Søgning på: srp engelsk mediefag. Resultater: 12641 til 12660 af 32040
  • "var løbet"

    Forumindlæg
    Hvordan siger man denne sætning på engelsk? Familien Johnsons kat var løbet væk? Mit bud: The Johnson family's cat was run away??
  • har brug for jeres mening. haster!

    Forumindlæg
    hej har brug for jeres holdning til følgende: hvorfor skulle engelsk være det officielle EU sprog? hvorfor skal små sprog, som dansk, opretholdes i Eu? har brug for nogle gode argumenter!
  • Terminsprøve 2011

    Forumindlæg
    Hej alle, har I været til terminsprøven i år? Og fik I et sæt fra sidste år af eller hvordan? Mit spørgsmål gælder især 2.HF med engelsk på b-niveau. :) Hilsen LM
  • Oversættelse

    Forumindlæg
    ER der en sød sjæl, der gider at oversætte nedenstående sætninger til engelsk: Kommer din veninde? Det håber jeg. Det er Mary Det gjorde hun Det var hende
  • Skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej derude Så er det snart je skal op i skriftlig engelsk, og vil derfor spørge, hvad er det man skal øve sig på, og hvis nu en derude har en gammel eksamen sæt så kan han være velkommen til at sende til mig.
  • Kan du oversætte denne sætning?

    Forumindlæg
    Hej, jeg er lidt i tvivl om man kan bruge udrykket "hun har ikke noget i sin baggage som hun kan byde med". Findes der en engelsk oversættelse af den, eller bruger man et andet udtryk? Tak.)
  • Bedst muligt og effektivt

    Forumindlæg
    Hej SP... Ville lige høre om nolge herinde havde nogle gode råd til hvordan man bedst muligt og effektivt kan forbedre sit engelsk, både mundtligt og skriftligt,
  • Emner til AT 2014 - Mad og mennesker

    Forumindlæg
    Er der nogle der har nogle ideer til emner man kunne have om i AT 2014? I år er emnet Mad og mennesker. Fagene skal helst være Bioteknologi/biologi/kemi og engelsk. Hvis du har foreslag så skriv endelig.
  • A-fag mht. medicinstudiet...

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg har virkelig brug for jeres erfaringer mht. valgfag i 3g. Jeg vil gerne ind på medicinstudiet (selvfølgelig kun hvis jeg får snittet). Lige nu har jeg science-linjen, dvs. kemi B og fysik B. Jeg vil gerne på SDU eller Aarhus universitet. Jeg kan kun vælge et fag på A-nive...
  • Fysioterapeut uddannelsen Kvote 2 - Evaluering af motiveret ansøgning

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har skrevet min motiverede ansøgning til fysioterapeut uddannelsen i kvote 2. Er der nogle der vil tage et hurtigt kig og evaluere den? :)
  • HHX

    Forumindlæg
    Hvilken retning på hhx skal man vælge for at kunne blive sælger :)? eller hvilken ville være bedst? Lige pt er jeg på økonomilinien er det den rigtige eller hva :D?
  • Kort film analysemodel

    Forumindlæg
    Heij alle:-) Jeg skal til eksamen i dansk d. 15 juni. Det jeg er allermest nervøs for er at trække kortfilm. For jeg har virkelig svær ved at analysere den. Kamera- vinklerne o.s.v. Er der nogen som har en analysemodel til kortfilm? Hvor der måske også står hvad de forskellige virkemiddel ...
  • Billedkunst, Dramatik eller Musik

    Forumindlæg
    Hej Jeg står mellem valget Billedkunst, dramatik eller musik i studieretningsvalg. Nu kommer måske et dumt spørgsmål, men såfremt hvilke af disse fag er det nemmest få gode karakter. Jeg ønsker at læse videre på medicinstudiet, hvilket kræver høj gennemsnit, og jeg ønsker ikke at ødelægge min...
  • Film analyse?

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der ved hvilket fag man benytter til at analysere en film. jeg har aldrig lavet en filmanalyse, men jeg kan forestille mig at det er faget dansk man benytter.
  • Matematisk notation: S --> R

    Forumindlæg
    Hvad betyder følgende matematiske notation S → R
  • 3.g opgave

    Forumindlæg
    Hej... Er der nogen, der har en god idé til den store skriftlige opgave i 3.g? Jeg har overvejet at skrive i engelsk, men er løbet tør for emner....! Nogen gode ideer til fx en bog, forfatterskab, periode, eller andet???? Det ville hjælpe utrolig meget. Heidi :)
  • Hjælp - SSO

    Forumindlæg
    Hej! Så er det ved at være tid til at vide hvad man skal skrive SSO om, det gør jeg bare desværre ikke.. Jeg kunne godt tænke mig at skrive i Engelsk eller Dansk så ville høre om der var nogle der havde nogle gode forslag til nogle tekster/bøger der kunne være spændende at skrive om?
  • Hjælp til fremlæggelse i AT!!

    Forumindlæg
    Jeg skal forklare hvorfor engelsk og psykologi er gode sammen, og hvorfor de er gode til at besvare min problemformulering, som er: "Hvordan bliver ens identitet påvirket når man flytter fra en kultur til en anden".. Håber der er nogen der kan give lidt tips eller noget, er helt på b...
  • Ordstilling

    Forumindlæg
    Hi all. Jeg har et lille spørgsmål, som jeg er lidt lost med. Nogle der kan hjælpe? 'Hvordan er dansk og engelsk forskellige mht ordstilling, når et non-subjekt forekommer i begyndelsen af en sætning?'
  • Revolutionary war

    Forumindlæg
    Hej allesammen (:Det her er på sin vis et historie spørgsmål men også et englesk.Jeg skal i englesk fremlægge om american history 1775-1861. Ind under dette hører jo the revolutionary war. Men hvad kalder man egentlig den på dansk?Under alle omstændigheder skriver jeg fordi jeg har ret svært ved ...