Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 12381 til 12400 af 52987
-
Polynomiums division
ForumindlægHej! Jeg ved ikke lige, hvor jeg går galt i byen, en der vil hjælpe og forklare? :) 2x^3+2x-1 : x-1 x-1\ 2x^3+2x-1 \2x^2+2x+4+3 2x^3-2x^2 2x^2+2x-1 2x^2-2x 4x-1 4x-4 3 ?? Hvad skal jeg så? -
Spektroskopi/spektrofotometri
ForumindlægHeeey Hvad er forskellen på spektroskopi og spektrofotometri?? -
Hvordan beregner man...
ForumindlægHvis en virksomhed har et produkt, som vi kan sige sælges til 20.500 ex. moms. og VE beregnes: Marteraler: 3900 Arbejdsløn: 2500 Diverse: 3100 Ialt: 9500 den årlige afsætning budgetteres til 1800 stk Man vil i virksomheden investere 5 millioner i et produktionsanlæg. Man siger at anlægget har e... -
saving private Ryan
ForumindlægVi er i gang med at læse "saving private Ryan" jeg har læst de første 2 kap. det handler om krig og så er der en mand der styre alle de soldater men jeg kan ikke rigtig forstå det hele, er der en der gider at hjælpe... -
Logistisk fremskriving
ForumindlægHejsa :) Hvordan adskiller den logistiske fremskriving sig fra eksponentiel fremskrivning? Håber meget nogle kan hjælpe mig med problemet! Hilsen Mads :) -
Indledning
ForumindlægHey, ville høre om man kunne starte sin indledning med et spørgsmål?? -
Fodnoter
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig, hvorfor og hvornår skal man bruge fodnoter`? I min verden er fodnoter et fremmedbegreb Tak -
Hvad siger man om en person. som gemmer sig under en maske og har mistet sine følelser?
ForumindlægHej Jeg har lidt svært ved at sætte ord på dette citat. "Endnu sad de dybe mærke af disse mange års lidelser og savn i det lange, ubevægelige, noget maskeagtige ansigt, ... i dette lille duk af det tunge hoved, i de brune, ilde tilredte hænder og i øjets følelsesløse blik." Hun er e... -
HASTER FOR MIG..!!
ForumindlægDet haster måske ik for jer, men for miq.. har liqe bruq for at finde på et navn til min hjemmeside.. Altså liqesom gosupermodel, habbo, powerbabe .. oq alle de andre.. har i noqle idéer..?? eller en hjemmeside.. med idéer.. Haster .. På Forhånd Takk.. -
Stød - Impulsmomentbevarelse mm.
ForumindlægOpgaven stillet er den følgende: På en tynd, plan rektangulær plade af længden 2 l er vinkelret på midten oprejst en stiv stang med højden h. Til stangens top er fastgjort et punktformet legeme med massen M. Denne masse er meget større end massen af såvel stang som plade. Pladen glider med hast... -
hvad betyder dette mærkelig ord :S
Forumindlægstoffet er antiarymetisk Hvad betyder dette ord ? Har søgt på nettet men uden held. Det er meget vigtigt for mig, så håber nogen kender til ordet. -
Kredsprocesser
ForumindlægHej Studieportalen. På nuværende tidspunkt er jeg i gang med en opgave i fysik, som omhandler kredsprocesser. Forneden er opgaverne givet, men den jeg gerne vil have hjælp til er opgave C), da jeg har lavet de andre. Mit problem er, at jeg ikke ved, hvad jeg skal bruge brændværdien og forholdet m... -
effekt
Forumindlæghej jeg sidder med en opgave som jeg er tivivl hvordan man regner det...sådan lyder opgaven en bestemt kaffemaskine brygger kaffe med effekten 1200 W. hvor lang tid tager det, hvis der kræves en energi på 400 kj til kaffebrygningen? tak -
Tjekke min indledning.
ForumindlægNogle der vil tjekke min indledning på få linier? -
Fremmed ord?
ForumindlægEr disse fremmed ord? : cretonne cindersstien patagoniere -
Grafer
ForumindlægHej. Er der ikke nogle der kan forklare, hvad grafer er? Jeg forstår det ikke, og skal forstå det inden efterårsferien er slut, hvor jeg skal have lavet en opgave om det, og fremlægge det for min klasse. Syntes ikke, at nogle af de ting der kommer når jeg søger på Google, hjælper særlig meget.. ... -
lyder det alt for negativt?
ForumindlægMå der godt stå følgende på ens opg. som konklusion? det lyder vel ikke for negativt? Og ja, konklusionen ska’ indeholde personlig holdning. ... Dansk partis mangel på ideologi, mangel på kommunikation og totalt undervurdering af enhver person med hjerne giver mig kryb.... hvordan kan man forbi... -
første rapport
ForumindlægHej, jeg skal i min ferie skrive min første rapport i NVG og da jeg ikke er så sikker på om jeg har sat den rigtig op, ville jeg spørger om der var nogen herinde der gad, at 'skimme' den igennem? Jeg har kigget på nogen rapporter herinde og har også fået inspiration... Der skal dog lige... -
hjælp med felj
Forumindlæghej jeg vil gerne blive bedre til engelsk jeg vil gerne vide hvad jeg gør forkert sådan jeg kan blive bedre såp det kunne være rart hvis i sagde hvilke fejl der er i denne tekst :) My name is Asher I don’t have a last name, no one has a last name. I’m living in a perfect community... -
Radiograf
ForumindlægHej alle Jeg overvejer at læse til radiograf. Men jeg har hørt at det skulle være rigtig hårdt fordi man skal kunne over 3000 latinske ord på knoglerne i kroppen osv.. Er der nogen der går på uddannelsen? Som kan fortælle mig, om hvordan de har det med uddannelsen? Er der mange der dumper t...
