Søgning på: synopsis eksempel engelsk. Resultater: 13461 til 13480 af 44202
  • Kønnet formering

    Forumindlæg
    Hej :) Er der nogle der kan forklare mig hvad kønnet formering er? :D
  • Ligninger med flere ubekendte

    Forumindlæg
    Hejsa.. Er der nogen herinde som har noget om ligninger med flere ubekendte og muligvis kan give en indledning på dette. Tak på forhånd
  • objektiv/subjektiv?

    Forumindlæg
    en der gider at forklare den nedstående sætning??(Er afsenderen objektiv/subjektiv? )ved ikke helt hvad det betyder!!!
  • Beregn sider i en retviklet trekant?

    Forumindlæg
    Hvordan er det lige man beregner de to sidste sider i en retviklet trekant, når det eneste man ved er trekantens omkreds og længden af hypotenusen?
  • Bindingstyper

    Forumindlæg
    1. Opskriv den mest sandsynlige bindingstype for følgende stoffer: MgCL2, N2O3, CO, ICL, CaO, I2, CrCL3, NO og KBr
  • Reaktionsskema

    Forumindlæg
    Hvad er forskellen på en ionreaktionsligning og en reaktionsligning med stofformler + eksempler på begge typer? Anybody?
  • Punktmutationer? hurtigt svar !!

    Forumindlæg
    Er der en som vil give 3 eksempler på punktmutationer til DNA'et? og så lige forklare hvad konsekvensen af de mutationer ville være? :D Det skal være en til tavsmutation, frame-shift og sletningsmutationen. :) det ville være meget behjælpeligt sådan jeg bedre forstår det.
  • have/has

    Forumindlæg
    Hvorfor hedder det; Does she HAVE a car. Og ikke; Does she HAS a car. Jeg ved godt at denne sætning ikke lyder rigtig, men hvad er forklaringen?
  • Kan en ligevaegts beliggenhed aendres?

    Forumindlæg
    Ligevaegtskonstanten er et mål for en ligevaegts "beliggenhed". Når ligevaegtskonstanten ikke kan aendres (ved samme temperatur) hvorfor taler man så i laererboeger om at koncentrationen af reaktionsdeltager i en ligevaegtsreaktion, har indlydelse på ligevaegtens "beliggenhed&quo...
  • incitament

    Forumindlæg
    hvis jeg skal have en virksomhed til at gøre nogle ting for at få et bedre eksportberedskab, kan jeg så godt formulere det som: der skal planlægges hvilke incitamenter virksomheden skal foretage for at blive klar til eksport. Altså er det rigtigt forstået at incitament er noget nyt som en virk...
  • asymptoter

    Forumindlæg
    Hejsa.. Jeg skal beskrive hvad en asymptote er. altså at der findes tre forskellige slags ovs. en asymptote er en ret linje, som når x-værdien fjerner sig, nærmer funktiones graf sig. vil dette være en korekt definination af en asymptote? på forhånd tak.
  • 2. afledede

    Forumindlæg
    Jeg prøver at formulere nogle generelle regler for differentialregning. Hvis den 1. afledede har en stor hældningkoeffiecient, så er funktionen stejl i det interval. Hvad med den 2. afledede? Findes der også en generel regel, der beskriver grafens udseende på samme måde?
  • hvilken type reaktion?

    Forumindlæg
    Jeg kender ikke rigtig til de forskellige typer af reaktioner... Og jeg sidder med denne: CO2 + Ca(OH)2 > CaCO3 + H2O Jeg kan se, at den har noget med addering at gøre, hedder den noget derefter?
  • Velfærdssamfundet - mening

    Forumindlæg
    Hej, er der en dejlig en, der kan gøre rede for hvad rød- og blå blok forskellige meninger er om velfærdssamfundet?? det haster! tak på forhånd
  • Procentregning - med potens

    Forumindlæg
    Opgave: I et skovområde anvender man følgende model for sammenhængen mellem et træs vægt i tør tilstand og træets diameter V = 0,156 * D^2,53 hvor V er vægten, målt i kilo og D er diameteren, målt i cm. Hvor mange procent skal diameteren vokse, for at vægten fordobles? - Jeg er fuldstændigt...
  • Hvad betyder ..

    Forumindlæg
    Hvad betyder "am liebsten"
  • An introduction to my subject

    Forumindlæg
    Hvordan laver jeg sionådan en introduction.. Vores hovedtemaer er Streets of London Young and angry! Do you believe? Min disposition skal indeholde følgende emner - An introduction to my subject - Why do I find this subject interesting ? -Texts we have read about this in class... -Conclus...
  • Eksponentiel....

    Forumindlæg
    Er der forskel på eksponentielle udviklinger og eksponentiel vækst? hvis ja - hvad der forskellen så? tak:)
  • Etik og religion!

    Forumindlæg
    Hvorledes kan man perspektivere Etik, med religioner som Jødedommen og Kristendommen?
  • Hjælp!

    Forumindlæg
    Skal til biologieksamen i morgen. Har trukket i dag og fået følgende spørgsmål: 1. Redegør for de biotiske og abiotiske forhold på havbunden. 2. Forklar hvordan dyrelivet afhænger af de abiotiske forhold på bunden. 3. Vurder havbundens betydning for stofomsætning i havet. Jeg håber virkelig a...