Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 12921 til 12940 af 48931
-
"redhairs"
ForumindlægMan kan ikke sige "I love redhairs", idet at man på engelsk ofte skal ahve et støtteord... Kan man så i stedet for ikke skrive: "I love redhaired girls", jeg har sat "girls" i pluralis, da jeg er i tvivl om "redhairs" kan og MÅ stå i flertal? -
eksamen
ForumindlægHej alle.. Jeg skal til eksamen i engelsk her på tirsdag. Jeg vil hører om der nogen af jer der vil hjælpe mig med.. Der er opgivet 5 emner: Fairy tales Racism Immigrants predujices school shootings jeg vil hører om der er nogen som vil hjælpe mig med at skrive en difinition på hvert af de em... -
Ved i om srp bliver lavet om i år?
ForumindlægVed i om srp bliver lavet om i år? Eller bliver den uændret og forbliver som den var her i "2008"?(altså at man skal vælge 2-3 fag og et emne, og at man også skal skrive et lille resumé på engelsk???) -
Vurdering(taksonomi), Kennedy-talen 1961
ForumindlægHej jeg er en gymnasieelev på en matematisk linje. Min AT-vejleder i engelsk sagde til mig, at jeg skulle sætte Kennedy-talen fra 1961 (hvori han tilkendegav, at han ville sende en mand til månen, inden årtiet var omme) i relation til de taksonomiske niveauer. Jeg er udemærket klar over, hvordan ... -
Analyse af ''Just like that''
ForumindlægHeej allesammen :) Jeg vil være ret taknemlig hvis nogen måske havde en analyse eller en stil af ''just like that'' af forfatteren Michael Richards. -
Hjælp til en lille oversættelse
ForumindlægHej Er denne oversættelse korrekt?: Dansk: To uger efter at flyet var blevet skudt ned, var kaptajnen og hans besætning stadig meldt savnet. Et fly, der havde fløjet den samme rute, havde bemærket, at et område på et par kvadratkilometer af den burmesiske jungle, omtrent halvvejs mellem I... -
kort oversættelse
ForumindlægHej, jeg har oversat en kort tekst fra dansk til engelsk som del af en aflevering, og jeg kunne godt tænke mig at få den rettet, hvis der altså er en der gider :) Mvh Jakob. I 1970'erne fandt en amerikansk læge ud af, at man kunne hjælpe syge ved hjælp af latter. Dengang mente mange, at det v... -
AT-Fremlæggelse HJÆLP
ForumindlægHej jeg skal ind og fremlægge mit AT-emne d. 7/06. I min synopsis har jeg skrevet om 9/11, hvor det ovordnede emner har været "katastrofen - årsager og konsekvenser". Jeg har kombineret fagene Engelsk A og Samfundsfag C. Problemformulering: Hvad var den politiske reaktion på 9/11 i... -
Anbefaling af bøger
ForumindlægEr der nogen der kender nogen engelsk bøger, der kan forbedre mit engelsk. Er egentligt okay god til engelsk, og jeg skal afslutte det næste år. Bøgerne skal helst ikke være så svære. -
Grammar assignment
ForumindlægHej :-) Er der en der vil rette denne engelsk aflevering for mig? Den er ikke særlig lang. Det er en nogle engelske sætninger, hvor vi skulle rette fejlene i dem og skrive hvad fejlen er, og så er det en oversættelse fra dansk til engelsk. -
Jeg har 1 meget vigtigt spørgsmål
ForumindlægHvis man skriver SSO i engelsk A og skal lave analyse og fortolkning af en novelle, så skal man vel ikke bruge engelsker termer, terminologi? som composition, narrator, point of view osv...vel. Jeg har fået af vide at jeg skal skrive i dansk, men novellerne er på engelsk og noget af min litte... -
Hvorfor er sproglige "dummere" end matematikere?
ForumindlægHej hej..Jeg har gået rundt og blevet MERE og mere irriteret over den måde vi sproglige bliver behandlet på. Vi får dumme kommentarer med, at vi jo ikke kan andet end at stave og lære sprog. Disse ord kommer især fra matematikerne, som selv mener de er klogere.. Hvorfor er det sådan?? Sproglige e... -
Korrekt dansk?
ForumindlægHejsa!Ville lige høre om, hvad der er korrekt dansk. Hedder det logos-appel, logosapellen eller logos appel.?Håber nogle kan hjælpe mig med dette. -
Hjælp!
ForumindlægHej! Jeg har det problem, at jeg ikke kan få mig selv til at snakke i timerne, da jeg har angst for det. Kan bedre snakke når der er få i klassen, men vi er desværre mange. Jeg går i 3.g og mine karakterer er noget møg! Synes I, det vil være en god idé, hvis jeg valgte at gå op til eksamen i a... -
Disposition
ForumindlægEr der nogle der kan hjælpe mig med min synopsis, hvordan jeg kan skrive det og sætte det op osv wa Har valgt emnet "Terror" og under det har jeg "Terrorist Attack on a Nightclub in Istanbul" -
pund til kurs
Forumindlægheeei. Jeg forstår ikke, hvordan jeg kan lavet det om til kurs Der står følgende i opgaven: A) Hvad koster 350 pund til kurs 1400? kr. -
momentum?
Forumindlæghvad er momentum.. eller bare moment -
Geografi hjælp!
ForumindlægJeg er i gang med en geografi opgave og jeg har brug for hjælp er der nogen der kan hjælpe mig med et spørgsmål jeg har simpelthen søgt alle steder på nettet om dette spørgsmål men kan ikke finde noget spørgsmålet lyder: Hvilke betydning har det i dag at holland har været en kolonimagt? Ps er d... -
Eksamensbevis
ForumindlægHej derude Er der nogen der kan fortælle mig om karakteren i Billedekunst C-niveau kommer til at stå på min eksamenbevis, hvis jeg har haft det på mellemniveau(B) og været op i det? Hvordan foregår det, pluser man dem sammen og dividerer eller hvad? -
Dato
Forumindlæghvordan skriver man dato??Fx men den 23 august på en jernbane...
