Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 13301 til 13320 af 109300
-
hjælp!!!
ForumindlægHAR brug for hjælp til de her: PLS HJÆLP Reducer udtrykket: H(H+G)-2H^2-HG Find førstekoordinaten til skæringen mellem de to linjer givet ved udtrykkene f(x)=2x-6 og (gx) = -6+26 -
Hvilke linjer skal man tage for at blive tandlæge???
ForumindlægHvilke krav er der til linjerne, hvis man gerne vil være tandlæge? Jeg har søgt næsten overalt, men jeg synes ikke jeg kan finde noget. Er der nogen der kan hjælpe? -
Angående eksamen
ForumindlægHej, Jeg skal op i 2.g her om kort tid, men jeg sad lige og tænkte over engelsk eksamen i 3.g. Ved ikke om det er et dumt spørgsmål, men kan man godt komme op i noget som man har haft i 1.g? Altså f.eks. hvis man skal perspektivere til noget, så kan det muligvis være til en tekst/film (whatever) ... -
At studere jura ?
ForumindlægHej, jeg går i 3.g ad matematisk linje (mat. (A), samf. (A) og filo. (C)). Jeg overvejer at læse jura. Dette skyldes, at jeg altid har været fascineret af ’retssager’ og ’advokatverdenen’. Mit indblik i disse ting stammer dels fra bekendtes beretninger, dels avisartikler, dels John Grishams roman... -
Kan jeg måske få - 3?
ForumindlægTil skriftlig engelsk eksamen skulle man maks skrive 500 ord, ved en stil. Det havde jeg desværre overset, ok kom til at skrive 700 ord. Jeg synes selv at teksten er skrevet meget godt, og er fejl fri. Men kan jeg risikerer, at jeg får -3 fordi jeg havde skrevet 200 ord for meget?? Men tjekker c... -
En hjemmeside til at finde statistikker
ForumindlægHej . Jeg sidder med en opgave, hvor jeg skal bruge nogle statistikker over Japans økonomi. Det er med henblik på jordskælvet i 2011, hvor deres BNP faldt med 6%, jeg kunne godt tænke mig at bevise det, med at komme med nogle konkrete tal. Har ledt bade på engelsk og dansk, men har ikke kunne... -
skr eng eksamen
Forumindlæghej, er der nogen der ved, hvad stiloplægget fra engelsk skriftligt eksamen sidste år (B-niv) var? -
skriftlig eng.
Forumindlæghej Er der nogen som har kendskab til en internetside med eksamens opgaver til engelsk niveau b. -
Eksamenssæt 2008
ForumindlægHvad hedder sidste års eksamenssæt - skriftlig, engelsk b-niveau Tak på forhånd -
Stillistiske virkemidler
ForumindlægHej skal op til SKriftlig Engelsk på B-niveau på Mandag.. Ville lige spørger om hvad var det nu de stillistiske virkemidler var. Hvad skal man finde??? Hilsen Malika -
Hjælp til SRP
ForumindlægHar brug for hjælp til SRP (en del hjælp), den skal skrives i Engelsk A og samfundsfag B - Så er der lidt til julegaverne ;-) dani.akb[email protected] -
Terminsprøve
ForumindlægHej Er der nogle der har opgaverne til terminsprøven i engelsk, marts 2013 stx b niveau? -
hjælp
Forumindlæghej er der nogen der sidder med engelsk b august 2009 HF? det vil være en stor hjælp hvis der var nogen? -
AT i Psykologi
ForumindlægJeg skriver AT i Psykologi B og Engelsk A. Mit emne er autisters kommunikationsvanskeligheder. Jeg bruger Hans Aspergers teori om det autistiske menneske, og en teori af Simon Baron Cohen: "Theory Of mind." Min vejleder havde først sagt at jeg brugte psykologi som et samfundsvidenskabe... -
Tricky opgaver
ForumindlægHej Folkens! Jeg ville høre om der var en venlig sjæl som kunne hjælpe mig med at opgave 9 og 11 (vedhæftet som fil). I begge opgaver har jeg løst a) erne, men kan desværre ikke lave b) erne. Tak på forhånd -
Alle fag skal være bestået?
ForumindlægHej. Jeg går nu i 2.g, og har samfundsvidenskabelige linje. Jeg havde fysik og kemi i 1.g, men dumpede kemi (00) Jeg vil rigtig gerne læse jura - advokat, men der står at adgangskravene er at alle fag er bestået. Vil det så sige at mit C-niveau fag, gør jeg ikke kan komme ind på mit drømmestudie? -
Eksamen 2009 - retfærdigt???
ForumindlægHej alle Er ikke sikker på hvilken kategori min tråd hører ind under, men nu ender den her. Det er måske mere en klage / mangel på forståelse over, hvordan jeg kunne ende i sådan en uheldig situation mht. hvilke fag jeg skal op til eksamen i. Jeg afslutter stx til sommer og har studieretningen s... -
Eksamenernes offentliggørelse
ForumindlægNåååår.. hvordan gik det? Som forventet eller af H-til :p ? -
Tvivl på valg af medicin uddannelsen efter gym
ForumindlægHej alle. Jeg står her med et lille men opbyggende dilemma. Jeg studerer på samf/engelsk retningen ( stx) og interesserer mig meget for naturvidenskabelige fag. Jeg overvejer at læse medicin på uni men ved ikke helt om jeg kan gøre det med den retning og de fag som jeg har lige nu. Er der nogen a... -
Rettelse af 9 sætninger . Vigtigt
ForumindlægHeej jeg skal oversætte 9 sætninger fra dansk til engelsk. Jeg har oversat dem, men jeg vil lige være sikker på om de er rigtige, så jeg ville spørge om der var nogle der ville kigge på det og rette hvis der var fejl. 1. Kan jeg få et kilo danske æbler? 2. Din antenne er større end naboens. 3. Rå...
