Søgning på: engelsk eksamen 2009 b. Resultater: 12381 til 12400 af 132250
  • Hjælp til Kontor eksamen

    Forumindlæg
    Er der nogen herinde der har fuldfør en EUS-5 kontor retning som evt. kan forklare lidt om eksamen? Er rimelig forvirret og en smule tidspresset.
  • Eksamens spørgsmål

    Forumindlæg
    Hejjj:)) Jeg har bare lige hurtigt et spørgsmål til et emne indenfor fysik-eksamen - Solsystemet. Hvilke teorier har været fremsat for solsystemets opbygning og dynamik?
  • old Eksamen

    Forumindlæg
    Nogen der kan fortælle mig hvordan en eksamen i oldtidskundskab forløber, og hvad man skal gøre med det udlverede materiale man får udleveret???
  • Old Eksamen

    Forumindlæg
    Nogen der kan fortælle mig hvordan en eksamen i oldtidskundskab forløber, og hvad man skal gøre med det udlverede materiale man får udleveret???
  • Old eksamen

    Forumindlæg
    Nogen der kan fortælle mig hvordan en eksamen i oldtidskundskab forløber, og hvad man skal gøre med det udlverede materiale man får udleveret???
  • KEMI eksamen

    Forumindlæg
    Hej derude :) Er der nogen af jer der skal op i mundtlig kemi eksamen ? - og er interresseret i at bytte noter osv.. ? ;)
  • Dansk eksamen

    Forumindlæg
    Hej allesammen! :) Er der tilfældigvis nogen som ligger inde med nogle gamle eksamenssæt til dansk på HHx. Skal til skriftlig eksamen imorgen! På forhånd tak
  • PBL eksamen

    Forumindlæg
    Hej alle Da jeg skal op i VØ mundtlig d 17. Skriv jeg nu om hjælp til at lave en PBL til eksamen. Nogle der har nogle eksempler på dette?
  • Hjælp til erhversjura eksamen

    Forumindlæg
    Jeg søger en der kan hjæpe mig til min online eksamen i erhversjura. Det skal være en der i hvert fald er færdig med sin bachelor indenfor Jura :)
  • Mat B: TP + poly. -lidt af hvert.

    Forumindlæg
    Når man gør rede for toppunktet og til sidst kommer frem til, at x = -b/2a, hvordan finder man så ud af at f(-b/2a) = -d/4a? (det står ikke i min bog? men synes da det er væsentligt at vide.. går ud fra det er noget med d=b^2-4ac) Derudover har jeg et spørgsmål under "polynomier og differen...
  • Bevis for formlerne for a og b i y=b*a^x

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en opgave hvor jeg skal give et bevis for formlerne for a og b i y=b*a^x, men jeg er meget usikker på hvilken løsning jeg egentlig skal bruge. Skal jeg bare bruge formlerne for a og b i dokumentet? Nogen der kan være søde og hjælpe mig? :)
  • find b og k i f(x)=b · 2kx

    Forumindlæg
    En funktion f er bestemt ved forskriften f(x)= b · 2kx hvor b og k er konstanter. Grafen for f går gennem punkterne P(1,4) og Q(3,16). Bestem b og k. Hvordan gøres det? Og hvad er det forresten for en funktion?
  • SRP i mediefag og engelsk - nogle idéer?

    Forumindlæg
    Kære allesammen Jeg håber rigtig meget st der er nogle søde mennesker derude, som kunne komme med nogle idéer eller sige, hvad de selv skrev om hvis de skrev i fagene eng/medie . Jeg havde overvejet Fight Club, men synes faktisk, den er lidt svær. Det skal også gerne være noget hvor man kan inddr...
  • f (x)=b*X^a

    Forumindlæg
    hej.. energibehover som funktion af fuglens vægt, kan beskrives ved en funktion af formen: f (x)=b*X^a hvordan kan jeg så bestemme tallene a og b ? håber nogen kan hjælpe mig lidt på vej .. på forhånd mange tak..
  • Orbit B htx- Opgave O1.7

    Forumindlæg
    Hey,Plastik holder fylders med 80ml ethanol, beholderns masse er 25gHvad viser Newtonmeteret når beholderen med indhold hænges på Newtonmeteret.------------------hvordan er det nu med (x)ml og vægt?? rho(p) værdi af ethanol er 0,79g/kubik cmJeg gætter på 80ml=80 kubik cmm=p*v <=> m=,79*80 &...
  • 3 tekster til eksamen

    Forumindlæg
    Jeg var her forleden til eksamen i mundtlig dansk.. Er det normalt, at man kan trække tre tekster, hvor ingen af dem var en kendt tekst?
  • FYSIK A- EKSAMEN

    Forumindlæg
    Hvordan forbereder I jer til eksamen? Hvad læser I? Læser I hele orbit-bøgerne? Eller? Jeg skal oppå tirsd. Og er lidt på bar bund :/
  • Forfatter leksikon til eksamen !?

    Forumindlæg
    Hej! Nogen gode sider/downloads om forfattere eller forfatter leksikon el. lign. man kan have med til eksamen ?? :)
  • CAS-værktøj til matematik på B niveau

    Forumindlæg
    hejsa alle sammen. Jeg har lige et spørgsmål til jer. Hvilket software program (CAS-værktøj) til computeren vil i anbefale til matematik på B niveua. ? Knus liva ;-)
  • SRP - ideer til engelsk og dansk?

    Forumindlæg
    Hej Jeg ville bare lige høre andres mening om emnerne fantasy, science fiction eller horror til en srp opgave. Tror I de ville passe bedst til dansk eller har I ideer til andre fag som fx. samfundsfag? Hvis I har nogle gode tekstforslag så skriv også gerne dem (: