Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 12641 til 12660 af 109300
-
Hvordan uddanner man sig til præst??
ForumindlægHej. Hvad kræver det, for komme ind på præsteuddannelsen? Har kigget ud igennem, men uden held. På forhånd tak! -
UNIVERSITET 2013
ForumindlægHej Allesammen, Jeg står i en problem, da mine årskarakterer ikke er blevet som forventet. Jeg har en drøm om at læse på CBS til sommer, men uddannelsen er helt ny, så der er ikke nogen adgangskvotienter. Mit gennemsnit er ca. 6,5-7, hvilket er meget lavt. Jeg havde fået af vide af mine ... -
SU
ForumindlægHej jeg har bare et mere generelt spørgsmål ang. Su Hvor længe kan man enlig få Su, mener kan man få Su i fx 10 år (3 år på gymnasiet + 2 år på vuc + 5 år på universitetet) eller er der en grænse hvor man ikke kan få Su mere ? -
Angående gennemsnit - STX
ForumindlægHej søde folk Jeg har fået mine karaktere fra de skriflitge eksamner og mit gennemsnit ligger på 4,5. Jeg mangler 2 eksamner og er bange for, at jeg ikke består :I det ene er en fremlæggelse (AT) og gælder for 2 karaktere og det andet er historie A - har 7 i årskarakterer.. -
HVAD SKAL JEG VÆRE!?!
ForumindlægHej. Min uddanelsesvejleder, mener at vi allerede skal gøre tanker om hvad vi skal være, da vi skal ud og besøge nogle gymnasier... Men jeg ved ikke egenligt hvad jeg skal være. Jeg tænker på noget med at læse jura... eller medicin - hvad kræver det og er det hårdt? Hvad skal man på de overnævn... -
Vedr mat a bevis
ForumindlægHej, jeg vil hører om nogle har suppleret mat a før... vil gerne vide hvordan man får beviset? altså om det er noget der bliver skrevet på ens studentereksamen eller om man får et separat bevis på det? hvis nogle af jer har et bevis må i gerne sende det, så jeg kan se hvordan det ser ud... Tak -
Sproglig.
ForumindlægHej, jeg er rigtig god til sprog, jeg kan 4 sprog flydende MEN jeg er rigtig dårlig til matematik og alt det andet der følger med, så jeg ville bare lige høre hvilke jobmuligheder der findes? og behøver man en studentereksamen? -
HJÆLP
ForumindlægHej Er der nogle der er søde og rette lidt engelsk igennem for grammatik fejl?? Det er ikke så meget. Skriv jeres e-mail så vil jeg sende opgaven til jer som skal rettes for grammatik fejl. -
Essay Insignificant Gesture
ForumindlægHej jeg tænkte på om en venlig sjæl ville se denne opgave igennem og kommentere lidt på indholdet. Jeg vil gerne vide om afleveringen lever op til det engelske essay og om der er noget jeg skal tage op til efterretning.. Mange tak på forhånd. -
diskussionsopgave
ForumindlægHej vil du nogle rette min dissionsopgave på engelsk. -
HJælp pleace
Forumindlægb )Bestem carboxylsyrens molekylformel. er det pentansyre c)Angiv to mulige strukturformler for carboxylsyren. Den ene skal være optisk aktiv, mens den anden skal være optisk inaktiv. Navngiv stofferne. fra stx kemi 2011 http://da.cms.uvm.dk/sitecore/shell/Controls/Rich%20Text%20Editor/~/me... -
Sommersupplering - KVUC. vs DTU adgangskursus
ForumindlægHej, jeg mangler matematik A, for at kunne påbegynde min ønskede videregående uddannelse. I den forbindelse har jeg i sinde at tilmelde mig et "sommerhold" i matematik B -A. Jeg har desværre ikke rigtig en naturlig flair for matematik, jeg bestod knap B-niveau karakteren 02. KVU... -
Tysk eller Spansk?
ForumindlægHej alle, Lige p.t. står jeg og skal vælge mellem Tysk fortsættersprog B eller Spansk begyndersprog A. Jeg havde tysk i folkeskolen, men er ikke så god til det. Til gengæld har jeg lige haft et års spanskundervisning. Jeg syntes at spansk lød oplagt, men problemet her er så, at jeg ikke kan få E... -
Ananlyse af "Close to the Water's Edge" af Claire Keegan
ForumindlægEr der nogen der har en engelsk stil af Claire Reegans "Close to the Water's Edge" som blev stillet til studentereksamen engelsk A-niveau (matematisk linie) sommeren 2004. Jeg vil med glæde være behjælpelig med andre stile, hvis det kan hjælpe.Håber en eller anden har skrevet den, o... -
Dumpet fag
ForumindlægEr det rigtigt at, hvis man er under den nye reform og dumper et XXX fag på fx B-niveau, så er der ikke noget man kan gøre ved det? Udover VUC efter gymnasiet? men vil dumpekarakteren så stadig være der på eksamensbeviset? -
HS afskaffes
ForumindlægJeg ser overhovedet ingen grund til at den 1årige HH afskaffes. Den såkaldte HS ungdomsuddannelse er perfekt for gymnasium- eller HTX-studenter, som vil beskæftige sig inden for handel. Handelsskolen giver en lang række kompetencer inden for handelsverden, og derfor er HH-studentereksamen meget s... -
boksplot sammenligning
ForumindlægHej Jeg har vedhæftet opgaven. Nogle som vil hjælpe mig med at sammenligne disse to boksplot. Kvartilsættene er: For 2007 er kvartilsættet: Q1 = 24,3% M = 24,8 % Q3 = 25,3% For 2011 er kvartilsættet: Q1 = 24,8% M = 25,3 % Q3 = 25,7% Jeg har meget svært ved at sammenligne. Jeg kan, at... -
Hvilke muligheder er der i faget musik A?
Forumindlægjeg sidder her og skal til at vælge en studieretning, men jer er meget i tvivl om hvad der lukker muligheder for mig eller om hvad jeg senere vil kunne bruge dem til m.h.t arbejde eller universitetet. her er dem jeg er i tvivl om: Naturvidenskabelige studieretning: - Matematik A + Fysik A + Kemi... -
Opgave eksempler??
ForumindlægHej, hvor kan jeg finde SRP eksempler med fagene matematik og fysik??? :))))) -
GeoGebra
ForumindlægEr der nogle der ved, hvordan man bruger FitLogistisk på GeoGebra? Når jeg skriver punkterne i "formlen", får jeg "f udefineret" som resultat. Skal man bruge årstal som 0 eller fx 2013?
