Søgning på: matematik fp9 2023 december. Resultater: 13501 til 13520 af 32822
-
Fremleje i Kbh søges
ForumindlægKender du nogen der skal afsted på udveksling eller lignende, så står min kæreste og jeg og mangler en bolig det næste halve års tid eller længere. Jeg er biologi og kemi studerende i gang med mit speciale, han er netop færdig uddannet i strukturel biologi og ankommet fra Hawaii. Vi leder ef... -
Mangler værelse eller rumbo Aalborg.
ForumindlægJeg er en ung fyr på 21, jeg er lige startet på en STX, på Aalborg Studenterkursus. Jeg mangler et sted at bo fra den 15. december og derfor leder jeg efter et værelse, eller en, der er interesseret i at finde en dele lejlighed. Det er lige meget om du er mand el. kvinde, alder betyder helle... -
teori i samfundsfag
Forumindlægjeg er så småt gået i gang med at foreberede mig på SSO opgaven til december. mit overordnede emne er ind til videre forholdet mellem grønland og Danmark, med henblik på hvordan vi gennem grænland har sikret os at komme ind i varmen i international politik; under 2. verdenskrig og den kolde krig ... -
Eksamen sommeret 2007
ForumindlægHej alle sammen. Jeg ville høre om der er nogen af jer det har været oppe til danskeksamenen maj 2007 (den skriftlige) og som kort kunne fortælle mig noget om de emner der er opgivet i det hæfte man får udleveret. Det skal lige siges at det drejer sig om den daværende 9. klasses eksamen, det der ... -
differentialligning
ForumindlægGod december :-) jeg har denne differentialligning : (dy/dx) + ((2x^3)/(1+x^4))y = (4xsin(ax^2))/(kvadratrød 1+x^4) umiidelbart vil jeg bruge den der formel der hedder 1/g(y) = f(x) hvor man integralere begge sider.. men jeg få et resultat som er alt for forkert!! skal lige siges at jeg isole... -
Investering og finansiering - aktier !!
ForumindlægPå torsdag (den 6 december 2007) skal jeg i gang med SRP hvor jeg skal skrive om emne "investering og finansiering - herunder virksomhedsanalyse" . Jeg tager udgangspunkt i en børsnoteret virksomhed (tror det bliver "Dan-Ejendommme Holding A/S"), som jeg så beskriver med alver... -
Rettelse af SRP - Sam + His
ForumindlægHej.. Jeg skriver SRP i samfundsfag og historie om "menneskerettigheder og dødsstraf", og søger en til at læse den igennem. En som evt. kan rette lidt i det faglige samt kommentere på opgavens indhold samt helhed. Så hvis der sidder en samfundsfaglig ekspert og lurer, så ville det ih... -
SRP social arv gennemretning?
ForumindlægHejsa ! :) Jeg sidder og skriver min SRP, og jeg er ikke så heldig at kende nogle super kloge mennesker, der kan rette den/læse korrektur for mig. Derfor spørger jeg jer, om hjælp. Er der en der, den 18. december, kunne tænke sig at læse min opgave igennem for mig? Jeg vil gerne have ret... -
SRP social arv gennemretning?
ForumindlægHejsa ! :) Jeg sidder og skriver min SRP, og jeg er ikke så heldig at kende nogle super kloge mennesker, der kan rette den/læse korrektur for mig. Derfor spørger jeg jer, om hjælp. Er der en der, den 18. december, kunne tænke sig at læse min opgave igennem for mig? Jeg vil gerne have ret... -
Sidehoved og sidefod
ForumindlægHej Jeg er helt ny i Latex, men har alligevel valgt at skrive mit mini-studieretningsprojekt i Latex, da jeg synes det giver mulighed for et meget professionelt layout. Dog har jeg brug for at vide, hvordan jeg laver sidehoved og sidefod således, at de er opbygget som følgende: Mit navn ... -
Pronominer
ForumindlægJeg vil oversætte følgende: I Vietnam fejrer man ikke nytår den 31. december. Det afhænger af månekalenderen. Mit problem er bare hvad jeg skal skrive på "det"s plads, altså jeg har oversat det således: On ne célèbre pas le nouvel an le 31 décembre au Vietnam. Il dépendre de le lun... -
Eksamenssættene MatB 07 aug, dec efterlyses.
ForumindlægEr der nogen som mon skulle have en af de i overskriften nævnte tilhørende besvarelser og har mulighed for at uploade det under "opgaver" i løbet af de næste par dage helst hurtigst muligt? Sagen er at jeg har en dobbelt aflevering i de to til fredag og august er lavet, men vil gerne t... -
SSO Irak Krigen
ForumindlægMin problemformulering lyder således: Der ønskes en redegørelse for optakten til og forløbet af irak krigen mellem 20. marts 2003 og 15. december 2011 Dernæst ønskes en analyse af bush-administrationen argumenter og motiver for krigen Sluttelig ønskes en diskussion af de amerikanske mediers... -
Fatter ikke systemet
ForumindlægHej jeg har lige afsluttet Kemi og Fysik for ikke så lang tid siden. Men jeg ved ikke hvordan karakteren helt tæller i afslutningen af 3.g. Her kommer spørgsmålet: Jeg afsluttede med en årskarakter i fysik med 7 og kemi med 02 Dernæst blev jeg trukket ud til eksamen i Kemi og fik 4 Mit spørg... -
Hvor finder man hjælp til SRP?
ForumindlægHej alle! jeg skal skrive SRP i år til december og har brug for en lektiehjælper. Hvad jeg har brug for, er egentlig bare en med erfaring og stor viden, der kan læse min opgave med andre øjne end mig selv, og komme med konstruktive forslag til forbedring. Ser jeg på sider som f.eks mentordanmark.... -
SRP, Trump-taler? Hjælppp
ForumindlægHej alle, Jeg skal i december skrive SRP om Trumps præsidentvalgsejr og skal i forbindelse foretage en retorisk analyse af en af hans taler. Jeg har nogle spørgsmål: 1. Er det bedst at fokusere på én tale? I så fald, tænker du, at nogen er mere oplagt end andre? Eksempel? 2. Er det bedre at ... -
fysik eksamenssæt
Forumindlæghej Jeg er ved at øve mig til fysik eksamen, og så har jeg regnet en masse eksamenssæt, men har ingen mulighed for at se om de er rigtige. og så ville jeg høre, om der er nogen der ligger inde med svarende på nogen af disse sæt? Fysik A, stx, 9. december Fysik A, stx, den 13. august Fysik A, stx,... -
Kemi A - Eksamen
ForumindlægHej alle, jeg ville spørge om nogle havde det tidligere ekssamenssæt fra år 2017 11 december. Som udgangspunkt har jeg fået tilladelse af min lærer, fordi jeg skulle egentlig have fået det, men siden hun ikke kan få adgang til materialeplatformen, på grund af, at hun har problemer med sit UNI-lo... -
Ramadan
ForumindlægAv, så er det ramadan måned :-( Det er sandelig svært iår.. Man faster fra kl 05 om morgen, til omkring kl 20.. Førhen var det altid omkring november - december måned hvor dagene var korte.. Derfor var det så let.. Men i år er det virkeligt hårdt for mig. Jeg sulter!! arrrg :-( Man kan hverken... -
KVUC selvstudie
ForumindlægDav jeg er i færd med at tage tysk på A niveau som selvstuderende på kvuc, og skal op til eksamen her i december. Jeg ville egentlig bare høre om der er nogen som her erfaring med det, og evt. det at sammensætte sit eget pensum, blandt andet hvor mange sider det min. skal være osv? I pensummet st...
