Søgning på: tysk disposition eksempel. Resultater: 12241 til 12260 af 36004
  • Højdemål

    Forumindlæg
    Hej Hvordan regnes de engelske højde mål, jeg ved det er noget med feets og inches, men gad godt vide hvordan det fungerer ;) Håber nogen kan hjælpe
  • elektronparbundne

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan hjælpe? Giv eksempler på elektronparbundne - herunder organiske og uorganiske molekyler. Hvordan ser man at et molekyle er organisk eller uorganisk? På forhånd tak.
  • Statistik og statistisk test - eksamen spørgsmål :)

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle der har mulighed for at hjælpe mig på vej med den vedhæftede opgave? Altså med at finde en problemstilling? Jeg kan virkelig ikke komme på noget selv :/ Tak på forhånd :)
  • Hjælp med problemstilling og arbejdsspørgsmål

    Forumindlæg
    Okay, vi skal lave en skriftlig projekt, men jeg kan overhovet ikke skrive en problemstilling. Alle dem jeg laver lyder som en arbejdsspøregsmål. Jeg håber at i kan hjælpe mig med at lave en problemstilling og nogle arbejdsspørgsmål, fordi jeg overhovet ikke kan. Info: Vi har om alkohol....
  • enderoganisk reaktion

    Forumindlæg
    hej er der nogen der kan hjælpe mig med dette spørgesmål? Angiv to principper, cellerne bruger til at drive en endergonisk biokemisk reaktion..
  • aflæsning af graf?

    Forumindlæg
    hej. jeg skal aflæse en funktions vandrette tangenter. hvordan gøres det når det er en fjerde. gradspolynomie?
  • Linære funktioner

    Forumindlæg
    <p class="MsoNormal" style="mso-pagination:none;tab-stops:28.0pt 56.0pt 84.0pt 112.0pt 140.0pt 168.0pt 196.0pt 224.0pt 252.0pt 280.0pt 308.0pt 336.0pt; mso-layout-grid-align:none;text-autospace:none"><span style="font-size:10.5pt; font-family:"Times New Rom...
  • goodness of fit

    Forumindlæg
    Hey jeg har fået et spørgsmål som lyder.... Gør rede for -teststørrelsen i en ”Goodness of fit” test - gerne med et simpelt selvvalgt eksempel.Omtal begreberne nulhypotese, forventede værdier, frihedsgrader, signifikansniveau og p-værdi. Benyt gerne din rapport om χ^2 test. Pr...
  • Produkt til projektopgave om konspirationsteorier

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Mig og en ven har projektopgave om konspirationsteorier - JFK, månelandingen og 9/11, men vi kan ikke finde på noget produkt. Nogen der har en idé? Vi vil være meget taknemmelige for noget inspiration. Tak på forhånd!
  • Potensvækst.

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogen, der i meget pædagoisk terminologi kan forklare mig hvad Fy=fx^a betyder jeg forstår ikke rigtig sammenhængen?-udover at når x vokser med en bestem procentvækst, vokser y med en anden fast procentvækst. Mange tak på forhånd!
  • mat. rapport

    Forumindlæg
    Jeg går på HG hvor jeg matematik på niv c og skal lave en matematik rapport. Er der nogen der har nogle eks. på en matematik rapport til niv c, så jeg kan få en ide om hvordan man bygger sådan en opgave.Kan ikke lige forstille mig man kan lave en rapport i matematik *G*
  • Geo-eksamenssæt?

    Forumindlæg
    Heysa, jeg skal op til geografi til eksamen. Jeg har læst alle de indlæg der allerede har været her, men ka ik finde noget svar på, om der er nogle der ved hvor man kan finde nogle eksempler på geografi-eksamenssæt?Takker-Slacz-
  • Hvordan bliver man lektieguru?

    Forumindlæg
    Hejsa og 1000 tak for Studi.dk som har hjulpet mig uendelig meget, når hjernen er gået i selvsving.Hvem er de mennesker som besvarer folks indlæg, og underskriver sig med praktikant, lektor el.lign.?Er det folk der arbejder på Studi.dk eller er det helt alm. gæstebrugere som bliver "opgrader...
  • En tale hjælp

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en tale til samfundsfag.. Er der nogle der har nogle gode ideer?
  • Opstille en hypotese

    Forumindlæg
    At opstille en hypotese.Hvad menes der med det?Vendingen er brugt i de natuvidenskabelig fag.Og hvad er en synopsis?
  • Opløsning af stof i vand

    Forumindlæg
    Hey, håber at i kan opklare dette problem for mig, da jeg efterhånden er begyndt at glemme, hvad jeg lærte i 1g.\n\nMan opløser Na4NO2 i vand, og opløses til: (Na4+) + (NO2-) \n(disse to ioner reagerer ikke videre)\n\nMan ved så, at koncentrationen af Na4+ er 1,12 mol/L, når den er opløst...\nHvo...
  • objektiv/subjektiv?

    Forumindlæg
    en der gider at forklare den nedstående sætning??(Er afsenderen objektiv/subjektiv? )ved ikke helt hvad det betyder!!!
  • Beregn sider i en retviklet trekant?

    Forumindlæg
    Hvordan er det lige man beregner de to sidste sider i en retviklet trekant, når det eneste man ved er trekantens omkreds og længden af hypotenusen?
  • Bindingstyper

    Forumindlæg
    1. Opskriv den mest sandsynlige bindingstype for følgende stoffer: MgCL2, N2O3, CO, ICL, CaO, I2, CrCL3, NO og KBr
  • Reaktionsskema

    Forumindlæg
    Hvad er forskellen på en ionreaktionsligning og en reaktionsligning med stofformler + eksempler på begge typer? Anybody?