Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 12581 til 12600 af 20009
-
Oversættelse
ForumindlægDansk-tysk Jeg kommer fra en anden etnisk baggrund --> Ich komme aus ein _____________________ -
Haster!
ForumindlægEn tysk stil der skal afleveres i morgen. Mangler en der overordnet vil kigge den igennem... Den vil få meget afgørende indflydelse på min i forvejen dårlige årskarakter. -
"og dog"?
ForumindlægHvordan siger man "og dog" på tysk? Sætningen lyder sådan: -og dog, hun vidste det måske alligevel. -
stil..
ForumindlægEr i gang med at skrive tysk stil.. Så skal jeg skrive "hendes søsters mand".. Er det så: Der Mann ihre Schwester? -
Fsa 2009
ForumindlægHejsa allesammen .. er der nogen der har downloaded før FSA 2009 både til Dansk , eller matemaik , tysk , eller engelsk .. -
Bogen Die Brücke
ForumindlægSpørgsmål til dem som underviser i tysk. Hvilket niveau vil I mene bogen Die Brücke ligger på ? (klassetrin) -
en sætning hjææælp !
ForumindlægHej. Hvordan ville man med korrekt brug af grammatik, sige dette på tysk. Olafs velkomstgave var ikke rar. Han blev mødt af flere grimme tilråb fra "fodboldholdet". -
HJÆÆÆÆÆLP
ForumindlægEr der nogen der vil hjælpe med at oversætte noget tysk for mig.... vi kan skrives via email...?? pleace hjæææællpp -
Spørgsmål - hjælp til en sætning
Forumindlæghej Hvordan oversætter jeg dette fra dansk til tysk skrivningen af de essentielle eventyr das schreiben von dem essenzieIIem Märchen ? -
En som er vil hjælpe?
ForumindlægHej jeg skal til tysk eksamen imorgen og er totalt kold, så jeg ville hører om der var en der ville hjælpe over mail eller beskeder herinde? -
Tegneserie
ForumindlægHej! Jeg skal lave en tegneserie på tysk ;-) Er der nogen der har en idé til hvad tegneserien kunne handle om, hvad der skal være i den osv..... Tegneserien SKAL være på 6 billeder ;-) Håber at få hjælp ;-) -
Hvordan vil i oversætte det?
Forumindlæghej, hvordan vil i oversætte det her til tysk: - "Hvor foregår historien"? -"hvad er historiens tema, efter din mening"? Jeg er nemlig selv lidt i tvivl om, hvordan det skal oversættes. Tak på forhånd. -
Hvem er min censor?
ForumindlægHvordan finder man ud af, hvem ens censor er? Jeg skal op til tysk på mandag. Total nervøs. Jeg har kun nr på personen.. og initial.. -
Hjælp til noget rettelse?
ForumindlægHej. Jeg skal op i tysk i morgen, er der nogen der har lyst til at hjælpe mig i løbet af dagen med nogen rettelser og lign.. ? Mvh. Simone -
Oversættelse af tilykke med...
ForumindlægHej Er der nogender ved hvordan man på tysk siger Tillykke med din sidste Eksamen? Er følgende rigtigt? Herzlichen Glückwunsch mit deine letze Examen! -
Hjælp til rettelse
ForumindlægNogen, der vil være søde at hjælpe mig med at rette 300 ord på tysk? Jeg ved på forhånd at der ikke er så mange fejl. På forhånd tak. -
Fransk stavekontrol
ForumindlægNogen der ved, hvor man kan få en fransk stavekontrol til word? Er ved at oversætte en bog fra tysk til fransk -
Flertal - die?
ForumindlægSkal der sættes flertal hvis f.eks jeg skal oversætte turisterne fra dansk til tysk? Hedder det så 'die Tourist'? -
forholdsord :)
Forumindlæghej er der nogen der er skrap, til tysk grammatik, mere præcist, forholdsord. hvis der er nogen så bare lige skriv tilbage så kan jeg forklare min opgave : ) på forhånd tak -
Fahrtwind
ForumindlægHeej, nogle der har læst Fahrtwind af forfatteren Klaus Möckel i tysk? fordi jeg kan ikke besvare spørgsmålene... Tak på forhånd ;)
