Søgning på: international økonomi a eksamen 2017. Resultater: 13361 til 13380 af 170163
-
Fysik A stx august 2018
ForumindlægHej Jeg sidder og ønsker at forberede mig lidt til min kommende eksamener til sommer, så derfor ville jeg høre om der var nogle der lå inde med sættet Fysik A - STX 16. august 2018, og evt. facit til når jeg er færdig? Tak på forhånd God aften -
Fysik A stx august 2018
ForumindlægHej Jeg sidder og ønsker at forberede mig lidt til min kommende eksamener til sommer, så derfor ville jeg høre om der var nogle der lå inde med sættet Fysik A - STX 16. august 2018, og evt. facit til når jeg er færdig? Tak på forhånd God dag -
2011 August - Samfundsfag - STX A
ForumindlægHej alle.. Jeg er idag syg og skal imorgen aflevere 2011 August - Samfundsfag - STX A opgave... Problematikken ligger i at jeg ikke har fået udleveret opgaven, da jeg har været syg i en uge nu, er det muligt at der er nogle af jer, der har opgaveformuleringen eller ved hvor den kunne være til... -
Tysk eksam.. HJÆLP TIL RETNING TAK!
ForumindlægHey, er der nogle der kan rette min 5min. tale som kun er 3min :) Tysk er mit hade fag og fatter ikke selv hvad jeg har skrevet nogle kloge tysk hoveder der kan hjælpe tak :) Jungen und Mädchen schauen viel Fernsehen zu Hause mit Freunden oder Freundinnen sie hören genug Musik oder Fussball gucke... -
Mundtlig eksamen i Mat
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe med at besvare dette spm Du skal specielt gøre rede for, hvad det vil sige at en funktion er differentiabel samt regneregler for differentiable funktioner. tak på forhånd -
Hjælp til godkendelse af synopse til dansk eksamen
ForumindlægHej, jeg går i 9. klasse og skal snart aflevere min Dansk synopse. Det er en analyse af"Den lille pige med svovlstikkerne". Hvilke punkter synes i jeg kan skrive på, uddybe eller fjerne. På forhånd tak. Præsentation Præsentation af mit selvvalgte fordybelsesområde, samt mit prøveop... -
Tips til mundtlig eksamen dansk HF
ForumindlægHvordan anbefaler i der har vaeret igennem hel balladen, at man forbereder sig op til eksamen? Indtil videre har jeg laest om en raekke litteraere perioder og skrevet noter til disse. Jeg har desuden en masse analysemodeller liggende til analyse af forskellige type tekster. Dem har jeg taenkt m... -
Fysik eksamen - stående bølger musikinstrumenter
ForumindlægHej alle Jeg har fysik på B-niveau, og skal op til eksamen. Jeg har derfor fået opgivet mine teoretiske spørgsmål på forhånd. Emnet bølger ligger simpelthen så langt væk, og jeg er vitterligt forvirret over hvad jeg evt skal have med, og ikke skal have med. Det er følgende spørgsmål jeg e... -
Bestemmelse a x-koordinat ud fra tangenthældning
ForumindlægHej folkens, er bleven givet følgende oplysninger: f(x)=x2+4 f'(x)=18 Q lægger på en graf. I q er tangent-hældningen 18. Bestem x-koordinat til Q. Har bakset med den i noget tid. Nogen bud? mvh rasmus -
Skriftlig eksamen 2007, hf-c (Opgavesættet)
ForumindlægJeg har indscannet og lagt opgavesættet online til dagens eksamen i matematik på C-Niveau.. Opgavesættet kan downloades herfra: http://opgaver.9th.dk/hfc-matematik2007.pdf Venlig hilsen 9th.dk -
Tysk skriftlig eksamen
ForumindlægHej! Jeg har lige været til skriftlig tysk eksamen, og er meget spændt på resultatet. Der vil jeg høre, om der er en venlig sjæl, der kunne være interesseret i at læse den igennem og bedømme den med en eventuel karakter:-) Jeg følte selv, at oversættelsen og teksten var rimelig svær. Der Übe... -
Historie hjælp mundtlig eksam
ForumindlægHEJ alle søde mennesker :) Vil I gerne hjælp mig med min sidste mundtlig eksam før jeg bliver student?? Jeg skal til historie eksam den 23-06-09. historie eksamen er 24-timers. Jeg kender en, som er folkeskole lære, men jeg vil gerne have hjælp fra en der læser eller underviser historie på stx ni... -
finansiel rådgivning eksamen
Forumindlæghej Jeg går på nuværende tidspunkt på finansøkonom uddannelsen på 3 semester, og ville høre om der var nogen der lå inde med en tidligere eksamen for brancheretningen finansiel rådgivning, da vi synes det kunne være rart at se et eksempel på en eksamen, før vi til december skal til eksamen i fa... -
samfundsfag eksamen c niveau
Forumindlæghej jeg har et stort problem.... jeg skal op til eksamen i morgen og har først lige fundet ud af det p.g.a ferie.... har dog til gengæld lige fået papirerne med opgaven og har ikke kunne finde den på nettet... er der nogle af jer der kender denne opgave. nogle der har den? samfundsfagC ek... -
Eksamens sprøgsmål kemi
ForumindlægHej, jeg er ved at læse til kemi eksamen. Men jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg skal indrage øvelsen Mangans oxidationstal - er der nogle der kender øvelsen og vil give et bud på hvordan jeg får den indraget ud fra mit eksamen sprøgsmål. Har vedhæftet mit eksamen sprøgsmål som foto. -
Hjælp til Spansk skriftlig eksamen
ForumindlægHej alle jer 3.g'ere der snart skal til eksamen. Jeg skal til eksamen i Spansk skriftlig på onsdag og ville gerne høre om nogen af jer har været til spansk eksamen og derfor ved hvilke opgaver man kan blive udsat for? :) Kunne virkelig godt bruge noget hjælp - jeg vil selvfølgelig ikke ... -
72 timer eksamen
ForumindlægHej. Ville bare høre om der er nogle der har været til en skriftlig eksamen på 72 timer før, og hvordan i strukturerede jeres tid, eller hvor meget af dagene i brugte på opgaven og hvor meget af tiden i brugte på noget andet? Skal nemlig have sådan en eksamen fra i morgen, men har ikke prøvet d... -
Tips om den mundtlige eksamen
ForumindlægHej Jeg skal om nogle dage op til den mundtlige prøve i dansk. En af de ting som jeg er lidt forvirret over er hvordan man præsenterer sit oplæg. Jeg har som et eksempel en novelle på 4-5 sider, hvor jeg henviser til konkrete sætninger som belæg af min analysepunkter. Hvordan skal dette foregå? ... -
Dansk eksamen hjælp FP9 (essay)
ForumindlægHejsa alle sammen derude. Jeg har lidt problemer med den her analyse jeg er i gang med af et essay. Jeg har fundet en analysemodel som indeholder de her Essayistiske træk, men ved ikke hvad essayistike træk betyder, og har ingen ide om hvad jeg skal gøre med de ting der står under? Nogle der ka... -
NV og PU-eksamen - HTX
Forumindlæghej jeg er for et par måneder siden begyndt på en htx, og skal til at afslutte grundforløbbet med 2 eksamener. NV og PU. Jeg ved at eksamensordningen er ændret i forbindelse med den nye reform, men ville bare spørge de nye HTX- elever om de kan forklare ved, hvordan eksamenerne foregår da mine læ...
