Søgning på: tysk disposition anders sein. Resultater: 13581 til 13600 af 104934
-
SSO - Filme som omhandler socialpsykologi
ForumindlægHej. Jeg skal snart skrive SSO - og har brug for materiale. Så jeg vil høre om der er nogle, som kender nogen gode filme hvor der er meget at tage fat i omkring social psykologi. -
Hjælp til førstehåndskilde
ForumindlægHej folkens. Jeg skal bruge en førstehåndskilde der omhandler levevilkårene i DDR i 1960’erne. Jeg har ikke selv kunne finde en, så håber i kan hjælpe :) -
Eksamen i mundtlig samfundsfag?
ForumindlægHej alle sammen! Vi har så fået udtrukket samfundsfag mundtlig til eksamen (9.klasse). Så jeg vil egentlig bare spørge dem der har prøvet og være oppe i det, om de følte det var svært? Hvordan klarede I jer?? - Hvordan er det egentlig der foregår? For sjovt nok har vi ikke fået det af vide af vor... -
2 udsagnsord efter hinanden?
ForumindlægOkay, så hvis der er 2 udsagnsord efter hinanden, hvordan skal de så bøjes? Eksempel Ich liebe höre Musik. Skal der så stå höre ? synes nemlig det lyder underligt med höre, og at det ville lyde meget bedre med "Ich liebe hören Musik" -
Udsagnsord
ForumindlægPasser det, at udsagsnordene skal stå til sidst i sætningen på denne måde: Da han ser, at de står på stien, venter han ikke på at skyde dem i skoven, fordi skuddene også vil blive hørt her. Als er sieht, dass sie im Pfad stehen, aufwartet er nicht ihnen im Wald zu erschiessen, weil die Schüsse ... -
opret katte
Forumindlæghejsa jeg vil godt vide noget om at opdrage en kat -
Hva betyder drannimmt
ForumindlægJeg har lige en sætning jeg ikke helt forstår:Ein guter lehrer ist meiner Meinung nach ein Lehrer, der gerecht ist in Notengeben und so, also, der die Schüler gut bewertet, der auch alle drannimmt, der keine bevorzugt,nogen der lige gider hjælpe mig med hvad det betyder... -
Hvad gør jeg forkert? eventyr
ForumindlægEs war einmals einen Prinz, er lebt in einem großem Schloss in dem siebent Königreich -
mundtlig eksamen!
ForumindlægJeg skal snart op til mundtlig eksamen, og så ville jeg høre hvordan jeg skal forberede mig?! .. Jeg har tænkt mig at gennemgå de tekster vi har haft i årets forløb, men så er der lige det med grammatik.. jeg har fået at vide af min lære, at hende og censor muligvis kommer til at spørge ind til... -
Jenseits der Stille - Resumé af scenerne 16-30
ForumindlægHjælp en dum i nød, skal virkelig meget bruge resuméer af scenerne 16-30 i bogen "Jenseits der Stille". Hvis der nu er nogle der har dem liggende, ville det hjælpe utroligt meget. :) -
plizz help me
ForumindlægEr der nogen herinde der kan fortælle mig, om det skal være klein, kleine eller kleinen. Jeg have ein kleinen mädcehn. Hvordan finder jeg ud af det? -
synopsis fascistiske og nazistiske ideologier
ForumindlægHjælp søges... Jeg skal lave en synopsis med hovedtemaet facistiske og nazistiske ideologier... Jeg er helt på bar bund, hvad skal jeg have med i en synopsis, der skal fylde 2-3 sider ?? Mvh Sara -
Kan dette siges?
ForumindlægMed udgangspunkt i = Mit Usprung in Gider ikke at benytte mig af mit Ausgangspunkt, da det allerede er brugt en del gange i teksten... -
Download
ForumindlægHvor kan man download ordbøger gratis -
en der gider at rette et kort essay?
Forumindlægskriv tilbage hvis du gider at rette :) takker -
Oversættelse
ForumindlægHej ville bare lige høre om der var nogen der kunne tjekke disse oversættelser igennem, på forhånd tak. 1. Han kom til den skov, som han ofte gik igennem med sin hund. -Er kam zu dem wald, wie er oft durchgemacht mit seinem Hund. 2. Hans hund var en hanhund, som hed Rollo. -Er Hund war ei... -
Hvad pokker skal jeg være, når jeg bliver stor?
ForumindlægEller okay, stor og stor, jeg er 19 år i skrivende stund :) Men hold da op jeg synes det er svært! Jeg gik ud af gymnasiet i sommeren '07 (sproglig student), og siden da har jeg arbejdet forskellige steder, ikke med den store glæde i sindet. Jeg er i øjeblikket militærnægter i en SFO, hvor j... -
Forståelse af problemformulering
ForumindlægJeg skriver SRP i dansk og samfundsfag. Min problemformulering lyder: "Under inddragelse af relevant sociologisk teori ønskes der en redegørelse for socialiseringens vilkår i det senmoderne Danmark Med henblik på normdannelse og normalitetsbegreber ønskes der endvidere en grundig analyse og... -
AT religion og historie
ForumindlægJeg har om Hadj i Religion og Historie og har formuleret disse spørgsmål: Hvorfor foretager muslimer Hadj? Hvilken betydning har Hadj efterfølgende for de muslimer der har foretaget rejsen? Hvordan påvirker Hadj muslimers adfærd, og har hvis den gør, hvordan påvirker den så deres syn på samfund... -
Grammatik – dativ og pronominer
ForumindlægHej. Jeg har lige et spørgsmål angående brugen af kasus og pronominer på tysk. Hvis man skal oversætte sætningen "Teksten handler om en pige og hendes bedstemor..." skal "pige" og "bedstemor" vel begge stå i dativ pga. "om" (von)? I så fald hvordan skal...
