Søgning på: tysk disposition. Resultater: 13661 til 13680 af 18462
  • 10.klasse prøve sidste år

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen ved hvilken opgaver, men fik i 10.klasse prøven fra 2011. Jeg har meget bruge for dem. Matimatik prøven fra 2011 Dansk prøven fra 2011 Tysk prøven fra 2011 Engelsk prøven fra 2011 Tak forhånd.
  • 10.kl prøven fra 2011

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen ved hvilken opgaver, men fik i 10.klasse prøven fra 2011. Jeg har meget bruge for dem. Matematik prøven fra 2011 Dansk prøven fra 2011 Tysk prøven fra 2011 Engelsk prøven fra 2011 Tak forhånd.
  • Begynder?

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg er lige droppet ud af tysk og skal begynde til fransk den 17. Og jeg har 1½ år tilbage til eksamen, så er der nogen ideer til hvordan jeg hurtig kan lærer fransk? øvelser, eller bare de ting man lærer i starten af sproget? På forhånd tak.
  • Ekstemporaltekster

    Forumindlæg
    Hej allesammen:) Jeg skal op i mundtlig tysk om nogle par uger, så jeg tænkte på om der er nogle af jer som har nogle ekstemporaltektser liggende som i kan sende, så jeg kan få øvet mig. Tak på forhånd.
  • Hjælp til oversættelse

    Forumindlæg
    Hej kloge hoveder! Nogen der ved hvordan man oversætter denne sætning: Vi er glade for at have mødt dig. (Til tysk) Jeg har selv siddet med det, og har prøvet mig frem: - Wir sind froh, dir getroffen Er jeg lagt fra?
  • nogle som har følgende stile?

    Forumindlæg
    nogle som har følgende stile?afmagtevne, vilje adgang til sexat tabe sejrenen tyskers historieselektionprofil af en magthaverBusiness as usual"formulere selv en overskrift" - udgangspunkt: Tage Voss'synspunkter i Selektion
  • Industriallisering

    Forumindlæg
    Hej! Jeg håber I kan hjælpe mig med det her spørgsmål, der handler om den anden industrielle revolution i tyskland. Spørgsmålet lyder således: hvilken betydning fik industriallisering for det tyske samfund generelt (dvs. økonomisk, politisk og socialt)?
  • Oversættelse - enkel sætning - behøves hjælp

    Forumindlæg
    Hej derude. Jeg har en anelse svært ved tysk, så er der nogen der kan hjælpe mig med at oversætte denne sætning: "I det første år var der stadig håb om, at nogle af de savnede endnu levede som krigsfanger"? Mange mange tak på forhånd, jeg behøves virkelig hjælp!
  • Hjælp til min grammatik, please!!!

    Forumindlæg
    Jeg har vedhæftet en fil og håber stærkt at få hjælp fra jer søde mennesker. Jeg har allerede skrevet og formuleret bedst muligt ud på tysk, håber at I vil rette den. :-) På forhånd tak for hjælpen!
  • Good Bye Lenin!

    Forumindlæg
    Hejsa.Er der en venlig sjæl der kan komme med en kort Personkarakteristik, på dansk, af faderen, Robert Kerner, i filmen "Good Bye Lenin"?Har ikke set filmen og har fået den fornøjelse at beskrive faderen, på tysk, hvilket ikke er helt nemt på nuværende tidspunkt...
  • Super oplevelse?!

    Forumindlæg
    Er der en frisk person som ville kaste et øje på en lille kort tekst jeg har skrevet om biler på TYSK? Come on, det bliver skide spændende :D Skriv en besked, og jeg sender det. Det er ultra kort ...
  • Analyse af Krücke

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har i dag trukket min tysk tekst "Nenn mich Krücke" også kendt som "Krücke". Jeg ville høre om nogen havde den liggende og kunne give mig nogen guldkorn? Meget gerne gå strækt, da jeg skal op imorgen!:)
  • eksamen

    Forumindlæg
    Hej alle, ville lige høre..Hvis man har haft tysk på b niveau og har hævet det på a, og har fået en ny lærer og nyt hold osv. Kan man så godt komme op til eksamen, med noget pensum fra b niveau? Håber der nogen der vil svare.. :)
  • Ordstilling

    Forumindlæg
    Hej alle sammen! Jeg vil gerne spørge om ordstillingen på tysk fx hvis vi har en sætning som: Vi vil ikke købe bilen i dag. Jeg har forstået lidt af det: Wir werden nicht das Auto kaufen men jeg forstår ikke hvor i dag skal være henne? -Tak på forhånd
  • Analyse eller resume af Sirenenvögel

    Forumindlæg
    Hej jeg har trukket teksten "Sirenenvögel" af Winfried Bruckner i tysk. Hvis nogle har en analyse eller resume af teksten så må I meget gerne svare :-) Jeg har lidt svært ved at forstå den sådan rigtigt. :/ Tak på forhånd :)
  • Franz v. Papen

    Forumindlæg
    HejsaNogle der kan fortælle lidt om Franz v. Papen.Jeg er ikke helt med på hvad han lavede før han fik posten som tysk gesandt i Wein 26. juli.Om hvordan det helt præcis gik for ham i fremtiden.Ps: forklar gerne hvad gesandt osv er.På forhånd tak Katharina
  • Wiedersehen mit Vater

    Forumindlæg
    Hejsa! Jeg står i den situation, at jeg imorgen skal op i mundtlig tysk.. Jeg har trukket en tekst der hedder "Wiedersehen mit Vater" - Isolde Heyne. Jeg vil hører om der er nogle der har nogle gode notater eller lign. På forhånd tak :)
  • Handelskorrespondance!

    Forumindlæg
    Jeg søger sætninger fra "Sehr geehrte Damen und Herren" eller bare generelt handelssætninger på tysk. Der indgår en masse opgaver i bogen, som Jeg gerne vil have fat i svarene på. På Forhånd Tak!
  • HJÆLP! hastesag! Findes fjernundervisning i sommerkursus ??

    Forumindlæg
    Hej alle rare mennesker Jeg vil gerne vide om det er muligt at få fjernundervisning (altså hvor man ikke skal møde op på en skole) når man tager et sommer/lynkursus ?? helt bestemt tænker jeg på enten kemi eller tysk 0-c ?? Det ville være en stor hjælp hvis i vidste noget om det. På forhånd t...
  • Ønsker hjælp til sætning

    Forumindlæg
    Hej Jeg har svært ved at oversætte denne sætning til tysk: "Sofie ønsker, at man i stedet for at følge loven, følger ens samvittighed" Håber virkelig nogen vil hjælpe, for er ret presset, og ønsker virkelig hjælp. Tak tak tak på forhånd.