Søgning på: matematik a stx maj 2013. Resultater: 12381 til 12400 af 160718
  • Matematik opgaver mod betaling

    Forumindlæg
    Hej jeg har tre matematik opgaver, jeg vil høre om nogle kan hjælpe med?
  • PLS HELP!! Samfundsfag og matematik

    Forumindlæg
    Er der ikke en venlig sjæl, der vil hjælpe mig med et spørgsmål til matematik delen :S .. Hvis ja, så sender jeg et bilag.. :(
  • matematik fp10 december 2022

    Forumindlæg
    Nogle der ligger inde med svarene på FP10 matematik fra december 2022? det ville hjælpe ret meget
  • Musik på A-niveau?

    Forumindlæg
    Hej folkens :D Jeg står i den situation, at jeg snart skal vælge studieretning. Jeg er derfor meget i tvivl, om hvad jeg skal vælge. Jeg overvejer meget musik A mat A - dog kan jeg ikke noder og har aldrig haft musik på et højt niveau før. Jeg har altid gerne ville lære at spille på instrumenter...
  • Potensfunktion - finde a + b

    Forumindlæg
    Heej (: Har svært ved at løse denne opgave: Grafen for en potensfunktion går gennem punterne (18,215), y værdierne vokser med 3,5% når x-værdierne vokser med 16,4%. Bestem regneforksriften. altså jeg skal finde a + b. b finder jeg udfra punkterne (18,215), men skal bruge a for a...
  • bestem koefficienterne a og b

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg har svært ved at bestemme a og b i følgende ligning: f(x)= ax2+bx-3 Grafen går gennem A=(2,0) og har toppunkt ved T=(6,-8) Indtil videre har jeg sagt, at andengradspolymoniets skæringer med x-aksen må være (2,0) og (10,0), hvor jeg derefter har sagt: f(x)= a*(x-2)*(x-10) f(x...
  • Life is a Bitch...

    Forumindlæg
    Hej...Hej er der nogle der kan skaffe mig et link til denne kortfilm?Eller er der nogle der har set denne film vil jeg meget gerne høre nærmer...Franky
  • ERIK JØRGENSEN - AFSÆTNING A HASTER!!!!

    Forumindlæg
    nogle der har lavet denne opgave???? Mangler inspiration :)
  • Skriftlig studentereksamen i samf A

    Forumindlæg
    Var der andre som skrev spørgsmål 2 om klimaet? :D
  • Mundlig eksamen A-nivau

    Forumindlæg
    Hey.. skal til studenter eksamen på tirsdag, er der nogle der kender et sted hvor man kan finde noter til helge mygin's bog kemi 2 og kemi 3?På forhånd tak-Mikkel
  • Mat A købes

    Forumindlæg
    Hej Står og mangler lærebogen og opgavebogen af de grå eller Mat 3h bøger på fra gymnasiet til høj niveau.
  • Vektorer - A-niveau

    Forumindlæg
    Hey Studie Portalen!! Jeg har ikke styr på vektorer, og da jeg skal aflevere denne aflevering om ganske få timer, så tænkte jeg på om i måske kunne hjælpe :) Spørgsmålet er vedlagt i et Word dokument
  • Hjælp Y = a *b^x

    Forumindlæg
    Udviklingen i det danske skovareal kan beskrives ved følgende matematiske model: y = 417000 · 1,007x Hvor y er skovareal (målt i hektar) og x er antal år efter 1990. Hvad fortæller tallen 417000 og 1,007 om udviklingen i det danske skovareal. PLZZZ HELP MEEE
  • Tvivl - bio A

    Forumindlæg
    Hej.. Hvorfor er det at der i en sandbunke med sandorme vil CO2 -produktionen være lille og uden sandorme vil den være stor? Jeg kan ikke rigtig finde ud af det og håber nogen af jer kan :)
  • Ellipse, c, a og b

    Forumindlæg
    En ellipse E har ligningen x^2 - 6x + 4y^2 - 16y = 0 Beregn centrum og halvakser for E. :S
  • sportseksperten a/s

    Forumindlæg
    nogen der har lavet denne aflevering i vø.. hvis, vil jeg meget gerne have:) TAK
  • A little help :)

    Forumindlæg
    Hey guys. Jeg vil høre om en af jer havde lyst til at læse min engelsk opgave igennem den er ikke særlig lang ( ca. 500 ord ) så det vil være en kæmpe hjælp :=)
  • HJÆLP - BIOLOGI A OPGAVE

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen Jeg forstår desværre ikke disse to spørgsmål.. Nogle som vil hjælpe mig med dem? Det vil betyde meget hvis I ville støtte op og hjælpe mig !! ): DET HASTER MEGET !! Vedhæftet fil, er de to spørgsmål!
  • bestem a og b

    Forumindlæg
    Nogen der ved om man skal først differentiere udtrykket og sætte f'(0) = 2b ind, for er lidt i tvivl?
  • a eller b efter et tal

    Forumindlæg
    Hej, hvad betyder det når der fx: står 4a + 16b. Betyder det 4*4?