Søgning på: matematik fp10 3 december 2021. Resultater: 12721 til 12740 af 135324
-
Haster.. Latin lektier
Forumindlæger der nogen der kan give mig et link, eller forklare mig hvad de forskellige måneder hedder på Latin? og hvorfor de hedder som de hedder? -
1/2 år mere?
ForumindlægHej! Jeg har hørt at hvis man går på HF og man gerne vil på universitetet, så skal man gå der 1/2 mere, hvis 2 HF slutter til sommer i 2019 og man skal gå der i et 1/2 mere, hvornår er man så færdig med gymnasiet? -
Mangler Su ??
ForumindlægHey Allezusammen :) Jeg havde håbet at modtage min SU her d. 01, men det er ikke tilfældet, tværtimod!! jeg sidder stadig her efter 14 dage uden su, når jeg går ind på MinSu, og kigger på oversigten over udbetalinger, står der: Brutto: 2050 Netto: 0.. Hvad kan det skyldtes, og skal jeg ... -
Dansk FSA 2010 dec. stilemner!
ForumindlægEr der nogle, der kan fortælle mig, hvad stilemnerne er i FSA dec 2010? -
Årsprøvekarakter - Hvordan tæller den?
ForumindlægHej alle! Jeg står i den situtation, at jeg har taget Matematik B. Jeg dumpede årskarakteren, men bestod eksamen. Sammenlagt var det dog ikke over 02, og derfor dumpede jeg matematik B. Til min vidergående uddannelse skal jeg bruge Matematik C, og her kan jeg se at jeg har fået 02 i samlet årsk... -
en studievejleder
ForumindlægJeg har brug for en studievejleder omgående.. Håber der er nogen på siden her... -
Energi
ForumindlægNogle som kan hjælpe mig med dette her spørgsmål? Skal jeg bruge en bestemt formel? Opgaven er forvirrende. -
Opgavesæt?
ForumindlægNogen som har opgavesættet fra Kemi A, stx - den 17. december 2008? -
SRP, hjælp angående emne.
ForumindlægHej, jeg er i øjeblikket ved at starte min SRP. Jeg har valgt at skrive inden for Den specielle relativitetsteori, samt tidsrejser, da jeg næsten altid har haft stor interesse inden for dette. Jeg har Fysik på B så jeg skal have Mat A. Derer nok matematik i det, men min lære vil have mig til at g... -
PRIVATLÆRER SØGES
ForumindlægHEj j søger privatlærer i matematik hvor kan jeg finde det?? Mvh Mig -
Hvad er naturvidenskab??
ForumindlægTja jeg har altid interesseret mig for kemi, fysik, biologi og matematik, de såkaldte naturvidenskablige fag, men hvad er naturvvidenskab egentlig? Og lige et spørg. til: Hvilke metoder ville i karakterisere som naturvidenskablige? -
NV prøve
ForumindlægHej! Vores NV prøve er rykket til december, men da jeg skal rejse der kan jeg ikke gå op. Ved I om den er obligatorisk? Og hvad sker der hvis man ikke kommer op i prøven? -
Ond lære giver lektier i min ferie
ForumindlægNogen som har hele afleveringen af FSA december 2004? Fik den for inden ferien begyndte og nu står jeg så her :) fak for hjælpen på forhånd -
Please hjælp
Forumindlæghej folkens jeg har virkelig brug for Matematik stx A eksamenssættene: 13 August 08 12 december 08 11 december 09 det vil virkelig rede min dag hvis en kunne sende dem til mig. eller en af dem til mig eller bare nogle opgaver fra dem, det vil virkelig være super nice håber i kan hjælpe mig =) -
Sandsynlighed
ForumindlægEn sandsynlighedfordeling fremgår af skemaet: Udfald 1 a 3 5 Sandsynlighed 0,1 0,3 x 0,4 Middelværdien er 3,1. Bestem a og x. Den driller lidt den her, har forsøgt at solve for x, så jeg får en x-værdi udtrykt ved a og så solve for a, men uden held. Kan ik... -
Termiskprøve 2008
ForumindlægHej derude! :D Jeg vil bare sprøger om at det er alle skole, der har det samme matematik problemformurlering i termisk prøve? Skriv hvad jeres Matematik formurlering i havde i termisk prøven og hvilket dato den var fra ?? HÅBER I SVARER! -
HF eller STX?
ForumindlægJeg er gik i 1.g sidste år på HTX, men droppede ud i december og tog et halvt år på efterskole. Jeg fortryder at jeg droppede ud af gymnasiet, for fik aldrig det ud af efterskolen, som jeg gerne ville have. Jeg er så startet i 1.g igen på STX. Jeg har søgt samfundsfag-Engelsk, men er kommet i Ma... -
Årskarakter/skiftlig eksamen
ForumindlægJeg har fået 02 både mundtligt og skriftligt i årskarakter i matematik, men jeg dumper formentlig den skriftlige eksamen. Hvis det sker, dumper jeg så også matematik som fag? -
Emne-opdeling på studieportalen
ForumindlægJeg kan se at der oprettet mange indlæg under matematik, så de interessante indlæg forsvinder helt i mængden. Kunne vi ikke have to emner: Elementær-matematik vs. universitets-matematik. Så bliver det mere overskueligt. Eller har I andre alternativer? -
Matematikprøve 2015
ForumindlægHej jeg fundere lidt over hvad pointfordelningen er på problemregningens test. Vi havde testen i problemregning i uge 44 ( terminsprøve) hedder den fp9 eller fp10 og hvad er pointfordelningen for at få de forskellige karakter.
