Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 12921 til 12940 af 42938
-
Passé Simple
ForumindlægHej med jer. Jeg er lige begyndt i gym med fransk fortsætter B. Jeg kan allerede forudse, at det kommer til at være nogle laaange timer. I folkeskolen lå jeg øvre middel, men det er jo trods alt folkeskolen. I min nye klasse taler 40% rimeligt godt engelsk svarende til 10-11 i min gamle klasse. ... -
Hvor mange eksamener?
ForumindlægHvor mange eksamener skal man op i i 2. g, hvis man ikke afslutter et fag, hvor man skal op i skr. eksamen? Kommer det an på om man var oppe i noget i 1. g? -
Sætning, der står i dativ? Hjælp til mening med sætning, 24 timers eksamen
ForumindlægHej. Jeg er i gang med min 24 timers tysk eksamen, og jeg er stødt på en sætning, som jeg har svært ved at finde ud af hvad betyder i min tekst. "So geht das natürlich nicht! Das wirst du einsehen, Esther. Eine Schülerin, die den Führer nicht grüsst, vielmehr, die gar nicht das Recht hat, ... -
Opg. 9 fra HF mat b eksamen d. 26.maj
ForumindlægHar følgende opgave fra HF mat b skriftlig eksamen (d.26. maj 2011), der volder mig problemer: Opgave 9 Figuren viser kontorbygningen Berliner Bogen i Hamburg. Bygningens tværsnit har form som en parabel, der er vist som en rød kurve på figuren. Det oplyses, at den røde kurve i det vi... -
10 prøver
ForumindlægPå ug.dk står der: "Eksamen Den samlede eksamen på stx består af mindst 10 skriftlige og mundtlige prøver og et studieretningsprojekt." fra: http://www.ug.dk/Uddannelse.aspx?article_id=udb-stxny Men det er da ikke MINDST 10 prøver, det ER 10 prøver, ikke? -
Tekst til Moral&Ansvar
ForumindlægHej! Hvilke tekster kan man bruge til emnet ''Moral&Ansvar'', til sin mundtlige eksamen? Hjælp please... -
eksamener i 1.g på HTX?
Forumindlæghej derude:) jeg undrede mig hvilke fag kan man komme op i 1.g i htx (altså både skriftlige og mundtlige) Og hvordan foregår de? -
SRP - WHAT??
ForumindlægHej guys, sad bare lige lidt og undrede mig over SRP. Da det står for Studieretnings projekt er det så en skriftlig aflevering og en mundtlig fremlæggelse? -
plzzzzzzzzzzzzz hjælp fortolkning
ForumindlægHej Jeg skal snart op i dansk og skal analyser mit oplæg. Men hvordan fortolker man en novelle f.eks. og hvordan er det bedst at fortolke. Har i nogle gode råd, for det er nemlig første gang jeg skal op, og er ret forvirret da jeg også skal op i andre fag som for det meste er mundlige. -
STX 24 timer eksamen, Strengbølger, klangfarve, strenginstrumenter osv. (Hjælp ville være fantastisk!)
ForumindlægHej :) Jeg har lige været oppe og trække "En præsentation af emnet bølger, specielt på en streng" Den faglige samtale kommer til at tage udgangspunkt i: Bølger Frekvens, bølgelængde og bølgehastighed. Forsøg med svingende streng. Strenginstrumenter og klangfarve Der var 17 opgaver og... -
KARAKTERER: Spørgsmål ang skriftlig eksamen i kemi A stx
ForumindlægHej, Er der nogle herinde der ved hvordan karaktererne i kemi skriftlig på stx gives? Altså er der en form for tabel ligesom i matematik og i så fald, hvor kan man se den? -
charles darwin
Forumindlæghej! jeg skal til mundtlig dansk eksamen i morgen, hvor jeg skal fremlægge om darwin, så vil lige høre om nogen har erfaring med dette, og hvad er vigtig at få sagt? vh kasper -
Dumpet mat a og særlige vilkår
ForumindlægHej alle. Jeg står i den situation at jeg er usikker på om jeg er dumpet til min mat a skriftelig, jeg skulle op på særlige vilkår i skriftelig, men ikke i mundtlig. Tager man så stadig gennemsnittet af min mundtlige årskarakter og det 00 som jeg får og dividere det med to. Eller er det sådan så... -
Digital A niveau eksamen STX, 25 maj 2012
ForumindlægHej er der evt nogen der har facit til dette eksamens sæt, vær opmærksom på det er opgave sætte hvor der er adgang til internettet http://uvm.dk/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF12/Proever%20og%20eksamen/120525%201stx121%20MAT%20A%20internetadgang.pdf Hvis ikke, er der så evt. nogen som kan hjælpe ... -
Beregne snit (efter reform)
ForumindlægHej alle! Jeg er i tvivl om hvordan mit (går i 2.G) gennemsnit beregnes. Tæller både afsluttende årskarakterer og eksamenskarakterer eller hvordan hænger det sammen efter den nye reform? jeg er bekendt med hvorledes niveauer vægtes, men erstatter eksamenskarakterne afsluttende årskarakterer eller... -
Le sang des autres - Eksistentialisme
ForumindlægHejsa! Jeg sidder midt i en 24 timers fransk eksamen, og har fået et uddrag fra "Le sang des autres" (Det hvor helene oplever borttagelsen af Ruth, og hvor hun kontakter Jean for at melde sig in i modstandsbevægelsen) Men jeg kan ikke perspektivere teksten til Sartres eksistenti... -
Idræt B
ForumindlægHej nogen da kan hjælpe med at forklare hvordan Idræt B mundtlig eksam forgår??? Tak på forhånd -
Dumpet i matematik c – kan det læses op?
ForumindlægHej alle. Jeg har dumpet i matematik c på hhx. Fik 00 i skriftlig og 02 i mundtlig. Hvis jeg nu eksempelvis vil ind på en uddannelse, hvor der kræves matematik b, kan jeg så læse det op til b, eller skal jeg først tage c om for at bestå – og så dernæst læse op til b? Tak på forhånd. -
Eksamenskarakterer og årskarakterer
ForumindlægHej folkens! Jeg fik i sidste måned mine årskarakterer i 2g. På eksamensbeviset står dog kun karakterne for de fag jeg ikke skal op i. Et eksempel her er Engelsk. Som årskarakterer fik jeg 10/10, men da jeg trak engelsk mundtlig og ikke har været oppe endnu, er det kun engelsk skriftlig som er k... -
Kedsomhed og ensomhed er lige så farligt som rygning og overvægt - HJÆLP!
ForumindlægJeg skal op til mundtlig dansk om en uge, hvor jeg har valgt Jyllands postens kommentar fra soulaima gourani, nemlig kedsomhed og ensomhed er lige så farligt som rygning og overvægt. Sagen er bare den, at jeg er gået i stå med min analyse, så det vil være dejligt hvis I kan sende jeres noter til ...
