konger. * Hvad er sandsynligheden for at trække 2 bønder? * Hvad er sandsynligheden for at trække en konge og en dame? * Hvor stor ... -
Hos fotografen
Forumindlæghey. jeg ville høre om der kunne nogle der har skrevet stileemnet Hos fotografen(det er et billed med 4 børn på) jeg er fuldstændig blank, da jeg ikke har nogen fantasi. ville spørge om det er nogle der kunne hjælpe mig lidt? ... -
Tyskstil - fejl og kvalitet?
ForumindlægHer, er der nogen der ville finde nogle fejl og fortælle mig om hvor god I føler kvaliteten er. Tak på forhånd og god aften :) -
gallafest - IKKE BLEVET SPURGT?
ForumindlægHejsa. Kender i nogle - eller jer selv -, der er blevet udsat for at man ikke er blevet spurgt af en partner til en gallafest? - det kunne jeg godt tænke mig at høre... :-) -
Spg. Gymnasium - A niveau -> C niveau
ForumindlægHej Jeg skal starte på gymnasiet efter sommerferien, og jeg har valgt mat på A niveau. Vil det så sige, at jeg starter det 1. år med at have mat på A niveau - rent fagligt (sværhedsgrad). Eller starter jeg med at have det på C niveau, hvor det derefter gennem årene bliver sværere og sværere o... -
FSA Mundtlig Dansk
ForumindlægHej.. Er der nogen der har nogle angribsvinkler til min FSA?? Mit fordybelsesområde er "Kvindesyn gennem tiderne".. Det vil også meget behjælpelig hvis der ernogen der nogle link... Tak på hånd,- Solsikke Ronja,,,
