Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 12241 til 12260 af 109300
-
Matematik A-Samfundsfag B ''Global ulighed og madspild''
ForumindlægHej alle Til min AT-eksamenen skal jeg fremlægge om Global ulighed og madspild, hvor jeg fagene Matematik A og Samfundsfag B. I samfundsfag der anvender jeg den kvantitative metode, da jeg udelukkende kigger på tal og dataer for madspild I matematik har jeg noget mere statitisk som at kigge på ... -
Lektiehjælp ydes
ForumindlægHej, Jeg er en pige på 18 år, har en studentereksamen (STX) og er nu studerende på AAU (arkitektur og design). Jeg tilbyder lektiehjælp til biologi (C), matematik (A), kemi (B), fransk (A), engelsk (B). Normalt når jeg hjælper, er timelønnen på 100 kr., men dette kan sagtens varieres. Jeg give... -
karaktere - bestået?
ForumindlægDa jeg overvejer at søge ind på en vidregående uddannelse og desværre har et 5-tal i engelsk og 8/8 i skf. dansk og 6/5 i mdt. dansk har jeg 2 spørgsmål. 1. Kan jeg med gymnasiesupplering tage min engelsk om så jeg kan komme ind? 2. Skal alle mine karatere i dansk være bestået eller er det snit... -
Eksponentielt udvikling?
ForumindlægPå en arbejdsplads var timelønnen i 2001 174,85 kr. i timen, og i 2002 var den 178,88 kr. i timen. a) Hvad vil timmelønnen være i 2011, hvis det forudsættes, at timelønnen vokser eksponentielt? b ) Hvad vil den være, hvis væksten er lineær? for at finde ud af hvad timmelønnen er i 2011 vil jeg... -
IB elever hjælp mig!!!
ForumindlægHej.jeg går i 10. klasse og skal til at skrive OSO-opgave, jeg vil skrive om IB kurset, er der nogle nuværende eller tidligere elever som jeg må interwieve?????Hvis du skulle kunne hjælpe mig, så kan jeg kontaktes pr. mail [email protected]! -
Nogle der gider at kigge mit engelsk eventyr i gennem på små 666 ord?
ForumindlægHej Alle sammen. Jeg hedder Ali Iskandar, og jeg ville bare spørge om i tilfældigvis ikke kunne kigge min engelsk stil igennem for grammatiske fejl. Det er et eventyr. Det vil være en kæmpe hjælp! Her er den: Starten på dette eventyr er som sådan ikke en del af eventyret, men bare noget ekstra ... -
Hvilket billede a, b,c eller d viser slut-tilstanden for den illustrerede start-tilstand. Antag at reaktionen forløber helt mod højre.
Forumindlæg2H2+O2--> 2H2O Hvilket billede a, b,c eller d viser slut-tilstanden for den illustrerede start-tilstand. Antag at reaktionen forløber helt mod højre. Jeg har vedhfætet billedet. Hvorfor er det b der er rigtig? -
hjælp til macbook air
Forumindlæghey folk har et spørgsmål mig og nogle fra min klasse har haft problemer med at wordmat ikke virker til mac er det overhovedet muligt og få wordmat til macbook -
b) Hvis vi antager at kokken vælger helt tilfældigt 4 ud af de 14 retter, hvad er så sandsynligheden for at ingen af retterne består af fisk eller skaldyr?
ForumindlægJeg har en opgave med kombinatorik. Jeg sidder lidt fast, har lavet opgave af, men kan ikke helt kringle opgave b. - Har vedlagt et billede af opgaven. -
Løse ligning; isolering af v^2/c^2 i m0^2*v^2/(1-v^2/c^2)=e^2*B^2*R^2
ForumindlægHej gæve studerende og kloge hoveder! m0^2*v^2/(1-v^2/c^2)=e^2*B^2*R^2 Jeg har lidt af et problem i at bevise, at v^2/c^2 i ovenstående ligning kan udtrykkes ved v^2/c^2=1/(1+(m0^2*c^2)/(e^2*B^2*R^2)) Er der nogen af jer, der kan give mig en ledetråd? -
Spørgsmål 1. Jens Hansen har en bondegård med høns og grise, der tilsammen har 286 fødder. A. Skriv en ligning, som beskriver denne sammenhæng. B. Hvordan...
ForumindlægSpørgsmål 1. Jens Hanse har en bondegård med høns og grise, der tilsammen har 286 fødder. A. Skriv en ligning, som beskriver denne sammenhæng. B. Hvordan kan det beskrives med en graf? HJÆLP! Mangler denne opgave til min aflevering!!!! -
summer people
ForumindlægHar lidt besvær med budskabet/fortolkningen af summer people, som er engelsk studentereksamen fra 2000. nogen der kan hjælpe lidt... er faktisk stort set blank. -
Forberedelse
ForumindlægHejsa! Jeg skal op til engelsk studentereksamen, og jeg tænkte på hvor meget folk har forberedt? (hvor mange noter der er taget med ind til eksamen, og hvad der var lagt vægt på osv) -
HJÆLP
Forumindlæger der nogen, der ved hvor man kan få fat i de skriftlige engelsk eksamen 2012, inklusive lytte, læseprøve, og alt det andet DET HASTER VIRKELIG (PS, DET ER IKKE FORDI JEG VIL SNYDE, JEG HAR HAFT DET SIDSTE ÅR), det er fordi at jeg vil øve mig på begreberne igen, så jeg ikke glemmer det, når j... -
Bliver jeg mon optaget????
ForumindlægHej, jeg hedder Kasper. Blev student juni 2012 og er nu igang med mit sabbatår. Min plan er at begynde på en videregående uddannelse efter sommererien i år. Vil gerne ind på Århus Universitet og læse Engelsk og Europastudier, men er ikke sikker på hvor stor chancen er for at jeg bliver optaget?... -
Adgangskrav
ForumindlægEr der nogen, der ved, hvor man kræver engelsk A, så jeg kan bruge denne uddannelse som grundlag til at tage et suppleringskursus i engelsk? -
STX og HF enkeltfag samtidig
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg går i 3. G og har afsluttet mat B, men er ikke tilfreds med eksamens karakteren og ved samtidig at den videregående uddannelse jeg gerne vil ind på, kræver mat A. Jeg vil dog ikke have den karakter jeg har fået på b niveauet til at stå i min eksamens bevis. Mit spørg... -
SU-lån opgave
ForumindlægHåber der er en som kan hjælpe med denne opgave. Peter påbegyndte et studium 1. september 2004 og optog derfor et SU-lån. Peter fik udbetalt kr. om måneden i perioden 1. september 2004 til og med 1. juni 2010 (i alt 70 gange). Renten på SU-lånet var 0,30% pr. måned i hele perioden. 2755 ... -
PLEASE, FRANSK! HJÆÆLP!
Forumindlægdet er sådan jeg har lige været op til mundtligt fransk i år (2g) og jeg dumpede :( I årskarakter fik jeg 02 i mundtligt og 4 i skriftligt når jeg begregner gennesnittet af fransk ud, får jeg samlet 1,5 .. dvs det ligger under 2 :( .. skal jeg så tage året om eller har det ik noget indflydelse ..? -
brev
Forumindlæghej.. hvordan skriver jeg et godt engelsk brev? hvad er de vigtigeste ting, som jeg skal have med i et brev?
