Søgning på: tysk disposition eksempel. Resultater: 12901 til 12920 af 36004
-
Spg ang dansk eksamnen
ForumindlægHvis man i “ret fejlene” i dansk eksamnen overstreger noget, som ikke er en fejl, indgår det så som en fejl? -
Analyse af CT- og PET-scan
ForumindlægEr der nogle der er gode til at analysere CT- og PET-scanningsbilleder, som kan hjælpe mig? På PET-scannet kan jeg se, at sporstoffet er blevet optaget i hjernen, hjertet og blæren. Jeg kan se en tumor i hvad jeg tror er venstre nyre. Betyder det så, at patienten har nyrekræft? På CT-scannet ... -
finde vinklerne
Forumindlægjeg skal finde vinkel A og B i en retviklet trekant ved at siderne er a: 7,1 b: 7 og c: 10 howww ??? -
Polonium-218 ..hvilken radioaktiv familie ??
ForumindlægHej Alle kloge fysik mennesker jeg har fået et spørgsmål der lyder: polonium-218 er datter af en kerne, hvilken? derudover tilhører isotopen en af de fire radioaktive familier: uran-familien, Actinium-familien, thorium-familien eller neptinium-familien. hvilken familie lyder spørgsmålet???... -
Gennemsnit.
ForumindlægOpgaven lyder: 62.000 gæster besøger hvert år Christiansø i turistperioden 1. maj til 20. oktober (173 dage). Hvor mange gæster kommer der i gennem om dagen i turistperioden? Gerne svar hvor du forklare hvordan man gør helt præcist :) -
Omsætning i kvadrattal..
ForumindlægJeg står virkelig i lort til mit knæ.. Nå men, jeg har den her mini fremlæggelse som jeg er totalt død i. jeg har fået opgaven af at fortælle de andre hvordan man omsætter i kvadrattal f.esk . kvadratkilometer til kvadratmeter. Håber nogle kan hjælpe mig hurtigt. -
Alkenyl
ForumindlægHvd er en alkenyl helt præcist? Har det en sammenhæng mellem alkan, alken eller alkyner? -
f(x)=16
ForumindlægHvorden løses sådan en ligning? f(x)=16 -
Hjælp omkring Produkt til OSO opgave - Bioanalytiker
Forumindlæghej, her i næste uge skal jeg i gang med min OSO opgave, jeg ved allerede nu at jeg gerne vil skrive omkring bioanalytiker, men har svært ved at tænke på hvilket produkt jeg kunne komme med, håber i kan hjælpe her inde... tak på forhånd :-) -
Må man skirve "jeg" i..
ForumindlægMå man skrive jeg i essay genren? -
symbol for puddelhund?
Forumindlægnogen der ved hvad en sort puddelhund er symbol for? skal bruge det til en synopsis om eventyret nelliken -
DHO OPGAVE - ANALYSE
ForumindlægHej. Jeg er igang med at skrive en dho-opgave. Jeg er kommet til analyse delen, og ved ikke hvad jeg skal skrive der. Ved i hvordan man skriver en analyse? -
Value proposition - betydning?
ForumindlægHvad betyder "Value proposition"? -
Diskurs analyse
ForumindlægNogen der kan forklare mig hvordan jeg bruger denne -
Proteinsyntese og AB0
ForumindlægMit spørgsmål lyder således: Forklar princippet i proteinsyntesen med AB0- og Rhesus-systemet som eksempler. Hvordan kan jeg det? Jeg ved hvordan jeg skal forklare proteinsyntesen uden at inddrage de to blodtyper? Hvordan kan jeg inddrage AB0 og Rhesus systemet?? Og hvornår skal man gøre det i f... -
Fordele og ulemper
ForumindlægNogen der ved hvilke fordele og ulemper der er ved diagrammer i Excel? :) -
Redoxreaktioner
ForumindlægHvor i hverdagen eller i industrien anvendes redoxreaktioner? -
Hjælp til at stille nogle spørgsmål.
ForumindlægHej Kan I komme med nogle forslag til nogle spørgsmål om frihed for flygtninge -
Ligning
ForumindlægHej. Hvad er en ligning ? Giv nogle eksempler. Hjælp tak -
Tove Ditlevsens "Angst" (fra digtsamlingen "Pigesind") Symbolik??
ForumindlægHej! :-) Jeg er i gang med at analysere og fortolke Tove Ditlevsens digt "Angst", men jeg har lidt problemer med symbolikken - i strofe 4 nævnes noget med en gave, hun gerne vil være fri af, men jeg ved ikke helt, hvad det er. Kan det være angsten, der er gaven?? Desuden er jeg også li...
