Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 12481 til 12500 af 20009
-
Var der jøder i modstandsbevægelsen?
ForumindlægHej. Var der jøder i modstandsbevægelsen under 2. verdenskrig? Hvis ikke, havde jøderne en anden lille gruppe sammen, hvor de kæmpede mod tyskerne? -
okay er der nogle som kan gi forslag over hvordan jeg kan lave min lektie
Forumindlægja jeg har lektie for og det er tysk jeg skal lave et blad om meine stadtviertel og ville spg om i kan gi forslag jeg bor i roskilde -
Sætte ord ind i præterium
ForumindlægHej, Er der nogen der kan hjælpe mig med at lave min tysk afl? :-) Handler om oversættelse af nogle tekster og sætte ord ind i præterium :-) -
Oversættelse
ForumindlægHej. Jeg har en tysk oversættelse i einfach so side 128 nr. 3, som jeg har meget svært ved.Nogen der kan hjælpe? -
Kort
Forumindlæghejsa.. er der nogen som vil rette 5 korte sætninger i tysk? hvis nogle gider, smider jeg dem ind i jeres indbakke mange tak.. :) -
Rettelse
ForumindlægNogen der har lidt til til at rette min oversættelse af en dansk tekst til tysk det er næsten 9 linjer.Det kunne være rart. -
Sonnenbrand
ForumindlægEn der muligvis har læst teksten "Sonnenbrand" af Milena Moser, som muligvis kan referer den, Tysk er ikke min stærke side. Så er helt på bar bund. -
en sætning
Forumindlæghej jeg har lige 2 spørgsmålhvordan siger man på tysk:han burde have været strengereog hvordan bøjer man ihrer? -
Freundschaft
ForumindlægHej SP. Jeg har skrevet en stil på tysk om Freundschaft. Kan i finde fejl i den? Jeg kan ikke vedhæfte den, men jeg sender den gerne til jeres profil. -
Lille rettelse
ForumindlægHej. Er der nogle som vil rette min tysk oversættelse på 6 injer.. ?? På forhånd mange tak.. P.s Jeg sender den ind i jeres indbakke.. -
HHX, maj 2005
ForumindlægHejsa.Til eksamenssættet fra maj, niveau B, hhx 2005, hvad var de to spørgsmål til den tyske besvarelse, kan I huske det ? -
Gleimstrasse 57 oplæg
ForumindlægHeyNogen som ved hvor man kan hente dette tysk oplæg henne?ved kun det handler om Gleimstrasse 57 -
Lara und Justus
ForumindlægNogen der har et referat på dansk eller tysk liggende af: "Lara Und Justus oder Die unsichtbare Grenze" ? -
rettelse ?
Forumindlæger der nogle der vil rette min tysk stil ? Håber der er nogle der har lyst !! Jeg kan sende den til jer, hvis det er.. -
Tjek det
ForumindlægFik jeg dig igen? GODT:Jeg vil nemlig høre om der er nogle der gider at retet min tyske stil, den bliver på højst en side?Freud -
Kort oversættelse, rettelser?
ForumindlægHejsaJeg har en meget kort tekst oversat fra dansk til tysk, een der gider rette?Mvh M-ria :) -
Im Millionfieber
ForumindlægNogen der har lavet denne tyske stil (HH2)? Er kommet til at smide mit opgave sæt væk. :( -
hjælp til rettelse
ForumindlægJeg står op skal op i tysk, har lavet et kort oplæg Er der en der vil rette det igennem for grammatiske fejl evt. kommentere -
Ventus Handelsordbog
ForumindlægHej ! Er der nogle der ligger inde med dansk - engelsk samt dansk - tysk versionen af denne ordbog? Hvis ja, er det så muligt at jeg kan købe en kopi? -
gør en god gerning.
ForumindlægNogle der vil rette min lille tysk stil. Har prøvet at se om der er nogle fejl, men kan ikke finde flere.
