Søgning på: syntaktisk analyse. Resultater: 13061 til 13080 af 23684
-
Hvad er et essay?
ForumindlægHejsa!Ja helt kort, jeg er meget i tvivl om hvad et essay egentlig er når det kommer til dansk. det er jo ikke det samme som i engelsk og det gør mig meget forvirret..Nogen der kan beskrive kort og med få ord hvad et dansk essay er? -
Noter - overvurderet?
ForumindlægEr noter overvurderet?Har du brugt de noter, du har lavet gennem året til eksamen, elelr var det noget værre rod? -
Samfundsfag om nødhjælp
ForumindlægHej derude! Har en lille krise som jeg helst skal finde en løsning på inden imorgen... Findes der nogle samfundsfaglige teorier som kan forklarer hvorfor lande yder nødhjælp til andre lande? F.eks. til Japan efter Tsunamien i Asien?.... -
Hvad betyder...
ForumindlægHej...Jeg vil gerne spørge, om hvad betyder ordet plot og hvilken sammenhænge har det med spændingsmomenter ?? Takker på forhånd -
Samfundsfag årsprøve-
ForumindlægJeg er blevet udtaget i samfundsfagsårsprøve. Og jeg skal op her i næste uge. Men jeg er bare ikke helt sikker på hvordan det foregår, altså selve eksaminationen. Er der nogle der måske har prøvet det, der vil give mig en hjælpende hånd? På forhånd tak! -
Redegørelse
ForumindlægJeg er blevet en differentialligning, hvortil jeg har fundet forskriften for funktionen f, som tilfredstiller denne differentialligning. Hvis jeg derimod vil redegøre for, at enhver funktion, der er løsning til differentialligningen er aftagende, hvorledes bør jeg så starte? Jeg kan næsten forest... -
Afslutningsprøven! 1.G
ForumindlægHej er der en derude der kan fortælle mig hvordan afslutningensprøven er i AT ? det er den sammen opg som de forgårende 1.g har haft ! -
Hvad er en kraftanalyse?
ForumindlægHej, er der nogen der kan hjælpe med del b) i opgave 1 (i dokumentet)? På forhånd, tak -
sætningsanalyse
ForumindlægJeg skal gennemgå en sætningsanalyse for denne sætning, kunne jeg få noget hjælp til det idet jeg ikke har haft så meget om det? - tak :) The diaries provide us with a great deal of information on the life of Charles Darwin. Jeg skal fortælle hvor genstandsleddet ligger og om verbet er ... -
molekylformel, beregn
ForumindlægHm, det kører ikke rigtigt for mig idag, det her kemi. Men altså, det her har jeg ikke prøvet før: Jeg har nogle angivne masseprocenter, og skal ud fra disse finde en molekylformel. Hvordan gør man det, uden andre oplysninger? det eneste man fik at vide var, at det var en c-4 fraktion der behanle... -
artikel
ForumindlægHvad gør man ved en artikel ! Bare kommenter den ? Er der mere man skal? -
Polterabend
ForumindlægHvad ville i mene budskabet er i, Jan Sonnergaards tekst Polterabend. -
Er sydtyskere ikke skizofrene?
ForumindlægTyskerne mener konsekvent, at de ikke var skyld i hverken 1. eller 2. verdenskrig. Det var en østriger ved navn Adolf Hitler. De er dermed uskyldige. Men sydtyskerne er jo også katolikker, katolikker ser sig selv som syndere, og en synder er skyldig i sin handling. De er dermed også skyldige.... -
sætninger
Forumindlæg1 Geraldo fortæller gæsten om sit job i minen.Geraldo erzählt der Gäst über seine job in der Mine. 2 Broderen viste lægen sin fod . Der Bruder zeigte der Ärtzt das Fuss. 3Forvalteren giver dem ikke noget at drikke.Der Verwalter gibt sie nichts zu trinken.4 Geraldo giver sin mor pengene.Geraldo... -
en der har tid
Forumindlægjeg har brug for en som har tid til at rette det jeg har lavet :) -
sit
ForumindlægHvad hedder sit i denne sætning dass mann trotz -sich-?? osv -
ØKONOMI, velfærdsstat, globalisering - Teoretikere!
ForumindlægHej Alle! Er der nogen betydningsfulde teoretikere under ovenstående emner, som er vigtige at nævne i en eksamen. Specielt i økonomi kunne det være dejligt med inputs! På forhånd tak! -
Metode i Dansk
ForumindlægHej Hvilke metoder findes der i Dansk? Og hvad dækker de forskellige metoder over? Hvis jeg i dansk-delen har fundet mine oplysninger ud fra artikler fra forskellige aviser på nettet, hvilken metode har jeg så brugt? -
Hvad kan man medb. til skriftlig dansk??
ForumindlægHejsa..Jeg ville høre hvad I kan råde en` til at medbringe til skriftlig dansk eksamen??Jeg har følgende;- Nudansk ordbøger- Synonymordbog- LitteraturhåndbogSynes I jeg kunne tilføje noget, som vil være en fordel at have med??Hilsen Marie K. -
Hjælp til at rette eventyr
ForumindlægPlease, er der ikke en der vil være sød, at hjælpe mig med at rette mit eventyr i gennem. Gerne hurtigst muligt. Un Conte- La petite princesse et la papillonIl était une fois une petite princesse, et elle sappelle Hèlenè. Hèlenè etait 20 ans, et est tres belle, et elle emme les animales. Une jou...
