Søgning på: matematik fp9 maj 2022. Resultater: 12801 til 12820 af 33697
  • Eksamensopgaver 2007?

    Forumindlæg
    Nogle der ved om man et sted kan finde opgaverne fra Studentereksamen maj-juni 2007, Matematisk linje 2-årigt forløb til B-niveau? Jeg kan simpelthen ikke lige finde ud af nogle af opgaverne :s Håber meget på hjælp fra jer kloge mennesker derude! :D
  • Præsentation af mig selv

    Forumindlæg
    Jeg skal starte på job ifm. min udd. som trainee her til maj. I den forbindelse skal jeg lave en mail indeholdende en præsentation af mig selv og sende rundt til medarbejderne. Da jeg ikke har gjort dette så ofte, mangler jeg noget hjælp til indholdet.
  • FSA SKR FREMSTILLING 2008

    Forumindlæg
    Jeg kommer nok op i den fsa afgangseksamen fra maj 2008 i skr, fremstilling imorgen. Er der nogle af jer som har skrevet den som eventuelt kunne fortælle mig hvilke emner det er som man kan vælge mellem. Det ville nemlig være rart at være lidt forberedt :D
  • Haster

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg har lige lavet eksamenssættet fra maj 2004, men jeg er meget i tvivl om, hvad jeg skal gøre i den opgave der hedder "Fotografiske processer". Jeg kan simpelthen ikke finde ud af den...Please hjælp mig..... Hilsen Love-Is-All-We-Need
  • Eksamens opgave sættet i kemi - fotografiske processer

    Forumindlæg
    Hej... Er der nogen der kan hjælpe mig med noget kemi, der handler om fotografiske processer... Opgavesættet er fra eksamen i kemi maj 2004... Dette haster, da jeg snart skal sende min aflevering til min lærer!!!! Hilsen Love-All-We-Need
  • KARAMELDAG

    Forumindlæg
    Heeej alle sammen .. Som i veed er dere karameldag her d. 28 maj .. Jeg ville spørge jer om, hvad i skal lave på selve dagen, hvor i skal hen osv.. Og hvilke kostumer i skal have på. Er i spæææændteee til dageen :P ?
  • Kemi - Er fisken frisk (Eksamenssæt)

    Forumindlæg
    Hej... Er der nogen der har lavet kmi opgavesættet "Er fisken frisk" - maj 2004!!!! Har nemlig svært ved nogle af spørgsmålene.... hilfe!!!! Det drejer sig om to spørgsmål.... Er der nogen der vil hjælpe... Hilsen Sabrine
  • Kemi - Er fisken frisk (Eksamenssæt)

    Forumindlæg
    Hej... Er der nogen der har lavet kmi opgavesættet "Er fisken frisk" - maj 2004!!!! Har nemlig svært ved nogle af spørgsmålene.... hilfe!!!! Det drejer sig om to spørgsmål.... Er der nogen der vil hjælpe... Hilsen Sabrine Ps. Jeg har vedlagt opgavesættet... please hjælp mig!!!!
  • Halveringskonstanten i denne opg.

    Forumindlæg
    Jeg aner intet om halveringskonstanten, andet end formlen: 0,5T = (log0,5)/(loga) Men hvordan finder jeg a? Hvordan skal jeg takle den slags opgave fremover? Jeg har vedhæftet opgaven. Opgaven er fra HF MAT C 11. MAJ 2009
  • Liter i en cylinder?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er ved at lave FSA problemregning Maj/Juni og jeg er kommet til spørgsmålet: En figur har formen som en cylinder. Den er 10m høj og 2m i diameter. Hvor mange liter kan beholderen rumme? Jeg håber nogen kan hjælpe mig. På forhånd tak.
  • Forberedelse til Dansk skriftlig eksamen (HF)

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til Dansk A skriftlig eksamen her sidst i Maj, I den forbindelse er jeg lidt i tvivl om hvorvidt man forbereder/øver sig til den, især de tre prøvegenrer. Er der evt. nogle som har været oppe i Dansk A på HF som har et par råd de vil dele med mig? Mvh. Camilla.
  • Skæring mellem linje og cirkel

    Forumindlæg
    Hej SP, Jeg er igang med at læse op til den skriftlige eksamen i Mat A, og jeg har derfor kigget på eksamenssættet fra den 24 maj i år, men der er en opgave(vedhæftet), som jeg har problemer med. vh. Thomas B
  • engelsk :)

    Forumindlæg
    hej allesammen. Jeg skal op i terminsprøve i engelsk 2007 maj udgaven.. er er nogen der prøvet det ? :) der er en lyttedel, som vi lavede idag. Imorgen har vi læse delen, er der nogle der har gode råd, hvad jeg kan øve mig på, og er den del svær ? tak på forhånd!
  • Regnskabsanalyse

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal lave en regnskabsanalyse, og jeg kunne godt tænke mig at komme til at se en der er helt færdig! Jeg har fagprøve i maj, så jeg skal tl og igang! Håber at der er nogen der kan hjølpe mig bare lidt! Venlig hilsen Mette
  • vise ligning for tangent, hjælp

    Forumindlæg
    punktet P(x0,y0) er et vilkårligt punkt på cirkelperiferien jeg skal vise at ligningen for tangenten i P er x0 * x + y0 * y = 25 jeg har en aflevering til den 22. maj, og jeg aner ikke hvordan jeg skal bevise et der. på forhand tak :)
  • ??

    Forumindlæg
    Hej super søde mennesker. Er der nogen, der ved om: Hvor kan jeg finde de tidligere skriftlige engelsk B eksamensopgavesæt? ( til HF) Jeg vil prøve og øve mig i det, men kunne ikke finde nogen opgaver:( Skal til skriftlig eksamen i maj:) Håber nogen ved om det og kan hjælp mig:)
  • hovedopgave markedsføringsøkonom

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med at skrive min hovedopgave og mangler hjælp til at kunne skrive 40 sider. Opgaven omhandler markedsføring og virksomhedsanalyse. Er der nogen der har tid/lyst til at hjælpe mig? Opgaven skal afleveres sidst i maj...
  • Adams historie analyse

    Forumindlæg
    Hejsa, Jeg skal op i mundtlig dansk i morgen tirsdag d. 28 maj, og jeg trukket ungdom og identitet som mit fordybbelsesområde. Jeg har valgt Adams historie og er gået i stå? Nogle af jer som har lavet en analyse om den???
  • Ku klux klan

    Forumindlæg
    nogen der har nogle brugbare oplysniger til min dispostion,. jeg forbereder mig på mundtlig fremlæggelser til slutning af maj. og vil gerne have lidt hjælp med hvad jeg skal sige til min outline. den er nede i fil. så skriv fx. om hvilke hjemme sider der kunne være brugbare minus wiki og leksikon...
  • Last chance til at bestå makro

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har været så uheldigt at dumpe min makroøkonomi eksamen på CBS. Jeg skal op her slutning af maj,. derfor vil jeg gerne vide om der er nogen som kan hjælpe mig eller evt. undervise mig??