Søgning på: tysk disposition eksempel. Resultater: 12581 til 12600 af 36004
-
totipotent og pluripotent
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med hvad totipotent og pluripotent er? - Og hvilken sammnhæng der er mellem dem? Yderligere kunne jeg også godt tænke mig at vide hvad differentieret og determineret er, og hvilken sammnhæng det har med overstående! :) -
at/on
ForumindlægHVornår siger man at og hvornår on? -
skyld
Forumindlæghvad mener I om de moderne menneskers forhold til skyld... Jeg har læst i en tekst, hvor der er nogle der mener, at begrebet skyld er fortrængt og at det ikke eksistere mere. Jeg har selv ingen anelse.... -
uddannelse
ForumindlægHvad er en Bacheloruddannelse ? -
t-grænser og tangenter
ForumindlægDet er bare mig der for fumlet lige lovlig rundt med lidt matematik her og ska bare lige bruge lidt hjælp indenfor integral regning. Jeg har en parameter fremstilling: x = t^2 og y = t^3 -t -2 =< t =< 2 Jeg skal beregne arealet, og har valgt først at beregne arealet for den del af funktione... -
Differemtialligning....hvordan?
ForumindlægAngiv en differientiabel, der har løsningen y=f(x), når a) f(x) = sin(x) , b) f(x)=e^(2x) og c) f(x)=x^2 Kan nogle af jer finde nogle og forklare mig det? For kan nemlig ikke forstå hvordan man skal finde dem. På forhånd tak! -
Addering
ForumindlægHej alle sammen.. Jeg har lavet alle del opgaverne i denne opgave men mangler de to sidste, håber nogen ka hjælpe med dem: Jeg har fundet tre forskellige C2H2Cl2: 1) 1,1-dichlorethan (C2H2Cl2, Trivialnavn: Vinylidenchlorid) 2) cis-1,2-dichlorethen (C2H2Cl2, Trivialnavn: Cis) 3) tra... -
Amputeret indre synsvinkel?
ForumindlægSom det nok fremgår af overskriften, søger jeg et svar på, hvad amputeret indre synsvinkel betyder. så hvad betyder: amputeret indre synsvinkel? -
hen ad
ForumindlægHvordan er det nu lige man siger "hen ad/af" på engelsk? fx. Hun kom gående hen ad vejen She came .... -
Hjælp -fysik
ForumindlægHej allesammen er der nogen der kender noget til Henfalds-loven og henfalds-kæden ?? + Differential ligning? Det er Fysik B og matematik A-niveau. hvis ja, vil i så være søde og skrive lidt omkring det. ? evt. nogle raporter i havde som i ville dele med mig .. På forhånd mange tak. !! -
Matematik-problemer
ForumindlægI en skov udplantes en bestemt type fyrretræer med en højde på 1,7 meter. Til de er 15 år gamle, vokser træernes højde med 17,3% om året. a) Opstil en formel, der beskriver træernes højde som funktion af antal år efter udplantningen. b) Hvor højt er et 7 år gammelt træ ifølge modellen? c) M... -
Redegør for begreber; Borger og Bruger.
ForumindlægHej allesammen herinde. Jeg har lige brug for lidt hjælp her. Kan nogle forklare mig eller redegøre for, hvad henholdsvis; Borger og bruger betyder? På forhånd tak. Frederik -
Biologi c - økosystemer!!
ForumindlægHej, jeg har fået et spørgsmål der lyder: Hvad påvirker et økosystem? Jeg ved det ikke, så nogle input til at hjælpe mig igang? -
Videre arbejde?
ForumindlægHej Jeg sidder og prøver at forberede mig på AT-eksamen, hvor jeg skal have noget "videre arbejde" med, men hvad indebærer det? Jeg har fagkombinationen kemi og historie med emnet antabus, hvor min problemformulering lyder: Hvordan virker antabus mod alkoholisme, og kan det virke posi... -
Engelsk Mundtlig
ForumindlægHej folkens jeg har Enghelsk mundtligt imorhen,er der nogle der kam svare på de her spørgsmåle for mig 1. Why is the sport good? 2. Why are sport bad? 3. What I Think about sport? -
Redoxreaktioner?
Forumindlæghvordan kan nogle metalforbindelser kan bruges som oxidationsmidler. og hvor optræder redoxreaktioner i hverdagen? -
frigjort legeme
Forumindlæghey drenge, et frigjort legeme, hvad er det lige det er ?? kærlig hilsen pernille :) -
Regning af hus
ForumindlægJeg har sat en opgave ind der hedder scan00001, den er vedhæftet. Er der nogen der gidee hjælpe mig med opgaverne? Den første er den jeg vil have mest hjælp til. 1 2 3 4 5 -
Samf eksamen - demokrati
ForumindlægHej , jeg har trukket dekokrati , og forstår ikke mit ene bilag , håber der er nogen der kan hjælpe? "Danmark - et demokratur... Indlæg for ca. 2 år siden Igen engang viser det sig, at det danske folkestyre er dødt. Det er myrdet af den såkaldte regering. Regering og folketing nedsæt... -
mat. stamfunktioner
Forumindlæghey jeg har problemer med følgende opgave: Funktionen f, der er givet ved: f(x)=x^2-2x-3 har to stamfunktioner, hvis grafer begge har linjen Y=2 som tagent. Bestem en forskrift for hver af de to stamfunktioner til f. Jeg kan ikke rigtig se hvordan der er to, og desuden tangerer ...
