Søgning på: fysik noter b niveau. Resultater: 13661 til 13680 af 119027
-
Computer med?
ForumindlægHej! Skal op til dansk mundtlig på tirsdag, har alle mine noter på computeren, men må jeg egentlig medbringe den under forberedelsen? -
Transformation og elektromagnetisme?
ForumindlægEr der en der gerne vil forklare på en relativ "nem" måde hvad Transformation og elektromagnetisme er? Nogle gode noter kunne også være skønt. Tak :-) -
HJÆLP TIL FORSLAG AF NATURFAGSEKSAMEN!!!! DET HASTER
Forumindlæghej Siden at mine 9.klasses eksamen nærmere sig, har jeg trukket "teknologiens betydning for menneskernes sundhed og levevilkår". her skal jeg dække fysik, kemi, biologi og geografidelen af den emne jeg ville fordybe mig med. Mit problem er bare at jeg ikke ved hvilke emner jeg kan ko... -
Hvor mange afleveringer kan jeg se frem til på gymnasiet.
ForumindlægHej jeg skal i gymnasiet efter sommerferien, på samfundsvidenskabelig. Hvor mange afleveringer skal jeg se frem til at lave i de forskellige år, er nemlig lidt bange for at jeg ikke kan finde ud af det, især ikke de naturvidenskabelige fag, skal have matematik c. Håber nogen kan svare -
Differentialregning + studie. Hjælp!! Det haster virklig
ForumindlægHey allesammen. Jeg er virklig på bar bund! Jeg er igang med min studieretningsopgave i MAT(A) og Fysik(B), der omhandler; Faldende muffinforme. Hvor jeg selvølgelig skal redegør for forsøget, men også hvordan forsøget hænger sammen med differentialregning. Jeg skal differentiere i hånden; f1(... -
Reaktion
ForumindlægHej derude.. Er der nogen der kan hjælpe mig med at løse følgende opgave: Opgaven omhandler følgende tænkte reaktion: A + 2B ---> C + 2D 1. Hvor mange mol A er ækvivalent med (dvs. omsættes fuldstændigt med) 1 mol B?? 2. Hvor mange mol C og D dannes ud fra mængderne i 1? 3. Hvis der ved en re... -
Metoder i Engelsk og samfundsfag?
ForumindlægEr ikke helt sikker på, at jeg har forstået metoder indenfor AT, jeg skriver i fagene engelsk A og samfundsfag B niveau. Dette lyder som et meget generelt spørgsmål, men hvilke metoder kan benytte indenunder engelsk og henholdsvist samfundsfag? Mvh Cecilie -
Student, hvad kræver det?
ForumindlægJeg går i 3g, og jeg er lidt forvirret. Man høre så mange ting om at man skal have så og så mange fag på a og b niveau, for at få sin studentereksamen, men er det rigtigt? skal man ikke bare have et snit på 2? Så kan jeg nemlig være helt rolig -
søger lektiehjælp !!!!!!!
ForumindlægHej... J søger lektiehjælp til engels b niveau,., J trækker spørgsmålet 24 timer før,., så vil j gerne ha en d hjælper mig,., J bor i Kbh område,. Tak på forhånd... -
Sproglig studieretning?
ForumindlægHej alle Til sommer skal jeg i gymnasiet og jeg har valgt en sproglig studieretning. Engelsk, fransk og spansk (begynder) på A niveau. Har i også en sproglig studieretning? Hvis ja, hvordan er det at have 3 sprog på A niveau og hvor mange lektier er der i de forskellige sprog fag? Kan... -
Alle bøger til Laborant udd.
ForumindlægAlle bøger til laborant uddannelsen sælges, de er som nye med MEGET få noter i dem. Laboratorie beregninger (Pia Johansen) Håndbog for laboratoriefolk (Flemming Simonsen) Kemi 2000 C niveau (Helge Mygind) Kemi 2000 B niveau (Helge Mygind) Mikrobiologi (H. Thougaard, V. Varlund, R.M. M... -
hjæææælp
ForumindlægHej jeg skal vælge om jeg vil opgradere fysik, kemi eller biologi til b og Matematik, engelsk, biologi eller tysk til a er der nogen som kan anbefale og find eulemper og fordele ved at vælge???? -
Matematik
ForumindlægHej :) Er der nogen der har et link til en hjemmeside eller noget lignende, hvor der står en liste med, hvad man skal kunne til mat- B skriftlig eksamen(det kan også være til mat-A- skriftlig eksamen)? Jeg har selv prøvet at søge lidt, men kan ikke finde noget godt materiale. Tak på forhånd -
1g, 2g eller 3g, hvad bliver hårdest...?
ForumindlægHej Går på STX. Hvad bliver hårdest af de 3 år..? På forhånd tak.. -
TI30X eller TI106
ForumindlægHvilken lommeregner til 10 ende klasse ville I anbefale...! -
skr. karakter (eksamen)
ForumindlægHej alle Vi har i vores klasse fået frigivet vores karakter i dag og det er virkelig gået dårligt i matematik A niveau skriftligt. Hvordan er det gået med jer? Kan huske der var mange der synes den var nem... -
Samf som selvstudie. tager man hensyn?
ForumindlægHej Jeg skal i næste uge op til samfundsfag C niveau. Tager man højde for at man er selvstuderende til eksamen? Ved censor godt at man er selvstuderende? Jeg har virkelig læst meget. Alt pensum er læst. Men jeg er stadig nervøs :/ Nogen med erfaring? -
Valg af fag til 3.år.
ForumindlægEr det bedst at vælge fag som kan gavne - hvis alt går vel. Eller fag som man ved man kan score end god karakter i?. Fx. for mit vedkommende. Jeg er god til biologi, så ved, at hvis jeg havde valgt biologi B, kunne jeg ihvertfald godt få 7 eller 10 efter den nye skala. Men, jeg har valgt Engelsk... -
HF
ForumindlægHej studi ER fagene på HF lavere niveau end i gymnasiet, da man kun har 2 A fag nemlig historie og dansk? -
elektronenerginiveauer
ForumindlægEt diagram viser tre elektronenerginiveauer for grundstoffet platin. Niveauerne er betegnet K, L og M. M = -0,53 * 10^-17 J L = -1,86 * 10^-17 J K = -12,50 * 10^-17 J a) Beregn fotoenergien i den stråling, der udsendes ved elektronovergang fra M-niveauet til henholdsvis L- og K-niveauet. b) Bereg...
