Søgning på: fysik rapport radioaktivitet. Resultater: 12741 til 12760 af 22746
-
reaktionshastighed
Forumindlæghey jeg laver en rapport om reaktionshastighed. Jeg skal så i min teori skrive noget om hvad reaktionshastighed er for noget og hvordan det defineres, jeg er meget interesseret i at få noget at vide om sidstnævnte, altså hvordan det defineres?Håber der er en flink sjæl her der vil hjælpe mig? -
Påskehjælp!
ForumindlægHej alle kloge fysikhoveder! :) Jeg er pt. i gang med en rapport om afstandskvadratloven, men er gået i stå. Jeg har lavet en graf med tælletallet som funktion af 1/r^2 Hvad siger denne om afstandskvadratloven?? Nogle hints?? - Ann -
Hjælp til afstemning af redoxreaktion
ForumindlægJeg sidder med en redoxreaktion til en rapport og jeg kan bare ikke få den til at gå op i sidste ende.. C3H7OH + Cr2O72+ → C3H5OH + Cr3+ Håber der er nogle der kan hjælpe På forhånd tak mvh manon -
Eksponentiele funktioner bevis for b
ForumindlægHej Jeg er i gang med en matematik rapport der omhandler eksponetiele funktioner, jeg skal bevise alle mine formler, der i blandt formlen for at finde b når du har to punkter, men kan slet ikke huske det bevis! Er der som kan hjælpe mig! -
Spørgesmål
ForumindlægHejsa ...Jeg vil gerne spørge om nogen herinde som ved hvordan Regeringen vurderer dansk økonomi? og hvad hovedindholdet af regeringens finanslovsforslag, samt hvilke dele af de offentlige udgifter der især berøres?Jeg skal bruge oplysningerne til min rapport. Takker på forhånd -
blodtyper:Diskussion
Forumindlæghej jeg igang med en biologi rapport, og jeg har problmer med det punkt der her diskussion, min lære har skrevet vi skal skrive 1-2 sider om det, og jeg er virklig blank på det....håber nogle kan hjælpe hilsen mig -
Landolt’s forsøg
ForumindlægEr der virkelig slet ingen der ligger inde med en rapport om Landolt’s forsøg? Har virkelig brug for en, like right now! Ellers i det mindste bare nogle pointers til hva fu** det går ud på!?På forhånd tak! -
Teori afsnit omkring Blodtyper
ForumindlægJeg har meget brug for hjælp i forhold til hvad jeg skal skrive i min biologi rapport. Afnitter skal være kort præcist, og skrevet i eget sprog. Du skal forklare de faglige begreber og naturvidenskabelige sammenhænge, der er relevante for undersøgelsen gerne med udgangspunkt i figurer, formle... -
KO indregnes ikke i DB - hvorfor?
ForumindlægVi skal lave en sides rapport om ovenstående spørgsmål. Altså hvorfor kapacitetsomkostningerne ikke indregnes i dækningsbidraget. KO er jo faste omk. og bruges derfor først efter DB er udregnet, men er der nogle der kan opstille det bedre - evt. med beregninger? -
fordele og ulemper ved ..
ForumindlægHej allesammen da jeg er igang med en bio rapport, ville jeg høre om der er en som kunne hjælpe mig med, hvad hhv. fordelene og ulemperne ved at anvende vaccinationer mod sanmonella typhimutium i svineproduktionen? har ikke rigtig selv nogen annelse. kh caroline -
Rotationsenergi
ForumindlægHej allesammen Jeg sidder og skriver en rapport, der overordnet handler om rotationsenergi. Jeg har søgt mange steder på en præcis forklaring - dog uden held. Jeg kender formler og det hele, men mangler bare en sætning eller to, der konkret fortæller, hvad rotationsenergien er. Kan I hjælpe?:) -
Eksamensopgave om nedskæringer og social arv
ForumindlægHej allesammen. Jeg har lavet en eksamensopgave om regeringens nedskæringer og social arv. Den er lavet til samfundsfagseksamen på c-niveua. Er der nogen som har lyst til at hjælpe, og læse problemformuleringen og rapporten igennem, samt komme med kritik? Lotte -
1.gradsfunktioner
ForumindlægJeg skal skrive en rapport om 1. gradspolynomier eller 1.gradsfunktioner som nogen vil kalde det. Er det nogen som har idéer til hvad jeg kunne komme ind på? Andet end det sædvanlige præsentation, hældningstal, skæringspunkt, ligefrem proportionalitet og definitionsmængde? Håber på svar -
Joules lov!
ForumindlægHej,hvis man skulle fortælle en børnehaveelev, noget om joules lov - sådan at det dermed er logisk og til at forstå - hvorledes kan man så lettest forklare om joules lov?Man kan jo ikke forklare grundprincipperne i de rigtige enheder?.Jeg vil bruge denne forklaring, til en snarlig rapport. -
Fældningsreaktion
ForumindlægHej. Jeg er igang med en rapport over fældningsreaktioner. En af reaktionerne burde meget gerne se således ud, men vores forsøg gav intet bundfald. Pb(NO3)2 + 2NaI --> PbI2 + 2NaNO3 Hvad kan årsagen være? -
Naturgeografirapport
ForumindlægJeg skal skrive en geografirapport for første gang i mit liv. Jeg har ingen billeder og jeg deltog ikke i de forsøg, der skal skrives om. Hvad kan jeg gøre, for at skrive en god rapport alligevel? Forresten er mit rapportemne strålingsbalance og drivhuseffekt i atmosfæren. -
Hjææælp
ForumindlægHej folkens Jeg sidder med en erhvervsøkonomi opgave/rapport hvor jeg skal skrive en idegrundlag. Er der nogle der kan komme med et eksempel på hvordan man skriver en idegrundlag? Håber der sidder en derude som kan hjælpe Mvh. Aria -
Nyttevirkningen af forskellige apparater
ForumindlægNogen som kan hjælpe med at forklare hvad jeg skal skrive under teori i en rapport om nyttevirkning/nytteværdi vedr. el-kedel, kaffemaskine og kedel på kogeplade. Desuden hvordan jeg evt. skulle skrive det op? -
Valg af syre til opløsning af tinbronze
ForumindlægJeg har udført et eksperiment om spektrofotometrisk bestemmelse af kobberindholdet i en 50-øre, og skal i den anledning skrive en rapport om eksperimentet. Jeg skal formulere mig mht. hvorfor vi anvender salpetersyre til at opløse den og er ærlig talt på bar bund, er der en som kan give en hjælpe... -
Gorilla og Ponderal?
ForumindlægHej alle. Jeg skal aflevere en rapport om kropsidealer og skal give en forklaring på: Gorilla-indeks Ponderal-indeks Det gyldne snit BMI m.m. Er der nogen som kan give mig nogle fif, hints og gode links? Det ville være til stor hjælp. På forhånd tak. Mvh Hetner :)
