Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 13841 til 13860 af 42938
-
HJÆLP
ForumindlægHer er et spørgsmål fra en del af den mundtlige eksamen, nogle der kan hjælpe ? Redegør for de forskellige vækststrategier -
ku klux klan
ForumindlægHej er der nogle der kab give lidt generel viden om kkk til mundtlig eksamen -
ku klux klan
ForumindlægHej er der nogle der kab give lidt generel viden om kkk til mundtlig eksamen -
NG
ForumindlægHejsa er der nogen som ved hvordan NG C mundtlig eksamen forgår, og hvad der forventes af en. Tak : ) -
rette min vedhæftede opgaver- HATSTER!
ForumindlægHej, er der nogle der kan rette min opgave, den skal bruge til en mundtlig eksamen i dag! -
Gode råd?
ForumindlægHejsa Allesammen ... Er der nogen der har nogle gode råd til Mundtlig engelsk A -eksamen ? -
Analyse af Justified and Ancient
ForumindlægHer er mine notater fra min mundtlige engelsk eksamen hvor jeg fik 12 :D -
Differentialregning
ForumindlægJeg skal til mundtlig eksamen, og har et spørgsmål: "Gør rede for differentialregningens anvendelse til optimering" ??? -
MAT A -eksamensspørgsmål
ForumindlægNogle som kan sige kort hvad man kan sige til en mundtlig eksamen om hvad differentialkvotient og grænseværdier er. -
TYSK DISPOSITION gymnasiet
ForumindlægHej er der nogen der ligger inde med en mundtlig tysk eksamens eksempel eller disposition ??? -
Engelsk STX
ForumindlægHej folkens! Skal op til engelsk mundtlig eksamen i morgen. Nogen der har gode råd til hvordan man klarer sig bedst?:) -
Udviklingsnovelle
ForumindlægNogen der kan komme på en god udviklingsnovelle, som kan bruges til mundtlig dansk eksamen? -
Hhjælp, det haster!!
ForumindlægJeg skal op i engelsk mundtlig i morgen, og ved virkelig ingenting om det????? Hjælp mig! -
Karakterskalaen - skod?
ForumindlægJeg er imod den nuværende måde at bedømme elever på. Karakterer viser i sidste ende ikke et realistisk billede af elevens kunnen. For det første er det sjældent, at du bliver sat i en lignende situation på en arbejdsplads. For det andet viser det intet om elevens arbejdsmoral, da en elev kan gå e... -
procentregning
ForumindlægHej. Jeg har fået 2 opgaver der lyde således: Posen herover til venstre indeholder 60 franske mandler. Posen til højre indeholder 20 % flere mandler og vejer 20 % mere end posen til venstre. Hvor mange franske mandler er der i posen til højre? Posen til højre indeholder 300 gram. Hvor man... -
dumpet hvad gør jeg
ForumindlægHej Studieportalen, Situationen er, at jeg er igang med at afslutte 2.g hvor jeg fik 4 i skriftlig og 4 i mundtlig årskarakter i Matematik. I min skriftlige eksamen kom jeg til at aflevere i en anden form istedet for PDF og fik derfor -3... Den uddannelse jeg gerne vil komme ind på kræver Matema... -
blev til?
Forumindlæghvordan siger jeg på fransk: blev til? -
årskaraktere
ForumindlægHeeej alle ! det er sådan at jeg har fået: 00 og 02 i fysik b :/ betyder det så jeg er dumpet? og hvis jeg gerne vil læse til audiologi, hvordan kan jeg opfylde den drøm?? mit snit ligger på 6,7 og man skal 5,4 for at komme ind på uddannelsen :( det er så træls at jeg skal dumpe fysik!! men ka... -
Karakterer og deres betydning
ForumindlægKære brugere, Jeg håber, der er nogen der kan slå fast for mig, hvilke karakterer der tæller, og hvordan de forskellige karakterer vægtes. Jeg troede, jeg havde styr på det, men jeg får hele tiden nye ting at vide (selv mine lærere giver mig forskellige svar). Jeg er udmærket klar over, at det ku... -
Spansktalende geni søges
ForumindlægLige meget om du er dansker, svensker, koreaner osv. bare du kan tale/skrive spansk.Skal til spansk eksamen til sommer, men er bange for at knække sammen under eksaminationen.Derfor leder jeg efter én eller flere der gider at skrive til mig (på spansk) enten herinde, pr. mail eller via. MSN, så j...
