Søgning på: tysk analyse. Resultater: 12081 til 12100 af 38620
-
TYSKE BISÆTNINGER er der nogle der kan hjælpe med at rette følgende
ForumindlægBisætninger 1. Obwohl das Wahlergebnis überraschend ist, glaube ich nicht, dass wir wollen eine andere Regierung haben. Die Zeitungen fragen heute, wann wir Wahl wieder haben, denn der Situation nach dieses Ergebnis sehr kompliziert ist. Ich hoffe, dass es zu einer Zusammenarbeit zwischen die ... -
TYSK MUNDTLIG- TEKST DIE ÄGYPTERASTELLUNG NOGEN DER HAR LAVET DEN FØR?? PLLSSS HJÆLP! DET HASTER :/
Forumindlæghej skal op til mundtlig eksamen imorgen i tysk, har trukket en tekst som hedder Die ägypteraustellung som har et tema under liebe.. nogle som har lavet den? :/ -
Er der nogen, som kan hjælpe mig med at rette min tysk aflevering på 150 ord ???
ForumindlægEr der ikke en eller anden som er sød at rette min tysk aflevering igennem den er kun på 150 ord :)?? Pleaaaas. -
Analyse af Udsigten til Randers af Thøger jensen og Togrejse af Peter Adolphsen
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med at analysere de to tekster?? skal sammenligne dem. Udsigten til Randers En musvåge og et lille stykke med blågran. En chokoladebrun pløjemark og en grøn traktor. I det hele taget kan han godt lide at køre, med tog. Over ham sidder en kvinde med nogle dejlige fregner.... -
Vergleichen mit
ForumindlægHej alle. Jeg skal til tysk eksamen i morgen, og er rimelig flad for inspiration. er der nogle der evt. har en form for analyse eller et referat af overstående tekst? Mvh. det kunne hjælpe mig virkelig meget. -
Nogle som måske ville rette min tysk oversættelse på 11 linjer :)
ForumindlægEines Tages sah ich eine Anzeige in unserer Zeitung war. Eine dänisch-deutsche Paar in Köln wurden für ein Mädchen, das im Haus helfen könnten suchen. Als Au-pair war ein Wunsch, den ich schon lange genossen. Nun hatte wahr! Die Familie lebte ich mit hiess Weber. Freundliche Menschen, die schon ... -
Nu mestrer Moni sit liv- analyse med rede for relevant psykologisk viden om omsorgssvigt, risiko og resiliensfaktorer
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe?? -
Analyse og fortolkning af billedet "Episode af tilbagetoget fra Dannevirke d. 5.-6. februar 1864"
ForumindlægHvad er mulige fortolkninger til billede på nedenstående link? Og hvorfor? Kan en mulig fortolkning være at billedet viser udholdne soldater i en håbløs situation? http://www.fortress-scandinavia.dk/Slesvigske-krige/images/Dannevirke_tilbage_2.jpg -
Analyse af Lars Løkke Rasmussens tale ved Transfer Day på St. Croix, 31. marts 2017
ForumindlægDette er det spørgsmål jeg har fået. Bør Danmark give en undskyldning til efterkommere af slaver. Nogen som kan hjælpe med at svare på det, udfra det Lars Løkke siger i sin tale. Er nemlig lidt i tvivl -
Tysk.. er der nogen som evt gider at rette mit tysk. Hvis ja, vil jeg blive glad. På forhånd tak...
ForumindlægDer Auschwitz-Tag Jedes Jahr markiert Dänemark den 27. Janauar den Auschwitz-Tag. Es ist der offizielle Gedenktag für Holocaust und anderen Volkermord. Den 27. Januar ist auch das Datum, wo die sowjetischen Truppen im Jahre 1945 das nazistische vernichtungslager Auschwitz in Polen befreiten. Die ... -
Det evige spørgsmål
ForumindlægJeg tænker - som alle andre herinde åbenbart - på hvilket emne jeg skal skrive i SSO (DSSO). Jeg står og vakler mellem at skulle skrive i dansk eller tysk, og kunne egentlig godt tænke mig noget input fra jer om hvilket emne, der er bedst egnet til at score den højeste karakter.I dansk vil jeg an... -
Tysk. Er de nogle, der gider at rette. Det drejer sig om 3 sætning...?? På forhånd tak..!!!
