Søgning på: dansk reportage. Resultater: 13141 til 13160 af 41162
-
Startsætning
Forumindlæghej er der nogen der har en godt startsætning til et engelsk brev om Danmark.? på forhånd tak -
At trække en fisk i land,
Forumindlægtjah - hvad hedder vendingen på engelsk? -
Word programmet
ForumindlægMit word program retter automatisk et lille "i" til et stort "I", lige så snart jeg taster mellemrumstangenten. Det er meget irriterende. Hvordan slipper jeg af med det? -
ligning IGEN
Forumindlæghey har lidt problemer pga kan overhovedet ikke huske hvordan man løser den her slags ligninger 12x+48=51x-117 -
Engelsk aflevering - nogen der vil kigge den igennem?
ForumindlægRepublic of Ireland vs the United Kingdom ”Essay” There are troubles between different countries all over the world – there has always been, and there will always be. Imerialism is a good example to show how some countries are being subjects by other countries. Some countries have a bad un... -
Dump load
ForumindlægHej i stuen! Jeg har en projekt ,der handler om Wind-diesel power system, hvor jeg har 3 generator som er forbindet til en windmøll. Når windmøllen drejer mere end den må, så har vi overloadet, og dvs. at vi er nød til at sætte dump load til at tage loadet. Spørgsmålet er; hvad skal vi bruge som... -
Amerika og immigration
ForumindlægHejsa. Hvorfor tror i de amerikanske myndigheder er strenge når det kommer til ulovlig og lovlig immigration? Mangler nogle forslag til en stil Tak på forhånd TDD -
Oversættelse til tysk
ForumindlægKan i oversætte dette til korrekt grammatisk tysk: ??? Artiklen handler om det store alkoholforbrug der er blandt de unge, helt ned til alderen 12 år, hvor hver tiende tolvårig dreng drikker ugentlig. Der er foretaget undersøgelser i Tyskland som beviser dette. Undersøgelser fra blandt an... -
Forskellige grænser.(Projektopgave)
ForumindlægSå jeg har fået opgaven at finde et enme inde for "Grænse". Men har proplemer med at finde noget spændende: :P Så Alle ideer er velkomne! (Alle enmer inde for grænser er ledige) -
Nedfrysning af 1 L vand
ForumindlægOPGAVEN: 1 L vand med temperaturen 25 grader Celsius skal nedfryses. Beregn, hvor meget varme, der skal transporteres ud af fryseren for at nedfryse vandet til 5 grader Celsius. MIN SVAR: Jeg antager at 1 L vand har m = 1 kg. Så bruger jeg Q = m*c*deltaT. Men skal jeg ikke også tage højde for, ... -
Dualisme samt organisme-tanken
ForumindlægNogle der kan forklare eller henvise til omtalte? -
usikker om dette stykke
Forumindlæghej derude er lidt usikker på dette stykke? nogen der vil hjælpe In der Gesichte „Nicht einer zuviel“ hören wir eine Erzählung, vermutlich von einem Schüler, über der Studienrat Dr. K. Der Vierziger Jahre Man unterrichtet der Schülers Klasse in Gesichte und Deutsch. -
Blødning
ForumindlægHej Hvad sker der med det sympatiske system (sympatikus) når man bløder? -
Fanatical? Faithfull? help?
ForumindlægHe.. Hey. What's the difference of being a faithful and a fanatical fan? <------------------------ QUESTION! -
stil stil har brug for hurtig hjæp
Forumindlæggider du ret min stil. -
Blodtryk
ForumindlægNår vi taler om blodryk, hvad står enheden mm Hg så for? Eks: Blodtryk på 3,21 mm Hg -
Mitose og meiose
ForumindlægHej Studieportalen, jeg har et spørsmål som jeg håber i kan svarer mig på om hvad forskellen mellem mitose og meiose er?. -
Dominerende vindretning i Danmark?
ForumindlægHej, jeg er igang med at lave en opgave om Vind og tryk, i opgaven skal der bl.a indgår Vindretningen i Danmark. Jeg har søgt på nettet, men har desværre ikke fundet noget relavant eller rettere sagt noget jeg kunne bruge. Det vil være en stor hjælp, hvis I kunne forklar hvad den dominerende vind... -
Sproglig linie?
ForumindlægHej Studi! Jeg har tænkt over at skifte til sproglíg linie pga. mat C. Jeg har brug for nogen der kunne hjælpe mig, med at finde uddannelser med de fag, som sprolig linie har! Det ville være kanon dejlig, hvis I ville hjælpe ;D På forhånd tak! -
Et lille spørgsmål...
ForumindlægHej! Det er måske et lidt dumt spørgsmål, men jeg har tænkt på hvad man gør i tysk, hvis man fx skal sige "en mand". Tro mig jeg kender godt til den ubestemte artikel og alt det, men hvordan ved man om det skal være "ein Mann" eller "einen Mann". Skal man tænke p...
