Søgning på: engelsk eksamen 2009 b. Resultater: 13801 til 13820 af 132250
  • Fra barn til voksen, mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    Jeg har trukket fra barn til voksen i dansk mundtlig eksamen. Jeg vil gerne arbejdede solsort og snefnug, men jeg kan ikke finde teksten. Er der nogen der ved hvor jeg kan finde den fulde version af den?
  • Bioteknologi - skriftlig eksamen 2010

    Forumindlæg
    Hej SP Er der nogle som sidder inde eller ved hvor man kan finde en besvarelse af den skriftlige eksamen i bioteknologi fra 2010? Send meget gerne et link hvor jeg kan finde denne opgave. På forhånd tak! Biotek.-eleven.
  • Matematik på B niveau - need helppp!!!!

    Forumindlæg
    Hejsa jeg sidder med denne matematik aflevering og kan ikke finde ud af at løse opg 6 og opg 1.c Afleveringen er i linket nedenunder, håber på hurrtig hjælp! D; file:///C:/Users/Emine/Downloads/Aflevering%203%20(2).pdf
  • Andengradspolynomium - b's fortegn?

    Forumindlæg
    Hej, jeg ville lige spørge om hvordan man i et andengradspolynomium kan bestemme fortegnet for b, når fortegnet for a og c er negativt og diskriminanten er positiv? Har ikke fået oplyst rødderne, bare en graf med en parabel..
  • hjælp! til koordinat til vektor a og vektor b!!

    Forumindlæg
    om vektorerne a og b er det givet ved, at vektor x=5*vektor a - 3*vektor b vektor y=2*vektor a + 4*vektor b hvor vektor x=(-18, 20) og vektor y=(-2,34) beregn koordinaterne til vektor a og vektor b hjælp jeg ved ikke hvordan jeg skal gøre det....
  • Find koordinaterne til punkterne B og A

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen, Jeg håber på at nogen af jer kan hjælpe mig. Jeg fik en opgave af min lærer, hvorefter han viste mig hvordan jeg skulle regne opgaven ud. Det så faktisk ret simpelt ud, og så ualmindelig dum jeg var tog jeg ingen noter... Jeg sider nu her og kan ikke huske hvordan vi fik løs...
  • Tysk mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    Hvordan forbereder man sig bedst muligt til en tysk mundligt eksamen i den frie dialog, hvis man ikke er særlig god? Jeg kan sagtens forstå en tysk tekst, når vi skal oversætte den osv, og jeg kan også komme med en god fremlæggelse, men jeg er ikke god til at have en dialog, jeg mangler tit ord f...
  • Spansk A Eksamen- hvordan gik det??

    Forumindlæg
    SÅ er spansk eksamen overstået-fantastisk!! Hvordan gik det jer, og hvad synes i om oversættelse/emne? Selv synes jeg oversættelsen var en smule sær/svær.. Meget længere end de oversættelser vi her på skolen har øvet:( Havde ellers håbet på at brillere med nogle konjuktiver, men der var kun en`...
  • definer a, b oc i andengradspolynomium

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal finde toppunktet i parablen med funktionen , og jeg bliver ret forvirret af parentesen der står i anden. Er der nogen der kan hjælpe mig med at omskrive funktionen, så det bliver tydeligt hvad der er a, b og c? På forhånd tak!
  • f(x)=b*a^x

    Forumindlæg
    Af nedenstående tabel fremgår antal solgte smatphones i Danmark pr. år. Årstal 2010 2011 2012 2013 Antal solgte smartphones på årsbasis 760.000 1.070.000 1.500.000 2.100.000 I en model antages det, at antallet af solgte smatphones i DK som funktion af tiden er en funktion af typen f...
  • DNA-chips og etik EKSAMEN PÅ MANDAG!

    Forumindlæg
    Hej derude Jeg skal til AT-eksamen på mandag og jeg er lige lidt i tvivl om nogle ting. Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvordan DNA-chips fungerer(biologi) og så kan jeg ikke finde ud af hvordan teknologietikken vil forholde sig til designerbørn. Håber der er nogen derude der kan hjælpe mig! mv...
  • God til engelsk rettelse af stil

    Forumindlæg
    Hej Jeg har hurtig brug for rettelse angående engelsk gramma... mvh Rixer
  • stil om reklame på engelsk

    Forumindlæg
    hjælp, er der nogen der har en stil liggende om reklame på engelsk, lige meget hvad for en reklame...MVH anders
  • 3.g opgave i engelsk

    Forumindlæg
    hvad har i skrevet om i 3.g opgave i engelsk?\n\n
  • engelsk, et maskulint sprog?

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan forklare med EGNE ord, hvorfor man kalder engelsk for et maskulint sprog?
  • Samfundsfag(sociologi)/Engelsk

    Forumindlæg
    Hej jeg vil gerne skrive srp i sociologi/engelsk og analysere en engelsk roman med sociologiske begreber jeg leder derfor efter en spændende engelsk roman, som tager sted i et engelsk talende samfund. meget gerne omhandlende en speciel karakter... hå¨ber der er nogen som har nogle forslag?
  • Arbejdskraft? - Oversættelse-> Engelsk?

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen, som ved, hvordan man siger 'arbejdskraft' på engelsk?? Tak på forhånd
  • Studieretningsopgave - engelsk og historie

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal skrive studieretningsopgave i engelsk og historie. Har I nogle super ideer til emner? På forhånd tak :)
  • Engelsk stil!! rette!! hjælp!!!!!

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der vil rette min engelske stil ? p.s tak på forhånd :) Jeg vedhæfter den :)
  • "SAMFUNDSFAGLIG METODE" på engelsk?? haster!

    Forumindlæg
    Hvad i hele hulen hedder "samfundsfaglig metode" på engelsk? På forhånd tak!