Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 13421 til 13440 af 23877
-
UDGANGSPUNKT.
ForumindlægJeg har fået et billede, som jeg skal tage udgangspunkt til (til en stil), skal min stil så starte med "handlingen" på billedet? Eller skal det bare indgå i stilen? På forhånd tak. -
OPTAGELSEPRØVE STX 2017 hjælp
ForumindlægHEJ jeg skal til optagelseprøve på tirsdag, der står i det brev jeg fik udleveret fra skolen at jeg skal op i Dansk, Engelsk, Matematik - tysk/fysikkemi prøven er elektronisk, vil høre om der nogle der ved hvordan det forgår og nogle gode råd med på vejen -
Appelformer i "I Have a Dream"
ForumindlægHejsa. "It would be fatal for the nation to overlook the urgency of the moment". "There will be neither redt nor tranquility in America until the Negro is granted his citizenship rights". Hvilken appelform er det? Pathos, Logos eller Ethos? Tak! -
banekurver
ForumindlægHej :) Hvis i havde en spørgsmål der hed: lav en matematisk beskrivelse af banekurver med udgangspunkt i fysikken. Hvad ville i så have med af under emner??? Jeg har indtil videre lidt med at man kan lave en parameterfremstilling af den (kort), hastighed og acceleration, hvad mere ? havde tænkt p... -
"En - to - tre - NU!" af Jesper Wung-Sung
Forumindlæghej :p Jeg skal finde et sted i bogen "En - to - tre - NU!" af Jesper Wung-Sung til oplæsning.. jeg skal læse ca ½ side op af bogen, det er længe siden jeg har læst den. Nogen som har et forslag til hvad jeg kunne læse :) ? -
Netto og Fakta
ForumindlægEr i gang med at skrive min SSO lige i øjeblikket, og har valgt at skrive om Jan Sonnergaards "Netto og Fakta". Jeg er blevet lidt i tvivl om lejlighedens egentlige funktion i historien, og ville høre om der var nogle der kunne hjælpe mig der?? på forhånd tak -
Metodeafsnit?
ForumindlægHejsa Jeg kom lige i tanke om, skal man have et metodeafsnit med i sin opgave, og hvis man skal, hvad består sådan et af, sådan helt konkret? Håber nogle som kender svaret, vil melde tilbage på det hurtigst muligt.. Venlig Hilsen Nanna -
Kan det virkelig passe?
ForumindlægJeg er ved at skrive studieretningsopgave. Derfor har jeg læst eventyret Down the Rabbit Hole (Alice i eventyrland) af Lewis Carroll i bogen Fairy Tales ved Jørgen Riber Christensen. Slutningen på eventyret er helt anderledes end jeg kender den. Her slutter den med hun spiser kagerne som skal gør... -
Fattigdom i DK
ForumindlægVurder forskellige muligheder for at mindske den moderne fattigdom? Det er fattigdom i Danmark der skal mindskes. Nogle der kan hjælpe mig her? -
2g opgaven. perspektivering HJÆLP
ForumindlægHEJ peeps sidder her ved vejs ende af min opgave som handler om ved vejen af herman bang. men nu skal jeg til at skrive min perspektivering til Henrik Ibsens "et dukkehjem", og jeg er bare FUCKED! please hjælp mig gode kære mennesker !! Sofie -
HVAD ER PRIMÆR -SEKUNDER LITTERATUR LISTE? EN SOM KAN HJÆLPE :D
ForumindlægHVAD ER PRIMÆR -SEKUNDER LITTERATUR LISTE? EN SOM KAN HJÆLPE :D -
Hjælp - dansk7historie opgave
ForumindlægHej Alle Er der nogen der har et forslag til, hvad man kan skrive om i en dansk/historie opgave... Jeg er på bare bund... På forehånd--> mange tak :) -
Ideér til min SRP
ForumindlægHej. Jeg skal skrive SRP i uge 5 og 8. Jeg har valgt H&M som virksomhed og fagene er afsætning og international økonomi. Grunden til jeg valgte den virksomhed, var får at kunne skrive om den måde de brander sig selv på, men den vinkel på opgaven stemmer ikke overens med mine to fag, derfor vi... -
kvalitet contra kvantitet..
Forumindlægjeg vil lige gerne høre jeres mening om kvalitet contra kvantitet. er en lang tekst udtryk for et større arbejde end en kort tekst? Eller er det nu omvendt? selv mener jeg jo ikke, at en histories længde har noget som helst med dens kvalitet at gøre. min litterære akilleshæl er absolut min t... -
Forstår det ikke...
ForumindlægJeg har prøvet at oversætte sangen men kan ikke forstå meningen med det... nogen der vil hjælpe? Ich weiss, dass auf der Strasse hier kein einziger Baum mehr stand, Ruinen in den Himmel ragten, schwarz und leergebrannt. Und über Bombenkrater ging ein Wind von Staub und Russ. Ich stolperte in S... -
Lean, hvordan staver man....
ForumindlægJeg er godt i gang med mit projekt om Lean, og kom til at studse over, hvor forskelligt folk egentlig skriver Lean. Det jeg mener er følgende: Lean LEAN lean Jeg kom til at tænke på, når man skriver Lean på disse forskellige måder, kan det så ikke være fordi man tillægger Lean forskellige betyd... -
Skyggen af H.C. Andersen
ForumindlægHej! Er der nogle af jer der kender til "Skyggen" af H.C. Andersen? Jeg skal op i den til min mundtlige dansk prøve :)) -
Hvordan har verdensordenen ændret sig og Huntingtons verdensbillede
ForumindlægHej Alle Jeg sidder og er igang med et projekt i samfundsfag om international politik. Jeg har lidt svært ved, at forstå hvordan verdensordenen har ændret sig 2. verdenskrig og huntingtons syn på verdensordenen. Er der nogle der kan hjælpe mig til, at forstå disse to ting en smule mere? Tak ... -
Sicko
ForumindlægHej, Er der nogen der har lavet en filmanalyse (på engelsk helst) af Sicko? Mvh. Schoedts -
I,Robot?
ForumindlægHej SP, går i 3g og skal til at finde på et emne til (gys!) AT-eksamen... Emnet er, som i nok ved "fremtiden-visioner og forudsigelser".. FEDT, tænkte jeg, for har længe været meget faschineret af filmen "I,robot", ikke kun fordi det er en djævelsk god film, men også pga. dens...
