Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 1281 til 1300 af 181597
-
Skriftlig eksame 2007 engelsk HHX
ForumindlægHey ville hører om der var nogle der sidder med løsningen til den skriftlige eksame i Engelsk (HHX) fra 2007, er nemlig helt lost i den og behøver inspiration!! hurtigst mulig.. på forhånd tak -
Matematik A maj 2013 opgave 6 uden hjælpemidler
ForumindlægOpgave 6 uden hjælpemidler fra sættet 29. maj 2013: http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF13/Proever%20og%20eksamen/Opgavesaet/130529%20GL%20Matematik%20A%20stx%2029%20maj%202013.ashx Har p... -
Vurdering af spansk skriftlig:
ForumindlægJeg har læst et par andre oversættelser osv., og har fundet en del fejl i min eksamens opgave :( (studentereksamen)Men jeg tænkte på, om der ikke var nogen der ville læse min - og fortælle mig hvor den ca. ligger henne. Jeg håber sådan på et 7 tal, da jeg plejer at få det i mine afleveringer, men... -
matematik-økonomi
ForumindlægHej alle sammen. Jeg vil høre om der nogen der ved, om man kan læse 3 år matematik-økonomi og derefter læse cand.act altså forsikrings matematik?? Det nuværende gennemsnit for forsikrings matematik ligger på 8.2, og mit gennemsnit ligger omkring på 6.6, men det skal lige siges jeg har 11 ... -
Matematik eksamen B.
ForumindlægHvordan finder jeg monotoniforholdene når jeg har regnet ud at: - Bestem en ligning for tangenten i (1;f(1)) y= 5(x-1)+(1^3+2*1+8 --> y= 5x +7 Et andet spørgsmål lyder : Definition af stamfunktion og bestemt integral. Sammenhæng mellem areal og bestemt integral. Det sidste spørgsmål vil ... -
Skriftlig engelsk
ForumindlægEr der nogen, der var op i skriftlig engelsk årsprøve/eksamen B-niveau sidste år? Som evt. kunne sende mig opgaven, som jeg kan læse igennem? Vil være til stor hjælp :) -
Engelsk A skriftlig Litterært Essay
ForumindlægHej. Hvis man nu vælger at skrive Et Litterært Essay i skriftlig Engelsk A. Er det så ligesom at skrive en litterær artikel i Dansk? Eller? -
Matematik på økonomistudiet
ForumindlægHej kære medstuderende. Så som så mange andre gymnasieelever sidder jeg og funderer over hvad jeg skal efter sommerferien. Jeg er klart indstillet på at skulle gå direkte videre til uni. Men er i tivil om hvilke uddannelse. Det forholder sig nemlig sådan, at jeg er temmelig ringe til m... -
A eller B niveau??
ForumindlægHej hejJeg ved seriøs ikke hvad jeg skal gøre...!Det er sådan at jeg bliver student i år, men mangler sygeeksmainer b.la. i mat bJeg har tilmeldt mig noget kursus på mat a niveau som kan tages indenfor 6 uger.. men nu tænker jeg .. skulle jeg havde taget b niveau? Jeg kunne jo ta b niveau og samt... -
Dumpet mat a og særlige vilkår
ForumindlægHej alle. Jeg står i den situation at jeg er usikker på om jeg er dumpet til min mat a skriftelig, jeg skulle op på særlige vilkår i skriftelig, men ikke i mundtlig. Tager man så stadig gennemsnittet af min mundtlige årskarakter og det 00 som jeg får og dividere det med to. Eller er det sådan så... -
Matematik A statistik og chi-i-anden test
ForumindlægJeg skal op til matematik A mundtlig eksamen stx her i næste uge. Et af spørgsmålene er: Statistik og chi-i-anden test: Du skal specielt redegøre for hvordan man kan beskrive et grupperet observationssæt, og hvordan nan udfører chi-i-anden test. Hvilke punkter kan jeg komme ind på når jeg ek... -
matematik eksam
ForumindlægHej jeg skal op i matematik mundtlig eksam om en uge, og jeg har virkelig brug for at have besvaret nogle delspørgsmål især om funktionsanalyse og Differentialkoefficient Jeg lagt vedhæftet fil, så hvis vi kan hjælpe mig, vil det være super fedt I kan sende besvarelsen på charmed-55@hotmail.com P... -
Mat A HHX - Eksamen maj 2016
ForumindlægHejsa! Er der nogen, der har en facitliste dele af/hele eksamenssættet i Matematik A eksamen 2016 på HHX? I så fald vil jeg meget gerne se dette! :) Dbh. -
Hvis man dumper matematik B
ForumindlægHvis man er tilmeldt et suppleringskursus over sommerferien med matematik A, skal matematik B så være bestået, eller kan man godt gå på kurset selvom man er dumpet? -
Biologi, gode råd til skriftlig eksamen.
ForumindlægHej, jeg har trukket skriftlig biologi til eskamen. Jeg er meget dårlig til biologi, men bedre vil jeg gerne blive. Har i gode råd til hvordan jeg kan få 4 eller 7? Hvilke emner skal jeg læse om, som har noget med biologi at gøre? Hvordan kan jeg øve mig? Tak for hjælpen! -
Tradition og fornyelse skriftligt eksammen 2007
Forumindlæghej jeg har lige fået den her opgave for og skal aflevere den i aften så jeg tænkte på omo der var nogen der kunne sende mig en stil så jeg kan bruge det som inspiration er gået helt død efter 1.5 side. jeg vil være evigt taknemlig -
Mundtlig matematik eksamen
ForumindlægHej. Er der nogle der sidder inde med nogle tips og tricks til den mundtlige eksamen i mat A. på HTX? På forhånd tak! -
Skriftlig årsprøve?
ForumindlægJeg skal snart op i skritlig årsprøve i gymnasiet. Jeg er dog lidt i tvivl om, hvordan den kommer til at foregå. Får man et emnepapir udleveret, ligesom man gjorde i folkeskolen, eller eventuelt en novelle som skal analyseres? -
Består jeg matematik?
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om hvornår man består matematik, hvis det skal være brugbart til en uddannelse efter gymnasiet. Jeg fik 4 i skr. og mundt. matematik i afsluttende årskarakter på b-niveau og skal nu op til sygeeksamen snart. Jeg regner med at få 00 i eksamen. Hvad er reglen for bestået/ ikke... -
Hjælp til Biologi A, skriftlig eksamenssæt
ForumindlægHej jeg er igang med at øve nogle tidligere eksamenssæt til biologi A, og i forlængelse med dette vil jeg spørge om der er nogle kloge biologi hoveder herinde, der kan hjælpe mig lidt med nogle spørgsmål? :)))