ForumindlægHer kommer sætninger:1)Han har en uklar opfattelse af, at hun ikke kan lide ham.Er hat eine unklare Auffassung, dass sie nicht ihn mag.2) Han er den type mand, hun ikke tidligere har haft erfaring med. Er ist der Type Mann, den sie nicht früher Erfahrung damit gehabt hat.#) De havde boet i Berli... -
NOGEN DER VIL VÆRE MEGA SØDE AT RETTE DET HER TYSK FOR MIG PLEASE VENNER!!!!
ForumindlægJugendliche in der Schweiz Ich finde Heidi sehr anders weil sie schwarz Kleidung und blau Haar toll findet und ich denke dass sie liebt anders zu sein und ich finde Sofia und Uwe sehr normal. Ich finde Stefan sehr cool weil er freiwillige arbeitet in eine Organisation in Bern und hilft ju... -
Neukölln: so fern so nah, Tysk B eksamen 24 timer
ForumindlægHej Jeg har netop trukket teksten "Neukölln: so fern, so nah". Jeg forstår det overordnede i teksten, men synes den er svær at forstå! Derfor håbede jeg, at der var nogen som har arbejdet med teksten og dermed kender til de vigtigste punkter i teksten. Er der desuden nogen der... -
Magic.. Analyse/engelsk essay. Hjælp mig den skal afl, i morgen d. 22/11
ForumindlægMagic After I've been reading the short story ''Magic'', I found out, that it deals with a couple of messages. Through the essay I'll analyse some of the most important problems and messages. It's an American autobiographical story from a Jewish lady. I think, the re... -
Besser essen – Besser leben. Jeg har brug for hjælp til mit tysk
ForumindlægDer er ikke nogen i min familie der kan tysk så derfor skriver jeg her. Er der ikke nogen der vil hjælpe mig med at rette min tysk stil. krav den skal være på 200-300 ord. den skal være på 9 klasses niveau. ------ På forhånd Mange tak ------ Her er stillen Besser besser - besser besse... -
redegør for, at g(x)=x^3 har en vendetangent for x=0 vha en grafisk analyse af g(x). (hvad er definitionen af vendetangent?)
Forumindlægredegør for, at g(x)=x^3 har en vendetangent for x=0 vha en grafisk analyse af g(x). (hvad er definitionen af vendetangent?) -
Hjælp til analyse af: "My Mother Lived on a Farm in Africa"
ForumindlægHej :) Jeg sidder og prøver at komme i gang med en analyse og fortolkning af "My Mother Lived on a Farm in Africa", og jeg har brug for inspiration. Hvis der er nogen, der på nogen måde kan hjælpe mig i gang med dette, ville jeg sætte stor pris på det. På forhånd tak. Her er teksten: ... -
Tysk A oveni spansk A - go eller no-go?
ForumindlægHej allesammen! Jeg skal om tre dage vælge valgfag til 3.g, men jeg er lidt i tvivl. Lige nu har jeg spansk på A, og jeg overvejer også at tage tysk op på A-niveau. Men jeg er virkelig i tvivl om, hvorvidt jeg burde gøre det. Jeg kan faktisk rigtig godt lide tysk og ville oprindeligt have valgt ... -
Tysk.. Er der nogle, der gider at hjælpe...??? Hvis ja, vil jeg blive super glad..
ForumindlægHejsa... Er der nogle der gider at rette ...På forhånd tak..Es ist immer nicht leicht eine berühmte Person zu sein. Man muss immer im Rampenlicht der Öffenlichkeit stehen und man kann nicht ein normales Privatleben haben wegen die Überwachung der Medien. Sie verfolgen alles Dinge, die man unterni...
